pawlaswrc Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem, czy lepiej tu , czy w temacie Outbacka, ale chciałem spytać, jak jest ze swapem z H6 na 2.5 N/A SOHC ? Jest to "stosunkowo prosty" swap, czy trzeba rozwalać pół auta? Co trzeba zmieniać? Skrzynia A/T i wiązka z H6 mogły by zostać? Aha, chodzi o Outbacka III . Edytowane 11 Stycznia 2015 przez pawlaswrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 jak jest ze swapem z H6 na 2.5 N/A SOHC ? a dlaczego tak a nie odwrotnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYRULIK Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 to sprzedaj h6 i kup h4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 pawlaswrc, Twój wątek z podforum OBK zamknąłem, nie dublujemy wątków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 to sprzedaj h6 i kup h4 To akurat jest głębsza sprawa... pawlaswrc, Twój wątek z podforum OBK zamknąłem, nie dublujemy wątków. Spoko, nie wiedziałem gdzie lepiej, więc zrobiłeś porządek. THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 H6 w trasie nie pali duzo wiecej niz 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ale w mieście to już chyba różnice rosną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Tutaj kilka osób testuje najnowsze instalki LPG w H6 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/75147-outback-h6-lpg-opinia-od-ludzi-w-temacie/page-4 Myślę, że to może być dobra opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy. dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem. IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Uwielbiam jak rozmowy na forum schodzą w taką stronę... Każdy doradza na temat spalania a pytanie dotyczy zmiany silnika. Może weźcie pod uwagę że osoba zakładająca temat może kupić auto z padniętym H6 pod maską, a w garażu zalega sprawny silnik 2.5 który chce załadować do tego auta. Pytanie dotyczy Swap'u i doradzajcie w tym zakresie, a nie spalania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 @@Guzik3, +1, właśnie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) pawlaswrc sam zasugerował wcześniej coś innego, stad chyba pojawiły się posty dotyczące instalacji gazowych. A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy. Edytowane 12 Stycznia 2015 przez ALEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Bo to jest tak - jeżeli mam kupić H6 z padniętym motorem, to może niekoniecznie kupować i wkładać znów H6. Może lepiej (dla eksploatacji i ekonomii) włożyć 2.5 N/A. LPG i tak by musiało wskoczyć, obojętnie jaki byłby silnik. Dlatego pytam, czy w ogóle jest sens wkładania mniejszego motoru. Wiem, że dziś wszystko się da, ale bardziej interesuje mnie jakim nakładem pracy można takiego swapa zrobić. Czy trzeba auto rozbierać do golasa, czy wylatuje motor i może część osprzętu, wskakuje mniejszy, wpina się do tej samej wiązki i wyjeżdżamy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 mysle ze najwiekszy problem tp ozenic H4 z 5eat od H6 reszta jest w miare prosta do ogarniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jakie były skrzynie A/T w Outbackach 2.5N/A? To nie te same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Nie 2.5 OBK mial automata 4eat. Procz tego w H6 sa chyba sztywniejsze sprezyny z przodu w zawiasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 @@pawlaswrc, masz już jakieś legacy ? czy dopiero planujesz zakup ? ... bo jak planujesz zakup, to mimo wszystko najtaniej będzie kupić sprawne i nie kombinować z przeszczepem, jak to ma być typowy "dupowóz" to odpuść sobie swapy, przekładki, zamiany silników itp ... im mniej kombinacji tym później mniej awarii ... i jak ma być totalnie tanio - kup 2.0 sohc 137KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy. dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem. IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła. A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy. dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem. IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła. Moze juz pytalem ale nie pamietam. Jaka jedt roznoca spalania 2.5 MT 3.0AT miasto autostrada srednio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Miasto H6 skali 3 litry więcej. Na trasie, przy większych prędkościach, spisali mniej. Miałem oba. I tylko H6! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile pali przy autostradowych 140 150? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) ~10 l. Przy wyższych prędkości, później spalanie H6tki będzie rosło, ale nie w takim tempie jak w H4 . Edytowane 14 Stycznia 2015 przez ALEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile pali przy autostradowych 140 150? Mój 11-11,5 l/100km 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się