Jump to content

Swap, downgrade H6 -> 2.5 N/A


pawlaswrc
 Share

Recommended Posts

Nie wiem, czy lepiej tu , czy w temacie Outbacka, ale chciałem spytać, jak jest ze swapem z H6 na 2.5 N/A SOHC ? Jest to "stosunkowo prosty" swap, czy trzeba rozwalać pół auta? Co trzeba zmieniać? Skrzynia A/T i wiązka z H6 mogły by zostać?

Aha, chodzi o Outbacka III .

Edited by pawlaswrc
Link to comment
Share on other sites

to sprzedaj h6 i kup h4

To akurat jest głębsza sprawa... ;)

 

pawlaswrc, Twój wątek z podforum OBK zamknąłem, nie dublujemy wątków.

Spoko, nie wiedziałem gdzie lepiej, więc zrobiłeś porządek. THX

Link to comment
Share on other sites

A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy.

 

dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem.

IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła.

Link to comment
Share on other sites

Uwielbiam jak rozmowy na forum schodzą w taką stronę... Każdy doradza na temat spalania a pytanie dotyczy zmiany silnika. Może weźcie pod uwagę że osoba zakładająca temat może kupić auto z padniętym H6 pod maską, a w garażu zalega sprawny silnik 2.5 który chce załadować do tego auta. Pytanie dotyczy Swap'u i doradzajcie w tym zakresie, a nie spalania itp.

Link to comment
Share on other sites

pawlaswrc sam zasugerował wcześniej coś innego, stad chyba pojawiły się posty dotyczące instalacji gazowych.

 

A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy.

Edited by ALEX
Link to comment
Share on other sites

Bo to jest tak - jeżeli mam kupić H6 z padniętym motorem, to może niekoniecznie kupować i wkładać znów H6. Może lepiej (dla eksploatacji i ekonomii) włożyć 2.5 N/A. LPG i tak by musiało wskoczyć, obojętnie jaki byłby silnik.

Dlatego pytam, czy w ogóle jest sens wkładania mniejszego motoru. Wiem, że dziś wszystko się da, ale bardziej interesuje mnie jakim nakładem pracy można takiego swapa zrobić. Czy trzeba auto rozbierać do golasa, czy wylatuje motor i może część osprzętu, wskakuje mniejszy, wpina się do tej samej wiązki i wyjeżdżamy...?

Link to comment
Share on other sites

@@pawlaswrc, masz już jakieś legacy ? czy dopiero planujesz zakup ? ... bo jak planujesz zakup, to mimo wszystko najtaniej będzie kupić sprawne i nie kombinować z przeszczepem, jak to ma być typowy "dupowóz" to odpuść sobie swapy, przekładki, zamiany silników itp ... im mniej kombinacji tym później mniej awarii ... i jak ma być totalnie tanio - kup 2.0 sohc 137KM

Link to comment
Share on other sites

 

A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy.

dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem.

IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła.

 

A bo jakoś nie przekonuje mnie idea H6 (+ LPG) jako dupowozu na dojazdy do pracy.

dlaczego ? Jakoś mój mnie wozi drugi rok i nie narzekam. Miałem wcześniej 2.5 teraz mam H6 i rzeczywiście jakiś dużych różnić w spalaniu średnim nie zauważyłem.

IMHO swap w tą stronę jest bezsensu. Policz sobie jakie są różnice w spalaniu i kiedy operacja swapa by się zwróciła.

Moze juz pytalem ale nie pamietam. Jaka jedt roznoca spalania 2.5 MT 3.0AT miasto autostrada srednio?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...