sc00by Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) witam piszę ponieważ nie wiem co i gdzie mam szukać a chodzi o stuki przy skręcie np na skrzyżowaniu w lweo czy w prawo, kiedy jest komplet pasażerów stuki są nawet przy delikatniejszym skręcie. Problem w tym że byłem w dwóch serwisach jeden niby zajmuje się tylko subaru, a drugi to ogólny ale maja dobry sprzęt do robienia przeglądów a więc tę wytrząsarkę, itp... koleś z breszką wbił się pod auto opukał i ponaginał każde łączenie i nic, w obydwu stwierdzili że zawieszenie jest jak najbardziej OK żadnych luzów itp... więc co to może być ? Edytowane 10 Stycznia 2015 przez sc00by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wiskoza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jedziesz na pusty parking. Wrzucasz 1, skrecasz kola na max, puszczasz sprzęgło i sie toczysz nasluchujac. Jak będzie tyrkotalo (skrzeczalo/jeczalo - nie wiem jak to nazwać), to tak jak Mastil napisał, masz padnieta wiskoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Przegub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody460 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76376-stukanie-przy-duzym-skrecie-kol/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jutro obadam na parkingu i dam znać. Wysłane z mojego SM-G900F za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak przegub to pół biedy, bo i tak trzeba wymienić. Jak wiskoza, to nie lekceważ. Można jeszcze regenerować a nowa sporo kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Padnięty przegub, to napierdziela obojętnie czy się skręca czy jedzie na wprost. Nie wspominając o trzęsącej się budzie i dziwnych dzwiękach (jakby mial się samochód zaraz rozpaść) przy ruszanie spod świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Byłem dzisiaj pod Tesco no dużym parkingu i próbowałem na skreconych do przodu, do tylu, szybciej wolniej i nic, dopiero puka pod dużym obciążeniem jak np skrzyżowaniu ostro skręcam lewo czy prawo, żeby zdążyć b S zielonym. Lub kiedy auto jest mocno załadowanie 4 osoby to przy wolniejsze jeździe tez... Czy jakiś dobry mechanika może sprawdzić czy to wiskoza bez rozbierania połowy auta? Wysłane z mojego SM-G900F za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wiskoza się będzie odzywała przy prędkościach i manewrach parkingowych niezależnie od obciążenia,czasem będzie głośniej na zimno,po rozgrzaniu może być cisza. U Ciebie niech dobrze sprawdzą łączniki staba i jego mocowania,jeśli luzy są małe,to po podniesieniu auta na podnośniku mogą być mało wyczuwalne,uwidocznią się i zyskają "fonię" właśnie pod obciążeniem. Istnieje też możliwość pracy sprężyny na mocowaniach,może się obracać pod wpływem obciążeń i stąd stuki przy małych prędkościach i dużym skręcie kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak dla mnie to łączniki stabilizatora. Mi też twierdzili ze zawieszenie jest super sam rozebralem i wymieniłem na lepsze niz te oryginalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinjg Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jedź do dobrego mechanika nie ma takiego czegoś że Ci puka/stuka a mechanik nie wie ... jak nie wie to niech zmieni zawód .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 stuki po dziurach i przy skrecie ? przerabiałem temat kilka dni temu w wrx 2003 . i wymieniłem sworznie dolne oba cena 105 zł, i łaczniki stabilizoatora cena 140 zł . pomogło. dodam ze na szarpakach wyszła tylko gałka dolna ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trombololo Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ja niestety mam podobne objawy, przy b lekkim hamowaniu ciche trzaski z zawieszenia jak i przy skręcaniu... mam nadzieje, ze to przegub, czego i Tobie zycze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Odgrzebuje temat, ostatnio zauważyłem, że przy szybszym, prawym zakręcie z tyłu (tak mi się wydaje) dochodzą do mych uszu dziwne stuki. Dzieje się tak również przy jeździe prosto na mini nierównościach, bo znowuż przy wolnym pokonywaniu wybojów przy dojeździe, np.: nad rzeczkę na rybki już tego nie słyszę. Ktoś mi podpowie co to może być zanim obadam to organoleptycznie od spodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Miałem identyczne objawy i okazało się że łącznik stabilizatora. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 mogą być inne luzy -mocowanie amora, coś odkręca się itp, ale faktycznie zacznij od łącznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Jesteście pewni, że w wannie NA jest z tyłu stabilizator? Gdzieś mi się rzuciło w oczy, że nie ma i jest tylko z przodu, a pod auto z racji braku czasu jeszcze nie zaglądałem. Edytowane 13 Czerwca 2015 przez dexter4127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się