lo8o Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Przy wymianie oleju silnikowego zlokalizowałem głęboko obok silnika mały bagnecik. Okazało się, że stan oleju jest poniżej minimum (zdjęcie- https://drive.google.com/file/d/0B5-HCXzaPrWLa2JqV1VrY2UwTG8/view?usp=sharing ) Od czego ten bagnecik jest i czy powinienem jak najszybciej uzupełnić olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 A przy jakim przebiegu olej w skrzyni był ostatnio wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lo8o Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Tego nie wiem, jestem drugim właścicielem samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dolać i po problemie mały lejek załatwi sprawę tylko dolewaj powoli żeby nie przelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dolać i po problemie mały lejek załatwi sprawę tylko dolewaj powoli żeby nie przelać To użyje rurki silikonowej kupowanej na metry w LM czy innej Casto. Dołoży strzykawkę "100" z dowolnej apteki i pobawi się w pijawkę... Czym grozi przelanie w skrzyni - uszkodzeniem uszczelniaczy, czym jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dolać i po problemie mały lejek załatwi sprawę tylko dolewaj powoli żeby nie przelać To użyje rurki silikonowej kupowanej na metry w LM czy innej Casto. Dołoży strzykawkę "100" z dowolnej apteki i pobawi się w pijawkę... Czym grozi przelanie w skrzyni - uszkodzeniem uszczelniaczy, czym jeszcze? Poza rozszczelnieniem nic się nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dolać i po problemie mały lejek załatwi sprawę tylko dolewaj powoli żeby nie przelać To użyje rurki silikonowej kupowanej na metry w LM czy innej Casto. Dołoży strzykawkę "100" z dowolnej apteki i pobawi się w pijawkę... Czym grozi przelanie w skrzyni - uszkodzeniem uszczelniaczy, czym jeszcze? Poza rozszczelnieniem nic się nie stanie To dopowiedzmy jeszcze, że jak uszkodzeniem uszczelniaczy to i wszystkimi tego konsekwencjami, łącznie z zatarciem skrzyni, bo oleum zostawimy po drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lo8o Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jeśli mam dolać olej, to jaki? Nie wiem jakiego producenta jest już wlany, czy można mieszać olej różnych producentów, którędy ewentualnie wlać olej?(przez otwór bagneta?) Oraz czy z moim poziomem oleju mogę kontynuować jazdę (poziom sprawdzany na zimno ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Jeśli mam dolać olej, to jaki? Nie wiem jakiego producenta jest już wlany, czy można mieszać olej różnych producentów, którędy ewentualnie wlać olej?(przez otwór bagneta?) Oraz czy z moim poziomem oleju mogę kontynuować jazdę (poziom sprawdzany na zimno ) Np. taki MOTUL GEAR 300 75W-90 1L Dolej 1/2 litra i przejedź się kilka kilometrów. Po powrocie poczekaj godzinę i sprawdź poziom. Albo dolejesz, albo będziesz miał zapas. Z własnego doświadczenia wiem, że między znacznikami min i max wchodzi 1 litr, przy czym u mnie pojemność całej skrzyni to 4 litry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lo8o Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 No ale jak to się ma do mieszania olejów różnych marek ale tych samych parametrów? Czy wlewać przez otwór bagnetu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 No ale jak to się ma do mieszania olejów różnych marek ale tych samych parametrów? Czy wlewać przez otwór bagnetu? Wlewasz przez otwór bagnetu. Kup sobie metr przezroczystego silikonowego przewodu o średnicy wewnętrznej 1cm w LM za 6 zł, do tego lejek za 2zł. Jeden koniec przewodu w otwór po wyjętym bagnecie, drugi albo zakończ lejkiem, albo załóż na lejek butelki Motula. Oleje się bardzo dobrze zmieszają. Jak będziesz miał okazję, poszukaj wycieków ze skrzyni. Mogła być zalana małą ilością, a mogą być jakieś wycieki. Powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 No ale jak to się ma do mieszania olejów różnych marek ale tych samych parametrów? Czy wlewać przez otwór bagnetu? Markę możesz mieszać, aby parametry takie same były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedror Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nie mieszaj oleju zmień go- powinien być 75W90 GL5. Ciekawostka- ja dodałem cerazmizera do skrzyni i przestała haczyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Nie mieszaj oleju zmień go- powinien być 75W90 GL5. Ciekawostka- ja dodałem cerazmizera do skrzyni i przestała haczyć :-) Super, a który to 75W90 GL5 i gdzie go dostanę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się