Jump to content

Doposażanie w tempomat SF

vielebny
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

nosze się z zamiarem doposażenia auta w tempomat, bo to jest rzecz która mnie najbardziej irytuje podczas podróży moim Forciem.

Przekopałem się już przez tematy na tym forum oraz na anglojęzycznych forach. Mam jednak dość duży mętlik - być może ktoś z Was wyprowadzi mnie na prostą za co z góry dziękuję.

W tym temacie (http://www.rs25.com/forums/f105/t113764-diy-cruise-control-install-98-rs.html) znalazłem listę potrzebnych rzeczy

W tym (http://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/cruise-control-installation-53556/) informację, że bez zmiany kostki hamulca na 4 piny nie będzie działać

Na opposedforces.com studiuję nr części i ew. położenie.

I tu pojawia się kilka problemów:

1. dlaczego w katalogu występuje ta sama część (87012FC080) w 2 róznych wersjach. Mianowicie jest wersja sterowana ciśnieniem z przewodu i jest wersja elektryczna (wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli walę banialuki)

2. jak mogę sprawdzić, czy mam wiązkę do podłączenia całości. Jeżeli nie mam to po czym ją poznać aby wziąć z innego auta/dawcy

3. czy trzeba dokładać coś jeszcze poza elementami wymienionymi na 1 stronie, czyli:

- sterownik

- silniczek i linkę

- czujnik pedału stop (4 pin)

- włącznik na deskę rozdzielczą

- wiązka w kierownicy do wajchy

Mam forka s-turbo z tempomatem ( takiego kupiłem), jeżeli będziesz w pobliżu, zapraszam do Kwidzyna, udostępnię samochód do zbadania.

P.S. Nie pytaj jak to jest zrobione, nie mam pojęcia, ale działa.

Mam Forka SF z 2002.

Instalacja pod tempomat jest.

Kostka do włącznika (chyba brązowa), dodatkowa kostka przy pedałach (chyba niebieska)

Pod pulpitem, w okolicach kierownicy też wiszą luźne kostki. Kilka kabli, spietych pod maską w okolicy podszybia.

Uchwyt na dodatkową linkę przy przepustnicy.

Też mnie trochę korci doposazyc autko w tempomat.