azure Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Mam pytanie do użytkowników ww. aut z roczników 2005- (otb) lub 2003- (legacy) z manualnymi skrzyniami. Ile obrotów jest przy 100kmh na V biegu? Jak to przekłada się na głośność wewnątrz auta? Czy można w miarę komfortowo podróżować z prędkościami ekspresowymi (120km/h)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jak się nie mylę to przy 3 tysiącach jest 120km\h. Generalnie w aucie jest cicho przy prędkościach autostradowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jak się nie mylę to przy 3 tysiącach jest 120km\h. Generalnie w aucie jest cicho przy prędkościach autostradowych. Dziękuję za info. Jeśli faktycznie jest 120kmph to akceptowalnie i przy w miarę dobrym wyciszeniu wnętrza powinno dać się dość komfortowo podróżować. Dotychczas nie miałem żadnych większych doświadczeń z tą marką, ale kusi mnie spełnienie dawnych marzeń :-) Rozważam zakup auta, więc chciałbym spróbować znaleźć coś godnego uwagi z Subaru. Sporo jeżdżę drogami klasy S, stąd też moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Potwierdzam prędkość i obroty, co do głośności to. mialem kolektor różnoodległościowy i gadał lepiej niż nie jedna turbawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Przed chwilą jechałem i przy 100km/h jest 2,5 tyś obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Czyli dobrze pisałeś. W Legacy będzie to samo czy jednak skrzynia będzie miała inne przełożenia? Wszak Legacy bardziej szosowy pojazd, krótsza być nie powinna... :-) Byłbym jeszcze wdzięczny o info jak to jest w Legacy 2.0 137KM... Edytowane 7 Stycznia 2015 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 To jest wszystko to samo OBK czy Legaś. Wcześniej miałem Legacy III 2.0 i było tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 To jest wszystko to samo OBK czy Legaś. Wcześniej miałem Legacy III 2.0 i było tak samo. Git. Czyli Legacy i Legacy Outback, 2.0 i 2.5 mają identycznie zestopniowane skrzynie. Dla mnie Ok :-) Obawiałem się, żeby nie była jakaś ultra krótka 5tka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszumiec Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Przy 3 tysiącach obrotów na liczniku mam 110km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 może ktoś wie dla porównania ile obrotów przy 100 lub 120kmh jest w 2.5 automatach na najwyższym biegu? chodzi mi o to czy w trasie z automatem będzie głośniej i więcej palił niż manual który ma o jeden bieg więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jak jeździłem z kolegą forkiem I gen z 4EAT to na czwartym biegu prędkość jest wyższa niż w M\T na piątce przy tych samych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Jak jeździłem z kolegą forkiem I gen z 4EAT to na czwartym biegu prędkość jest wyższa niż w M\T na piątce przy tych samych obrotach. To wynikałoby z tego że automat na 4 biegu ma niższe obroty niż manual na 5 przy tej samej prędkości. Trochę dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Dane z 2005 roku, starszych nie znalazłem, ale powinny być identyczne.Subaru Legacy2.0 MT - I 3.454 II 1.947 III 1.366 IV 0.972 V 0.738 , przekładnia 4.1112.0 AT - I 2.785 II 1.545 III 1.000 IV 0.694 V ----- , przekładnia 4.111 (Legacy 2.5 AT ma tak samo)2.5 MT - I 3.454 II 2.062 III 1.448 IV 1.088 V 0.825 , przekładnia 3.700Subaru Outback2.5 MT - I 3.454 II 2.062 III 1.448 IV 1.088 V 0.825 , przekładnia 3.9002.5 AT - I 2.785 II 1.545 III 1.000 IV 0.694 V ----- , przekładnia 4.444Prędkości przy 3000 obr/min są następujące:Subaru Legacy2.0, opony 205/55/16, V bieg 117 km/h (MT) lub IV bieg 125 km/h (AT)2.5, opony 215/45/17, V bieg 115 km/h (MT) lub IV bieg 124 km/h (AT)Subaru Outback2.5, opony 215/60/16, V bieg 117 km/h (MT) lub IV bieg 121 km/h (AT)Źródło danych o przełożeniach (archiwum subaru-global.com):Legacy 2005Outback 2005Warto pamiętać, że w latach 2006-2007 i 2008-2009 może być inaczej. Edytowane 19 Stycznia 2015 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 outback 2.5 n/a 4eat 3500obr 150km/h licznikowe 140km/h GPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się