aki001 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nabyłem taki oto zestaw i nawet działał przez kilka tygodni. Odkąd jednak autem zajęli się specjaliści, wskaźnik zaczął działać binarnie... albo pokazuje 7.4 (minimum) albo 22.4 (maximum). Czy taką sondę da się jakoś zweryfikować czy po prostu zamówić nową? I gdzie - czy innovate używa jakichś uniwersalnych sond, które można plug and play podmienić, czy zamówić bezpośrednio u nich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 To jest LSU4.2 Bosch'a - nie musisz zamawiac w Innovate. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 "pomuk" - znalazłem... faktycznie, nawet pinout się zgadza... zamówiona! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 sonda podmieniona, skalibrowana i wsjo działa jak przedtem... pytanie, czy ja przypadkiem nie robię czegoś źle? Może to miejsce w DP zaraz za turbo nie jest najszczęśliwszym miejscem dla sondy i ona się najzwyczajniej w świecie upala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Jak blisko do turbo? Masz katalizator? Z katalizatorem duzego pola manewru i tak niestety nie ma. Bez - mozna troche jeszcze odsunac w dol. U mnie jest za turbo, przed katalizatorem - na razie, odpukac, od pol roku nic sie nie dzieje. Co mozesz ew. zrobic zawsze - nie wiem jakie tam na tych pustyniach temperatury w praktyce na te sonde dzialaja - zrobic metalowy ekran oslaniajacy sonde od wydechu, ew. odsadzic ja troche moze (innovate robi(l) adapter), zeby ograniczyc temperatury na zewnatrz sondy. Czesc z czujka, jak widzisz z manuala, powinna znosic dosc wysokie temperatury. Moze to info cos Ci pomoze: http://www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resources/Lambda_Sensor_LSU_42_Datasheet_51_en_2779111435pdf.pdf I to: http://wbo2.com/lsu/position.htm Edytowane 16 Stycznia 2015 przez AMI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 no to będzie ze 4 cm od wyjścia turbiny... teraz widzę też, że nie tak zamontowana jak trzeba, bo jeśli wierzyć tym linkom, to powinno być tak: a i to nie pomagało (mieliśmy małe problemy z cewkami)... Zobaczę ile wytrzyma i jeśli znów padnie, to założę ją w miejsce OEMowej drugiej sondy - ta faktycznie jest lekko pod kątem i sporo dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) Jesli mozesz sobie na to pozwolic, to odsun ja troche w dol. Z tego co chyba widze, to nie masz katalizatora, moze ja zainstaluj po prostu przy podwoziu? Z tym ze tez moze nie za daleko, bo znow bedziesz zwiekszal czas reakcji na zmiany w mieszance, gdybys chcial korzystac z mierzonego afr w ecu. Ogien na pewno czujce sie nie przysluzyl Edytowane 17 Stycznia 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 jeszcze jedna ciekawostka - podczas hamowania z sondą w wydechu, wynik mierzony przez hamownię to płaskie 12 AFR... podczas gdy u mnie widać jak byk 11.0 (całość na filmie i wykresie tutaj). Gdzie jest błąd? AFR raczej nie powinien się zmieniać w wydechu (ja mierzę za turbiną, oni w wydechu). Za samochodem robi się czarno powyżej 4kRPM, więc jest bogato, raczej nie 12... (?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Roznica moze wynikac z jakosci przyrzadu pomiarowego, a mozesz tez miec offset, zaleznie gdzie masz podpieta mase swojego Innovate. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się