Skocz do zawartości

innovate pokazuje pogodę... da radę to jakoś sprawdzić?


aki001

Rekomendowane odpowiedzi

Nabyłem taki oto zestaw i nawet działał przez kilka tygodni. Odkąd jednak autem zajęli się specjaliści, wskaźnik zaczął działać binarnie... albo pokazuje 7.4 (minimum) albo 22.4 (maximum). Czy taką sondę da się jakoś zweryfikować czy po prostu zamówić nową? I gdzie - czy innovate używa jakichś uniwersalnych sond, które można plug and play podmienić, czy zamówić bezpośrednio u nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak blisko do turbo?

Masz katalizator? Z katalizatorem duzego pola manewru i tak niestety nie ma.

Bez - mozna troche jeszcze odsunac w dol.

 

U mnie jest za turbo, przed katalizatorem - na razie, odpukac, od pol roku nic sie nie dzieje.

 

Co mozesz ew. zrobic zawsze - nie wiem jakie tam na tych pustyniach temperatury w praktyce na te sonde dzialaja - zrobic metalowy ekran oslaniajacy sonde od wydechu, ew. odsadzic ja troche moze (innovate robi(l) adapter), zeby ograniczyc temperatury na zewnatrz sondy. Czesc z czujka, jak widzisz z manuala, powinna znosic dosc wysokie temperatury.

 

Moze to info cos Ci pomoze:

 

http://www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resources/Lambda_Sensor_LSU_42_Datasheet_51_en_2779111435pdf.pdf

 

I to:

 

http://wbo2.com/lsu/position.htm

Edytowane przez AMI
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o2socket.jpg

 

no to będzie ze 4 cm od wyjścia turbiny... teraz widzę też, że nie tak zamontowana jak trzeba, bo jeśli wierzyć tym linkom, to powinno być tak:

 

pos10to15.gif

 

a i to nie pomagało (mieliśmy małe problemy z cewkami)...

 

Zobaczę ile wytrzyma i jeśli znów padnie, to założę ją w miejsce OEMowej drugiej sondy - ta faktycznie jest lekko pod kątem i sporo dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mozesz sobie na to pozwolic, to odsun ja troche w dol. Z tego co chyba widze, to nie masz katalizatora, moze ja zainstaluj po prostu przy podwoziu?

Z tym ze tez moze nie za daleko, bo znow bedziesz zwiekszal czas reakcji na zmiany w mieszance, gdybys chcial korzystac z mierzonego afr w ecu.

 

Ogien na pewno czujce sie nie przysluzyl :)

Edytowane przez AMI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedna ciekawostka - podczas hamowania z sondą w wydechu, wynik mierzony przez hamownię to płaskie 12 AFR... podczas gdy u mnie widać jak byk 11.0 (całość na filmie i wykresie tutaj). Gdzie jest błąd? AFR raczej nie powinien się zmieniać w wydechu (ja mierzę za turbiną, oni w wydechu). Za samochodem robi się czarno powyżej 4kRPM, więc jest bogato, raczej nie 12... (?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...