czeslawhornet Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 witajcie, ostatnio subaryna stała jakiś czas bez akumulatora (ok 10 dni). po umieszczeniu go i przejechaniu pewnego dystansu stwierdziłem, że wskazówka poziomu paliwa znacznie szybciej zaczęła w szybkim tempie opadać (bardzo szybkim) - zużycie paliwa to szacunkowo 15l (może więcej) - czyli spore. czy możliwa jest sytuacja, że coś się poprzestawiało/zresetowało przy braku prądu ?? jest co prawda dość mroźno, ale nie sądzę, żeby mój legacy 2.0 II (bez turbo) nagle z tego powodu zwiększył swój apetyt na benzynę aż tak drastycznie. dzięki z góry za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Zalej do pełna i wtedy oceń spalanie Jakie dystansy przejeżdżałeś? Odpięcie akumulatora powoduje też reset ustawień komputera sterującego silnikiem, więc może być tak, że na nowo ustawia korekcje na mapach paliwowych. Turbo nie pali więcej od wolnossącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 U siebie po wyjęciu aku obserwuję różne rzeczy, w tym większe spalanie, "rwane" przyśpieszanie w zakresie 2 - 3 tyś obrotów i niewielką martwą strefę przy wciskaniu gazu. Wszystko ustępuje po około 150 km... Ile przejechałeś od podpięcia aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) witajcie, ostatnio subaryna stała jakiś czas bez akumulatora (ok 10 dni). po umieszczeniu go i przejechaniu pewnego dystansu stwierdziłem, że wskazówka poziomu paliwa znacznie szybciej zaczęła w szybkim tempie opadać (bardzo szybkim) - zużycie paliwa to szacunkowo 15l (może więcej) - czyli spore. czy możliwa jest sytuacja, że coś się poprzestawiało/zresetowało przy braku prądu ?? jest co prawda dość mroźno, ale nie sądzę, żeby mój legacy 2.0 II (bez turbo) nagle z tego powodu zwiększył swój apetyt na benzynę aż tak drastycznie. dzięki z góry za odp To chyba normalne, że po wyjęcieu aku na dłuższy czas następuje reset ustawień ECU. Oczywiście to co niezbędne pozostaje w niusuwalnej (oficjalnie ) pamięci ROM, ale bieżące parametry ECU otrzymuje po ponownej poprawnej kalibracji. Nie masz powodów do zmartwień, po kilkudziesięciu kilometrach wszystko powinno wrócić do normy. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez WOJO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslawhornet Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 witajcie, dzięki za Wasze odpowiedzi. Tak sobie gdzieś właśnie przeczytałem, że po resecie ECU (odpięciu klem) układ musi się jakoś "nauczyć" od nowa pewnych rzeczy. Właściwie nie przejechałem wiele km i to po mieście.... jutro wleję paliwo i pojeżdzę... zobaczymy :-) pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 ...najlepiej,wyrusz w traske ,jakies 50 km,spokojna jazda,poprawi to,szkoda,ze mrozy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeslawhornet Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 tak właśnie zrobię. dzięki za odp :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się