Jump to content
rosaskc

Łopatki do Legacy IV AT polift

Recommended Posts

W porównaniu z rzeczywistością, to na filmie jest normalnie, a może nawet szybko ;)

I chyba i tak szybciej niż zmiana w manualu  w wykonaniu przeciętnego kierowcy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Kambol napisał:

W porównaniu z rzeczywistością, to na filmie jest normalnie, a może nawet szybko ;)

I chyba i tak szybciej niż zmiana w manualu  w wykonaniu przeciętnego kierowcy.

 


Ok. Dzięki :) Myślałem, że te ustrojstwa szybciej działają ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

CVT pewnie szybciej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cvt jest przekladnia bezstopniowa wiec tam nie ma zmiany biegow jaki znamy z manuala czy tradycyjnego automatu.

Warczy trąbi Gacek kombi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ożywię temat potwierdzając, że w przedliftach również jest to możliwe i dosyć proste.

Tak to wygląda u mnie:

 

IMAG6492.jpg

 

IMAG6503.jpg

 

IMAG6501.jpg

 

IMAG6537.jpg

 

Jedynym problemem jest różnica w kształcie obudowy kolumny kierowniczej, wciąż potrzebuje dolnej części obudowy, którą bedę musiał połączyć z górą obudowy przedliftowej żeby wyglądało to schludniej :D Ogólnie efekt i frajda przy redukcjach biegów bezcenna.

 

Jak widać na zdjęciach zmieniłem również kierownicę na poliftową co pozwoliło mi "zatrzymać" tempomat (po zamontowaniu łopatek, przedliftowa wersja manetki tempomatu zawadzała o prawą łopatkę :P, teraz wszystko (audio/tempomat) jest na kierownicy ;))

Edited by R4RE
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało Ci się kupić w pl czy ściągałeś?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done. :yahoo:

2130729623_2019-04-1314_20_55.thumb.jpg.c4bf215e0c0d46b1da877e5a1b6867cb.jpg

 

Dla zainteresowanych:

1. Nie, standardowa obudowa  nie pasuje. Docięcie oryginalnej nie spełnia zadania - dochodzą kostki które wychodzą poza obudowę.

2. Nie trzeba ciągnąć przewodów do styków przy skrzyni. Można podpiąć się pod kostki pod kolumną kierownicy - interesujące nas przewody to jasno niebieski (obok pomarańczowego) oraz fioletowy (pod niebieskim), fota w załączniku (źródło). A, jeszcze masa. Wygodnie jest użyć szybkozłączek.

3. Warto zapoznać się ze schematami rozebrania kolumny i kolejności elementów oraz połączeń elektrycznych.

Tak poza tym to roboty na ok 2h, nie spiesząc się i znając schematy.

 

 

IMAG0241.jpg

steeringcolumnpaddleshifter.jpg

wi-17338e.pdf

Edited by kotlin83
detale
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak by ktoś był zainteresowany to mam komplet z polifta uk. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda że nie dałeś znać wcześniej, łyknął bym zestaw od Ciebie. Teraz mam już łopatki zamontowane i muszę poszukać obudowy kolumny.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...