rosaskc Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Pytanie odnośnie "doposażenia" Gacka w łopatki Chodzi o to, czy da się wymienić parę elementów przy kierownicy, żeby dołożyć łopatki do zmian biegów? Pacjent: poliftowe Legacy MY07 2.0 benz A/T (oczywiście, bez łopatek). Pytanie może się z pozoru wydawać głupie, ale wcale takie chyba nie jest. Subaru JESZCZE nie posiadam, jednakże chociażby w moim Fiordzie sam dołożyłem ori pilot do radia przy kierownicy, halogeny, itd. Wiązki są, chodzi o to, by dołożyć osprzęt. Czy inżynierowie z Japonii zostawili nam taką furtkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 A nie lepiej kupić takie Legacy z łopatkami , zamiast potem coś kombinować , dorabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Oczywiście, można. Nie mniej jednak w tym poście pytam, czy są możliwości techniczne, by dołożyć łopatki do automatu po lifcie, który tychże łopatek nie posiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Gdzieś było na forum, ktoś coś takiego modził więc poszukaj bo nie pamiętam jak wątek się nazywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Właśnie szukałem i nie znalazłem Musi być wątek jakoś dziwnie nazwany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Właśnie szukałem i nie znalazłem Musi być wątek jakoś dziwnie nazwany... Da się. Niezbędne zakupy: http://parts.donaldsonssubaru.com/a/Subaru__/49293899__6030115/SWITCH-INSTRUMENTPANEL-STEERING-08MY-/B13-830-05.html Załączam schemat podłączenia paddle shift switch. wi-17338e.pdf Edytowane 5 Stycznia 2015 przez WOJO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 A w Forku 4EAT Sport Shift taki mod można zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 A w Forku 4EAT Sport Shift taki mod można zrobić? Pewnie się da, ale nie chce mi się szukać VIN wersji, która to posiada by sprawdzić, co jest potrzebne do zakupów. A nie lepiej kupić takie Legacy z łopatkami , zamiast potem coś kombinować , dorabiać. 1. Takie Legacy to po 2008 roku. 2. Za taki "bajer" cena zakupu rośnie przynajmniej o 2000zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Tak myślałem bo w instrukcji coś o tym jest, tyle że można zmieniać biegi przyciskami na kierownicy. Próbowałem u siebie i dupa Więc jak jakieś wersje to mają to i łopatki można ogarnąć. Ale nic tak z ciekawości pytam bo może kiedyś, jak na razie są ważniejsze rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 A nie lepiej kupić takie Legacy z łopatkami , zamiast potem coś kombinować , dorabiać. Szukając legacy lub OBK raczej ciężko będzie trafić na takiego z "łopatkami", zwłaszcza, że ilość używanych jest niewielka... Jeśli montaż jest p&p to bardzo dobra wiadomość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 SUBARU LEGACY OUTBACK 08 170 KM PANORAMICZNY DACH! (4964572408) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Faktycznie podaż w PL niewielka . Być może przez to ,że zaczęli montować w ostatnich latach produkcji Legacy IV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 @@piwozniak, wiem że "walczył" z tym tematem ale poległ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No same części 515 dolców. Nie wygląda najgorzej... Tylko czy to podejdzie pod każdego poliftowego automatu czy trzeba sprawdzić po VINie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 @@piwozniak, wiem że "walczył" z tym tematem ale poległ Nie polegl, nie polegl, po to tez chce sie z Toba zobaczyc cobym spisal sobie numer plastikowej oslony kolumny kierownicy, temat ogolnie P&P, czesci do kupienia na japanparts, jedyne co to wlasnie nie mam numeru tej oslony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 No same części 515 dolców. Nie wygląda najgorzej... Tylko czy to podejdzie pod każdego poliftowego automatu czy trzeba sprawdzić po VINie? Jak Ci wyszło 515$? Potrzebujesz części o oznaczeniu 83156AG010 za 125.92$ + ewentualnie 3x 043105080 za 0.08$/szt. Ze schematu podłączenia wynika, że połączone jest to równolegle z dźwignią zmiany biegów. Z tego wynika, że zamiast przełączać dźwignią w trybie manualnym, bawisz się manetkami na kierownicy. Z FASTa wynika, że obudowa kolumny kierownicy jest jedna do obu modeli (z łopatkami i bez), przełącznik zespolony i zawijak także. Jedyny problem, jaki widzę, to wycięcie dziur w obudowie kolumny kierownicy na łopatki, bo z załączonego zdjęcia wynika (dzięki uprzejmości sprzedawcy z Allegro) , że łopatki są montowane w obudowie, a nie między kierownicą, a obudową. Nie chce mi się wierzyć, że Subaru poskąpiło na poprowadzenie trzech kabelków z zawijaka do BIU, by bezproblemowo dokładać sterowanie w egzemplarzach droższych o grube $$$. wi-17341e.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) @piwozniak I jak Ci to wyszło kosztowo? Trzeba kupić wszystkie te części, które podesłał WOJO? Bo wychodzi ponad pół tysiąca dolców plus pewnie przesyłka... Edit: O to mi chodziło. Teraz wiem, że nie trzeba wszystkich części kupować. W Focusie też rzeźbiłem otwory w osłonie kolumny kierownicy, więc się nie boję Edytowane 6 Stycznia 2015 przez rosaskc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 A w ASO coś wiedzą? Przeglądając kiedyś oferty z niemiec, widziałem sporo Outbackow 2.5 z łopatkami, przypuszczam, że mogło to być jakieś dodatkowe wyposażenie. Zawsze można mailem wysłać zapytanie do dealera w DE lub CH Inna sprawa, jak często się z łopatek korzysta Ja użyłem je, może 3 razy ale, jak mówi przysłowie lepiej mieć i nie skorzystać, niż nie mieć i potrzebować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Inna sprawa, jak często się z łopatek korzysta Ja użyłem je, może 3 razy To zależy w jakim terenie się człowiek porusza Przy górkach to idealne rozwiązanie do hamowania silnikiem W trasie używam bardzo często @@piwozniak, wiem że "walczył" z tym tematem ale poległ Nie polegl, nie polegl, po to tez chce sie z Toba zobaczyc cobym spisal sobie numer plastikowej oslony kolumny kierownicy, o Ty, a ja myślałem że tak bezinteresownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Inna sprawa, jak często się z łopatek korzysta Ja użyłem je, może 3 razy To zależy w jakim terenie się człowiek poruszaPrzy górkach to idealne rozwiązanie do hamowania silnikiem W trasie używam bardzo często Jak są górki lub trzeba jechać szybciej to włączam S# Tak czy inaczej, fajna sprawa, tylko mi się wydaje, że automat wie lepiej co robi (w S#) W każdym razie, powodzenia w modzeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z FASTa wynika, że obudowa kolumny kierownicy jest jedna do obu modeli (z łopatkami i bez) nie jest, jedna ma wyciete dziury inna nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Z FASTa wynika, że obudowa kolumny kierownicy jest jedna do obu modeli (z łopatkami i bez) nie jest, jedna ma wyciete dziury inna nie ma. Podaj proszę numery cześci, bo ja znalazłem tylko jeden rodzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) no wlansie nie mam i do tego musze pomolestowac szamota Ostatnio jak sie temu przygladalem to bylo pare tych obudow ale nie wiedzialem wlasnie ktora jest ta jedyna, ogladalem swoja i nie ma tam jakos jasno zaznaczonych miejsc gdzie wyciac itd. Jestem pewien ze przy montazu w wersjach z PS uzywaja innej obudowy. Szamot nie szykuje CI sie kursik? EDIT: 34341AG15AJC ??? Edytowane 6 Stycznia 2015 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 A może ktoś napisać jakiś prosty manual? Rozumiem, że kupujemy łopatki, obudowę kierownicy, montujemy to sobie i co dalej? Przy kolumnie jest już wiązka do której podpinamy owe łopatki, czy jednak trzeba coś jeszcze nabyć, dorobić, by to działało tak jak w trybie sportshift? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 no wlansie nie mam i do tego musze pomolestowac szamota Ostatnio jak sie temu przygladalem to bylo pare tych obudow ale nie wiedzialem wlasnie ktora jest ta jedyna, ogladalem swoja i nie ma tam jakos jasno zaznaczonych miejsc gdzie wyciac itd. Jestem pewien ze przy montazu w wersjach z PS uzywaja innej obudowy. Szamot nie szykuje CI sie kursik? EDIT: 34341AG15AJC ??? Tak jest to ten numer http://parts.donaldsonssubaru.com/a/Subaru__/49245611__6029877/STEERING-COLUMN-STEERING-COLUMN/B13-341-01.html Jeden rodzaj obudowy bez dziurek to 34341AG14AJC, a z dziurkami 34341AG15AJC. Ciekawy wątek: http://legacygt.com/forums/showthread.php/tiptronic-controller-107794.html Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 jestem sklonny to przetestowac na sobie jak bede mial numer tej obudowy mysle ze wiazka jest a jak nie ma to podpiecie tego jest trywialne. ogolnie fajna sprawa do redukcji bo dziala to przez chwile i nie musisz majtac wajcha najpierw na sport, potem na "-" potem na D redukujesz, po chwili jestes spowrotem na D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się