Jump to content

jakie parametry da się bezpiecznie zrobić z EJ207 JDM v5 2.0


kons6
 Share

Recommended Posts

ile można wycisnąć z silnika EJ207 wersja 5 JDM (MY99) przy zachowaniu:

- oryginalnej pojemności 2.0

- turbiny VF34 (nowa z przebiegiem jakichś 6 tys km)

- zachowania seryjnego kolektora wydechowego

- zachowania TMIC

- paliwo shell vpower/nitro racing 100

 

Silnik jest do remontu, więc środek dowolny

ECU - będzie standalone, więc nie będzie ograniczeniem, podobnie zasilanie paliwem

 

Chodzi mi o bezpieczne ustawienia, które skończą się po jakichś 30 tys km przekręconą panewką, a nie pęknietym czy "spłyniętym" tłokiem, czy wybuchem z korbą na zewnątrz

Edited by kons6
Link to comment
Share on other sites

Który EJ207?Bo są dwa typy. ;)

Jak półzamknięty blok,to okolice 330KM i ~430Nm są osiągalne.

 

 

Chodzi mi o bezpieczne ustawienia, które skończą się po jakichś 30 tys km przekręconą panewką, a nie pęknietym czy "spłyniętym" tłokiem, czy wybuchem z korbą na zewnątrz

Tutaj wiele zależy od mapy,strojenia i jeszcze wielu czynników,gwarancji raczej nie dostaniesz,ale są duże szanse. ;)

Podstawa to dobra mapa i spora świadomość użytkownika. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

W sprawie bloku to AMI może coś powiedzieć.Też miał EJ207 z pierwszego okresu produkcji,był otwarty. ;)

Ale to wcale go nie dyskwalifikuje.Dobrze zrobiony silnik,dobra mapa i będzie śmigał.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ano - te parametry powyzej to nie jest chyba jakas mocno radykalna opcja na ten silnik. Ja zmienilem blok tylko dlatego, ze z dobrymi tlokami itp. taniej wychodzilo po prostu zamowic caly nowy blok ej207 z new age, skoro i tak juz mialem silnik do remontu.

Powiedzmy, ze taka ekstrawagancja :)

Na otwartym, z tlokami hbr tez by pewnie jezdzil spokojnie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

a jakie doładowanie na takie parametry? pytam, bo przed awarią miałem coś w granicach 300KM / 400 Nm (hamowane na mało wiarygodnej hamowni, wyszło mniej) przy max doładowaniu 1,5 bat spadającym na końcu obrotów do 1,1-1,2 bar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...