kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) ile można wycisnąć z silnika EJ207 wersja 5 JDM (MY99) przy zachowaniu: - oryginalnej pojemności 2.0 - turbiny VF34 (nowa z przebiegiem jakichś 6 tys km) - zachowania seryjnego kolektora wydechowego - zachowania TMIC - paliwo shell vpower/nitro racing 100 Silnik jest do remontu, więc środek dowolny ECU - będzie standalone, więc nie będzie ograniczeniem, podobnie zasilanie paliwem Chodzi mi o bezpieczne ustawienia, które skończą się po jakichś 30 tys km przekręconą panewką, a nie pęknietym czy "spłyniętym" tłokiem, czy wybuchem z korbą na zewnątrz Edytowane 4 Stycznia 2015 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Który EJ207?Bo są dwa typy. Jak półzamknięty blok,to okolice 330KM i ~430Nm są osiągalne. Chodzi mi o bezpieczne ustawienia, które skończą się po jakichś 30 tys km przekręconą panewką, a nie pęknietym czy "spłyniętym" tłokiem, czy wybuchem z korbą na zewnątrz Tutaj wiele zależy od mapy,strojenia i jeszcze wielu czynników,gwarancji raczej nie dostaniesz,ale są duże szanse. Podstawa to dobra mapa i spora świadomość użytkownika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 to jest chyba pierwszy typ EJ207, który był produkowany, głowice bez zmiennych faz i czasem spotyka się opinie, że blok półzamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jak oryginalny z tego modelu to jest to blok otwarty. Pewnie nadal te 320KM i jakies tam 400-420Nm na vf34 da sie zrobic. A na jak dlugo - tego nie przewidzisz chyba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 W sprawie bloku to AMI może coś powiedzieć.Też miał EJ207 z pierwszego okresu produkcji,był otwarty. Ale to wcale go nie dyskwalifikuje.Dobrze zrobiony silnik,dobra mapa i będzie śmigał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ano - te parametry powyzej to nie jest chyba jakas mocno radykalna opcja na ten silnik. Ja zmienilem blok tylko dlatego, ze z dobrymi tlokami itp. taniej wychodzilo po prostu zamowic caly nowy blok ej207 z new age, skoro i tak juz mialem silnik do remontu. Powiedzmy, ze taka ekstrawagancja Na otwartym, z tlokami hbr tez by pewnie jezdzil spokojnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 a jakie doładowanie na takie parametry? pytam, bo przed awarią miałem coś w granicach 300KM / 400 Nm (hamowane na mało wiarygodnej hamowni, wyszło mniej) przy max doładowaniu 1,5 bat spadającym na końcu obrotów do 1,1-1,2 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Mysle, ze wiecej niz 1.5 to dmuchanie z tego turbo nie bedzie mialo wiekszego sensu. A to, ze bedzie opadac na koncu to tez raczej dosc typowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 to pewnie pozostanę przy 2.0 i dołożę jedynie potrzymanie turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 @@kons6 a co się stało z poprzednim silnikiem? Rozumiem,że auto to raczej mało jeździ "cywilnie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76961-co-to/ i to nie był napinacz paska rozrządu... kupiłem wcześniej taki sam używany silnik i on teraz jest w aucie, a stary drugi remont, przebieg 41 tys km był ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Panewka? Masz wkładkę w misce olejowej? Przydaje się w przypadku częstego upalania auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 przegroda jest od początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się