Grzegorzlas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam wszystkich serdecznie. Mam pyatnie czy moze ktoś mi powiedzieć jak ten silnik znosi LPG? VIN auta to JF1SG63606H704206. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Milion postów na ten temat. Regulacja zaworów co 50 k km i ciśniesz ile fabryka dała. Koszt regulacji jakieś 1000 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzlas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dzięki. Postów faktycznie dużo tylko jaki to dokładnie silnik to nie wiem bo gama też duża, a ja się dopiero zastanawiam nad Frokiem! Wydaje mi się, że to 2,5 bez turbo 173KM. Czy przebieg powyżej 200tyś. nie będzie problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Tan silnik to zapewne SOHC ( regulacja na śrubki więc tanio) i do LPG jak najbardziej OK. 200kkm nie jest problemem dla tego silnika pod warunkiem ,że był odpowiednio traktowany. Jeżeli traktowany tak jak się należy to powinien przejechać drugie tyle km , przy czym będzie wymagał pewnych nakładów (UPG, regulacje zaworów, rozrząd co 100km). Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzlas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Czyli regulacja będzie trochę tańsza niż 1000zł? Jakiej wielkości koszty to wymiana rozrządu? Jak sprawują się skrzynie autommatyczne, bo to automat? Proszę o wyjasnienie co to jest UPG i jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Tan silnik to zapewne SOHC ( regulacja na śrubki więc tanio) i do LPG jak najbardziej OK. 200kkm nie jest problemem dla tego silnika pod warunkiem ,że był odpowiednio traktowany. Jeżeli traktowany tak jak się należy to powinien przejechać drugie tyle km , przy czym będzie wymagał pewnych nakładów (UPG, regulacje zaworów, rozrząd co 100km). Pozdro. Z tym rozrządem co 100km to nie przesadzaj. Wystarczy co 105kkm. Śmiem twierdzić, że przy przebiegu 200kkm już UPG była robiona, więc spokój na kolejne 100-200kkm. Regulacja zaworów bez gazu co 100kkm, przy gazie zalecana cześciej np. co 50kkm, choć znam opinie, że co 30kkm. Jak trafisz dobrze utrzymany egzemplarz i będziesz o niego dbał, frajda z jazdy będzie niesamowita. Czyli regulacja będzie trochę tańsza niż 1000zł? Jakiej wielkości koszty to wymiana rozrządu? Jak sprawują się skrzynie autommatyczne, bo to automat? Proszę o wyjasnienie co to jest UPG i jaki koszt? Jeżeli silnik posiada klasyczną regulację zaworów z nakrętkami kontrującymi, a nie płytkami zaworowymi, to odpada koszt zakupu tych płytek przy regulacji. Oczywiście koszt samej usługi będzie różny w zależności od zakładu wykonującego usługę. W moim Legacy da się zrobić regulację bez wyciągania/opuszczania silnika i koszt robocizny oscyluje w granicach 300zł. W Foresterze jest zdecydowanie mniej miejsca między pokrywami zaworów, a podłużnicami, co powoduje konieczność opuszczenia lub wyjęcia silnika do regulacji zaworów. Operacja te jest zdecydowanie bedziej czasochłonna i stąd koszty będą wyższe. Rozrząd na oryginalnych cześciach powinien zamknąć się w 1500zł (części+robocizna). Skrzynie, jeżeli były szanowane (wymiana oleju dobrej jakości i na czas), są mocno bezawaryjne. UPG to skrót od Uszczelka Pod Głowicą. Jest to częsta (choć nie obowiązkowa) przypadłość silników o pojemności 2,5l. Koszty naprawy są spore, choć zrobione dobrze powodują, że przypdłość da się wyeliminować na kolejne setki tysięcy kilometrów przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzlas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dziękuję bardzo za cenne informacje! Gdyby jeszcze ktoś umiał rozkodować po vin jaki to dokładnie silnik i jaką ma moc byłoby miło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dziękuję bardzo za cenne informacje! Gdyby jeszcze ktoś umiał rozkodować po vin jaki to dokładnie silnik i jaką ma moc byłoby miło. Z VINu wynika, że to EJ253, więc poprawiona UPG. Twój egzemplarz to SOHC 165 lub 167KM http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine Witam wszystkich serdecznie. Mam pyatnie czy moze ktoś mi powiedzieć jak ten silnik znosi LPG? VIN auta to JF1SG63606H704206. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam! Z ciekawości. Jaka jest wyjściowa cena tego egzemplarza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorzlas Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 wyjściowa 27tyś. coraz bardziej podoba mi się to auto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 wyjściowa 27tyś. coraz bardziej podoba mi się to auto! Bordowy z beżowym wnętrzem może się podobać. Cena do przemyślenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 to jest 2.5 sohc regulacja zaworow przy LPG co 50kkm koszt (max 300zł) - nie kakoniecznosci wyciagania, opuszczania silnika rorzad co 100kkm (w/g EU) lub co 160kkm (w/g US) koszt 1200zł (robota + graty) 200kkm dale tego silnika to nic pod warunkiem ze byl regularnie serwisowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Dopiszę w temacie, jeśli mogę. Silnik EJ255 przebieg 120tkm, przymiarka do LPG. Zawory na blaszkach? Jaki koszt regulacji? Konieczne przed LPG, czy po przepaleniu wymiana i regulacja? Czy lubrykacja coś pomoże? Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 EJ255 ma regulację na szklankach,przy założeniu LPG,to chociaż kontrola luzu się przyda. Do regulacji zaworów jeden warsztat wyciąga silnik a inny nie.Koszty mogą być spore,zależy ile szklanek będzie wymagało wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Co znaczy spore? 2, 5, 10k? Czyli da się bez wyciągania? Tak jak w starym. Ale nie śruba + kontra, tylko blaszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Koszt od 2-4tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ale nie śruba + kontra, tylko blaszki? Szklanki,nie śrubki,nie płytki. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47970-regulacja-zaworow-dohc/page-3 Tu się sporo dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się