grzesius88 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Byłem dzis na stacji sprawdzic zawieszeni bo cos moj Legas sie zle zaczal prowadzic. I sie okazalo ze zbieznosc bedzie do roboty-ale to nie problem. Tylny prawy amortyzator zakonczyl swoj zywot-wykazal 25% sprawnosci. Reszta jest ok 76-78%. Sprzedawca w sklepie zaproponowal mi amorki firmy Monroe za 140zl. sztuka. Co o nich sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 wydaje mi się, że amortyzatory powinno się wymieniać parami... najlepiej kup amortyzatory Kayaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Monroe - nie dotykaj tego. KYB, Bilstein, w ostateczności Sachs ... ale nie Monroe. I ofc bezwarunkowo na całej osi Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 4 Stycznia 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Miałem. W Mercedesie Vito. 3 kpl przez 150 kkm, potem włożone Bilsteiny, przejechane 180 kkm i samochód sprzedany, nie wołały jeszcze o wymianę. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami Doświadczenia sprzed kilkunastu lat - zdecydowanie negatywne. Od tego czasu używam innych bo brak mi motywacji żeby znowu ryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaCK Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c - po 50tyś już zaczynało bujać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c - po 50tyś już zaczynało bujać Ile placiles za te Bilstein? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaCK Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c - po 50tyś już zaczynało bujać 1432 za komplet 4szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 ja też polecam bilstein'a miałem w Megane i po ponad 50 tyś km, auto sprzedałem ale myślę że nie trzeba będzie ich zmieniać przez następne 50 tyś km. na stacji diagnostycznej na dwa miesiące przed sprzedażą auta (czyli około 50 tyś km przelotu na tych amortyzatorach) diagnosta wszedł pod auto i mówi "o widzę nowe amortyzatory z przodu i z tyłu", mówię mu, że mają już 50 tyś km, a on na to "nie możliwe"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaj0nc Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Czy możecie podpowiedzieć jakie to Bilsteiny i gdzie mogę je zakupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Bylem sie pytac w jednym ze sklepow o amortyzatory Bilstein i niestety nie ma ich,nawet w hurtowni. Podjade jeszcze gdzie indziej. Tak sie zastanawiam czy nie bede mial problemu z dopasowaniem amorów,bo w moim Legacy było podwyzszane zawieszenie,sprezyny były wymienione na Eibach,z przodu i z tyłu sa wlozone podkladki pod sprezyny i nie wiem czy amortyzatory tez nie były zmieniane na inne Edytowane 5 Stycznia 2015 przez grzesius88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaCK Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 odnośnie zakupu jak nie znajdziecie po hurtowniach/sklepach zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 odnośnie zakupu jak nie znajdziecie po hurtowniach/sklepach zapraszam na PW Ej krajan, co sie tak tajniaczysz? Podaj adres i cenę promocyjna na hasło "forum.subaru". Może Cię nie zbanują za konkurencję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Być może bede miał do sprzedania komplet Bilstein-a wraz ze sprężynami z Legacy biturbo 99-2003 w stanie idealnym. Całość była sprawdzona w warszawskim serwisie Bilstein-a i tak: Tył ok, przód też był ok ,ale gość sugerował jak już jestem wymianę oleju. Po załozeniu, Legac podniósł się względem serii o jakieś 2-3 cm przez co wzrosła możliwość "bawienia" się różnymi rozmiarami opon. 235/65 R 16 i wyglądał jakby miał jechać na Paryż -Dakar. Oczywiście komfort jazdy też się zmienił na +. Docelowo jeździłem na 215/45 R 17 , geometria w lekkim negatywie i jechał jak po szynach. Tu akurat stał na 17-stkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Być może bede miał do sprzedania komplet Bilstein-a wraz ze sprężynami z Legacy biturbo 99-2003 w stanie idealnym. Całość była sprawdzona w warszawskim serwisie Bilstein-a i tak: Tył ok, przód też był ok ,ale gość sugerował jak już jestem wymianę oleju. Po załozeniu, Legac podniósł się względem serii o jakieś 2-3 cm przez co wzrosła możliwość "bawienia" się różnymi rozmiarami opon. 235/65 R 16 i wyglądał jakby miał jechać na Paryż -Dakar. Oczywiście komfort jazdy też się zmienił na +. Docelowo jeździłem na 215/45 R 17 , geometria w lekkim negatywie i jechał jak po szynach. Tu akurat stał na 17-stkach. Fajny komplet,ale na razie zrobie tył. Na pewno fajnie by sie wózek prowadził. Mój "siedzi" jeszcze wyżej od twojego,wzgledem serii to chyba jakies 4-5 cm. Moze kiedys cos takiego założe.... Edytowane 6 Stycznia 2015 przez grzesius88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się