Jump to content

amortyzatory tył


grzesius88
 Share

Recommended Posts

Byłem dzis na stacji sprawdzic zawieszeni bo cos moj Legas sie zle zaczal prowadzic. I sie okazalo ze zbieznosc bedzie do roboty-ale to nie problem. Tylny prawy amortyzator zakonczyl swoj zywot-wykazal 25% sprawnosci. Reszta jest ok 76-78%. Sprzedawca w sklepie zaproponowal mi amorki firmy Monroe za 140zl. sztuka. Co o nich sadzicie?

Link to comment
Share on other sites

Monroe - nie dotykaj tego. :) KYB, Bilstein, w ostateczności Sachs ... ale nie Monroe. I ofc bezwarunkowo na całej osi :)

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Edited by sjak
Link to comment
Share on other sites

Miałem. W Mercedesie Vito. 3 kpl przez 150 kkm, potem włożone Bilsteiny, przejechane 180 kkm i samochód sprzedany, nie wołały jeszcze o wymianę.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Link to comment
Share on other sites

Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami

 

Doświadczenia sprzed kilkunastu lat - zdecydowanie negatywne. Od tego czasu używam innych bo brak mi motywacji żeby znowu ryzykować ;)

Link to comment
Share on other sites

Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami

ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c -  po 50tyś już zaczynało bujać

Link to comment
Share on other sites

 

Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami

ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c -  po 50tyś już zaczynało bujać

 

Ile placiles za te Bilstein?

Link to comment
Share on other sites

 

Wiem ze trzeba wymienic pare,chcialem zapytac czy ktos moze ich uzywal-ma jakies dswiadczenia z tymi amorami

ja montowałem bilstein b4 - jestem bardzo zadowolony, auto przestało się bujać (wcześniej oryginalne) i nie będę musiał wymieniać sprężyn, delikatnie podniósł się tył, wcześniej miałem bilstein w avensis ponad 100tyś żadnych problemów, długo trzymają parametry, KYB miałem w corsie c -  po 50tyś już zaczynało bujać

 

1432 za komplet 4szt.

Link to comment
Share on other sites

ja też polecam bilstein'a miałem w Megane i po ponad 50 tyś km, auto sprzedałem ale myślę że nie trzeba będzie ich zmieniać przez następne 50 tyś km.

 

na stacji diagnostycznej na dwa miesiące przed sprzedażą auta (czyli około 50 tyś km przelotu na tych amortyzatorach) diagnosta wszedł pod auto i mówi "o widzę nowe amortyzatory z przodu i z tyłu", mówię mu, że mają już 50 tyś km, a on na to "nie możliwe"...

Link to comment
Share on other sites

Bylem sie pytac w jednym ze sklepow o amortyzatory Bilstein i niestety nie ma ich,nawet w hurtowni. Podjade jeszcze gdzie indziej. Tak sie zastanawiam czy nie bede mial problemu z dopasowaniem amorów,bo w moim Legacy było podwyzszane zawieszenie,sprezyny były wymienione na Eibach,z przodu i z tyłu sa wlozone podkladki pod sprezyny i nie wiem czy amortyzatory tez nie były zmieniane  na inne

Edited by grzesius88
Link to comment
Share on other sites

odnośnie zakupu jak nie znajdziecie po hurtowniach/sklepach zapraszam na PW

Ej krajan, co sie tak tajniaczysz? Podaj adres i cenę promocyjna na hasło "forum.subaru". :) Może Cię nie zbanują za konkurencję...

Link to comment
Share on other sites

Być może bede miał do sprzedania komplet Bilstein-a wraz ze sprężynami z Legacy biturbo 99-2003 w stanie idealnym.

Całość była sprawdzona w warszawskim serwisie Bilstein-a i tak:

Tył ok, przód też był ok ,ale gość sugerował jak już jestem wymianę oleju.

Po załozeniu, Legac podniósł się względem serii o jakieś 2-3 cm przez co wzrosła możliwość "bawienia" się różnymi rozmiarami opon.

235/65 R 16 i wyglądał jakby miał jechać na Paryż -Dakar.

Oczywiście komfort jazdy też się zmienił na +.

Docelowo jeździłem na 215/45 R 17 , geometria w lekkim ;) negatywie i jechał jak po szynach.

Tu akurat stał na 17-stkach.

post-5383-0-16837100-1420558680_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Być może bede miał do sprzedania komplet Bilstein-a wraz ze sprężynami z Legacy biturbo 99-2003 w stanie idealnym.

Całość była sprawdzona w warszawskim serwisie Bilstein-a i tak:

Tył ok, przód też był ok ,ale gość sugerował jak już jestem wymianę oleju.

Po załozeniu, Legac podniósł się względem serii o jakieś 2-3 cm przez co wzrosła możliwość "bawienia" się różnymi rozmiarami opon.

235/65 R 16 i wyglądał jakby miał jechać na Paryż -Dakar.

Oczywiście komfort jazdy też się zmienił na +.

Docelowo jeździłem na 215/45 R 17 , geometria w lekkim ;) negatywie i jechał jak po szynach.

Tu akurat stał na 17-stkach.

Fajny komplet,ale na razie zrobie tył. Na pewno fajnie by sie wózek prowadził. Mój "siedzi" jeszcze wyżej od twojego,wzgledem serii to chyba jakies 4-5 cm. Moze kiedys cos takiego założe.... :)

Edited by grzesius88
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...