janu23 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Hi, wczoraj w sytuacji awaryjnej w poślizgu forester uderzył prawym tylnym kołem (lewy zakręt, poślizg nadsterowny) w krawężnik. Po tym uderzeniu koło kręci się jak tzw ósemka, samochodem buja podczas jazdy. Nie mogłem na razie odstawić samochodu do mechaniora stąd pytanie: co mogło się uszkodzić?? Na jakie zakupy się nastawić? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Hi, wczoraj w sytuacji awaryjnej w poślizgu forester uderzył prawym tylnym kołem (lewy zakręt, poślizg nadsterowny) w krawężnik. Po tym uderzeniu koło kręci się jak tzw ósemka, samochodem buja podczas jazdy. Nie mogłem na razie odstawić samochodu do mechaniora stąd pytanie: co mogło się uszkodzić?? Na jakie zakupy się nastawić? Pozdro Opona, felga, piasta, wahacz, przegub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 dzięki, nie miałem czasu się przyjrzeć ale opona, falga raczej nie. Koło stoi pod skosem (dół koła jest bardziej do wewnątrz skierowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Do listy dorzucić trzeba jeszcze sprawdzenie półosi i zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesius88 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Tez wczoraj zaliczylem kraweznik. Felga na zlom. Pierwsza zima z Subaru uczy pokory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Do listy dorzucić trzeba jeszcze sprawdzenie półosi i zwrotnicy. Zwrotnica, z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Zwrotnica, z tyłu? Cyblowi zapewne o piastę chodziło. W foresterze bardzo przypomina zwrotnicę . Najważniejsze ,że wiadomo o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprzemek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wprawdzie nie w Subaru, ale kiedyś Focusem tak przyłożyłem (prędkość może 5km/h) i poszło łożysko. Może też warto sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Przerabiałem ten temat w Clio: felga, piasta i właściwie cała belka skrętna poszła do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek1908 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Polecam sprawdzić amortyzator, z własnego doświadczenie wiem że może sie skrzywić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ta. Sytuacja awaryjna Mam taka na kazdym sliskim zakrecie Rada na przyszlosc: Zero hamulca, gaz do ostatnij chwili i trzeba wierzyc w to, ze jednak sie uda Dzis juz 2 razy posmeralem tylko kraweznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 "koło jak ósemka" ... przerabiałem to pierwszej zimy z forkiem... u mnie felga do wymiany (wtedy stalowa) reszta O.K to pierwszy element który zawsze ucierpi. Reszta jak piszą przedmówcy pozostaje do sprawdzenia gdyby po wymianie felgi nadal nie halooo...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Ja wymieniłem najpierw felgę, a że auto dalej jeździło bokiem pojechałem na sprawdzenie geometrii. I tu była niespodzianka: kolejny krok to piasta i belka skrętna. Moja szkoda też powstała w "sytuacji awaryjnej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Ta. Sytuacja awaryjna Mam taka na kazdym sliskim zakrecie Rada na przyszlosc: Zero hamulca, gaz do ostatnij chwili i trzeba wierzyc w to, ze jednak sie uda Dzis juz 2 razy posmeralem tylko kraweznik To nie ja prowadziłem ale dzięki za radę Edytowane 31 Grudnia 2014 przez janu23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Kiedyś złamałem mc'phersona z tyłu , ale tak wyrżnąłem że obróciło mnie 1,5x w przeciwną stronę Skończyło się wymianą całego setu.. później trzeba wiadomo zrobić zbieżność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się