hani1987 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam. Naładowałem wczoraj akumulator w moim legacy 99 r 2,5. Dziś rano odpalił bez trudu po czym zgasł. Po ponownym przekręceniu kluczyka cisza. Nawet żadna kontrolka się nie zaświeciła.Odczekałem z 10 min odpala bez zarzutu. Co mogło być przyczyną? Boję się gdziekolwiek jechać teraz... pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 imobilaizer masz ?? =dobrze dokręcone klemy nie zaśniedziałe? aku w jakim stanie . Najpierw obadaj aku i kable od niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betun Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam, spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem w mojej Imprezie. Winny był słaby styk klemy z trzpieniem akumulatora. Odkręcałeś akumulator do ładowania? Jeśli tak to odkręć jeszcze raz, wyczyść wyprowadzenia akumulatora papierem ściernym/drucianką, to samo zrub z zaciskami, pśiknij jakimś kontakt sprajem i dokręć dobrze . Warto też sprawdzić rozprowadzenie przewodów masowych w komorze silnika. Szczęśliwego Nowego Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hani1987 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 tak odkręcałem i być może nie dokręciłem za dobrze. Imobilaizera jako takiego nie mam chyba ze w kluczyku. Dziwi mnie tylko fakt ze jak już zapalił dałem skrzynie w pozycje D aby jechać i wtedy zgasł. Szczęśliwego Nowego Roku również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Dziwi mnie tylko fakt ze jak już zapalił dałem skrzynie w pozycje D aby jechać i wtedy zgasł. Może zatrzęsło autem i klema się poluzowała na tyle, że nie mogłeś ponownie odpalić. Nie wiem jak w nowych autach, ale w starych po uruchomieniu silnika akumulator można było wyjąć bo nie był potrzebny do jego pracy (cały prąd był brany z alternatora). Podjedź do jakiegoś punktu z akumulatorami i niech Ci sprawdzą w jakim masz go stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się