tomek80 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 witam koledzy mam impreze 2.0turbo z 99r i mam pytanie odnosnie cisnienia oleju w silniku jakie powinno byc u mnie na wolnych obrotach i zimnym silniku jest 6.5 bar a na cieplym okolo 4 bar a po dodaniu gazu jest okolo 5.5 bar. A znajomy mi mowil ze to troche za duzo na cieplym silniku i ze powinno byc mniej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 A czym robiony pomiar ciśnienia? Jeśli to wskazania dodatkowego zegara,to jaki ten zegar i gdzie umieszczony czujnik ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 pomiar robiony wskaznikiem od mechanika z warsztatu specyjalnym do pomiaru cisnienia oleju nie jakims tuningowym, a wkrecony jest zamiast orginalnego czujnka do bloku. A problem mam taki ze czasem jest tak ze po dluzszej jezdzie wyrzuci olej przez turbo a czasem nie przepusci ani grama a turbo mialem sprawdzane i jest dobre.A znajomy mowil ze problem moze byc z cisnieniiem oleju ze jest za duze i dlatego sie tak dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 A co z odmą i zaworkiem PCV? Sprawne wszystko i prawidłowo podłączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Odma raczej prawidlowo podlaczona bo samochod przywiozlem w tamtym roku z anglii i stal do tej pory i nic nie bylo ruszane przy silniku a po wymianie oleju w silniku zaczely sie dziac cuda i przerzuca olej a wczesniej tego nie bylo. A co to jest ten zaworek pcv i gdzie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g10/type_42/carter_ventilation_recirculation/emission_control_pcv/ Edytowane 1 Stycznia 2015 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Może ktoś przed sprzedażą kombinował przy zaworze w pompie oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Moze sprobuje rozebrac ten zawor w pompie oleju i wyczyscic go moze i on sie czasem zawiesza i pompa robi za duze cisnienie oleju i moze temu sie tak dzieje. A reszte musze kupic i zalozyc wskaznik cisnienia oleju i wtedy bede wiedzial na biezaco w czasie jazdy jakie jest cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 A czy to norma ze jesli czujnik jest w podstawce filtra oleju to cisnienie bedzie spadalo na nagrzanym silniku do 1bara? Co prawda nie mierzylem jeszcze takim warsztatowym ale zamierzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek80 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Jednak zaworek pcv byl walniety i nie trzymal wymienilem go i zobacze co sie bedzie dzialo wielkie dzieki koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Siema. Mam świadomość, że jest to KOLEJNY temat dotyczący ciśnienia oleju w Imprezie GT ale w żadnym z poprzednich nie ma konkretnych odpowiedzi, danych podawanych przez producenta itp. Otóż od kilku dni stałem się ( w końcu ) posiadaczem kolejnego wskaźnika w tym wypadku dot. ciśnienia oleju... No i oczywiście jak do przy dokładaniu wskaźnika daje to pewien pogląd oraz pewne obiekcje. Zdaję sobie sprawę, iż wartości ciśnienia są bardzo zależne, to od oleju, to od temperatury, to od wskaźnika, to od czujnika - więc postaram się podać je wszystkie w miarę możliwości. Olej to Valvo 5W50, świeżo zalany ( czego żałuję w tych temperaturach letnich ) zrobione może 1500 km. Wskaźnik to chińczyk greedy, co do jego pracy nie mam nic do rzeczenia, boost działa świetnie, temperatura też. Czujnik wkręcony w magistralę olejową w głowicy ( najdalej od pompy ) Ciśnienie Oleju w określonych warunkach : Zimny rozruch - 6 Bar Jazda na zimno 4.5 - 6.5 bar 90 stopni jałowy - 1.2 - 1.4 bar 90 stopni jazda - 2.5 - 3.7 bar 90 stopni ogień - nie więcej niż 4 bar. 100 stopni jałowy - 0.9 bar 100 stopni jazda - 2.5 - 3.5 bar 110 stopni - 0.8 - 0.7 Bar ( ; o ) 110 stopni jazda - 2.5 - 3.5 bar Jak to wygląda u was, biorę poprawkę oczywiście na wskazania owego zegara jednak tak jak mówię, odchyłki 0.1 bar czy tam nawet 0.2 bar nie wiele tutaj zmieniają. Jak podaje manual, ktoś ma jakieś dokładne info ? Kondycja silnika nie zła, olej wymieniany co 7.5 k, pobory praktycznie zerowe, mały piston slap, dosłownie mały. Przebieg 180 tysiecy. Filtr oleju OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 1 godzinę temu, gawinyo napisał: Mam świadomość, że jest to KOLEJNY temat dotyczący ciśnienia oleju w Imprezie GT ale w żadnym z poprzednich nie ma konkretnych odpowiedzi, danych podawanych przez producenta itp. Wystarczy zapytać w istniejącym wątku nt. olejów. Zamykam w związku z tym. edit. Połączyłam z istniejącym wątkiem na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się