tutejszy Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 witam wszystkich postanowiłem sobie wymienić tarcze w zegarach i podświetlenie na inny kolor zdjąłem więc wskazówki i tarcze, ale po poskładaniu mam pewnien problem..... włożyłem wskazówki na swoje miejsce i licznik nie pokazuje obrotów i prędkości tak jak powinien tzn, działa jakby wskazówki chwytało i poza tym wolno opadają, ogólna kicha mam takie pytanie, czy ktoś tutaj to naprawia tak na tip top? żeby działało jak wcześniej? czy muszę kupić nowe zegary??? aha i rezygnuję już z pomysłu wymiany tarcz zegarów na białe, porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) To narobiłeś bigosu ,proponował bym wskazówki wsadzać na załączonej stacyjce .Aha nie wpychaj na sile by tarcz nie ocierały. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez dareckiislandia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutejszy Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 To narobiłeś bigosu ,proponował bym wskazówki wsadzać na załączonej stacyjce .Aha nie wpychaj na sile by tarcz nie ocierały. już tak próbowałem, dalej kicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Kup drugie zegary.przerabiałem temat u znajomego w forku, też chciał białe tarcze, skończyło się na wymianie zegarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
docencik12 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Uczymy się na błędach. Kupiłem do mojego bloba WRX zegary od STI bugeye, niby takie same ale bloby miały czerwone wskazówki a bugeye pomarańczowe. Zapragnąłem więc pozostać przy czerwonych i zaczęło się. Na szczęście próby zdjęcia wskazówek rozpocząłem od niepotrzebnego już zegara. Jak już udało mi się zerwać wskazówkę (naprawdę ciężko) ze wskaźnika poziomu paliwa to już potem nie dało się go nawet przestawić palcem, zaciął się, a więc nie tędy droga. Potem zorientowałem się, że pomiędzy ośką a strzałką jest jeszcze jeden element, taka piastka. Należy dwoma drucikami zagiętymi w haczyki rozciągnąć płatki strzałki zatrzaskiwane na tej piaście i wskazówka spada. Na pewno nie rozwiązuje to kwestii zdjęcia tarczy z ośki bo piastka jest większa niż otwór w tarczy ale można już cosik nakleić na tarczę bez wskazówki. Na ośce pozostaje piastka i nie przenosimy dużej siły na mechanizm a poza tym piastka jest jednoznacznie zespolona z ośką i wskazówka pasuje w jedno położenie. Jak już to przećwiczyłem to jest proste ale pamiętam, że trochę się nagłowiłem. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez docencik12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutejszy Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Uczymy się na błędach. Kupiłem do mojego bloba WRX zegary od STI bugeye, niby takie same ale bloby miały czerwone wskazówki a bugeye pomarańczowe. Zapragnąłem więc pozostać przy czerwonych i zaczęło się. Na szczęście próby zdjęcia wskazówek rozpocząłem od niepotrzebnego już zegara. Jak już udało mi się zerwać wskazówkę (naprawdę ciężko) ze wskaźnika poziomu paliwa to już potem nie dało się go nawet przestawić palcem, zaciął się, a więc nie tędy droga. Potem zorientowałem się, że pomiędzy ośką a strzałką jest jeszcze jeden element, taka piastka. Należy dwoma drucikami zagiętymi w haczyki rozciągnąć płatki strzałki zatrzaskiwane na tej piaście i wskazówka spada. Na pewno nie rozwiązuje to kwestii zdjęcia tarczy z ośki bo piastka jest większa niż otwór w tarczy ale można już cosik nakleić na tarczę bez wskazówki. Na ośce pozostaje piastka i nie przenosimy dużej siły na mechanizm a poza tym piastka jest jednoznacznie zespolona z ośką i wskazówka pasuje w jedno położenie. Jak już to przećwiczyłem to jest proste ale pamiętam, że trochę się nagłowiłem. widzę, że na konkretnego człowieka trafiłem rozebrałem i sprawdziłem to co napisałeś zgadza się, że da się wymienić same wskazówki na inny kolor, ale zdejmując wskazówki w dalszym ciągu nie jestes w stanie wymienić tarcz zegarów, bez zdemontowania całych wskazówek, a to skolei wiąże się z wymianą licznika szukam kogoś kto ewentualnie poskłada mi te zegary tak, żeby działały jak wcześniej ewentualnie kupie całe zegary do imprezy sti 2001 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 jeżeli masz naprawdę sti to lepiej zostaw go w originale wydaj kasę na paliwo i nim szalej, więcej frajdy daje niż zmiana podświetlenia zegarów i inny wieś tuning 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokatura Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 jeżeli masz naprawdę sti to lepiej zostaw go w originale wydaj kasę na paliwo i nim szalej, więcej frajdy daje niż zmiana podświetlenia zegarów i inny wieś tuning podpisuje się pod tym..! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się