Skocz do zawartości

Czy zakup takiego dolotu ma sens??


beny1980

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączam sie.

Ja wiem z własnego doświadczenia ze najlepiej polecić sie osób który maja owy dolot i powiedzieć czy cos dało jaka reakcja itp.

 

Tak jak Norbest mowi strojenie bedzie dobrym rozwiązaniem.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile masz teraz że masz za słaby dolot?

Z tego co wiem, to dolot w subarynach akurat na sporo pozwala...

Tak btw. może właśnie warto się skontaktować najpierw z kimś kto będzie to stroił, on będzie wiedział najlepiej czy trzeba wkładać nowy dolot i jeśli tak to czy ten jest ok czy nie.

Edytowane przez pmlody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie ma wyglądać a dawac efekty, za podobną kwotę jeden tuner oferował mi remap a dzieki temu mozna uzyskac PiRazyOko 40KM, co jest zdecydowanie lepszą inwestycją niż dolot, ktory w teorii dodać może kilka KM. sam mam wkładkę K&N, ale dałem za nią 50zł tutaj na forum (uzywka, wyprałem i nasączyłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie ma wyglądać a dawac efekty, za podobną kwotę jeden tuner oferował mi remap a dzieki temu mozna uzyskac PiRazyOko 40KM, co jest zdecydowanie lepszą inwestycją niż dolot, ktory w teorii dodać może kilka KM. sam mam wkładkę K&N, ale dałem za nią 50zł tutaj na forum (uzywka, wyprałem i nasączyłem)

Ale sam stożek ciągnie ciepłe powietrze z komory a tego bym nie chciał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem. Car spa zafunduj autu? Albo mi daj nadmiar gotówki się przyda :) obiecuję wydać na subaru :)

Spa po zimie na 100%

Wkładka to replacement dla seryjnego filtra, stożek to inna bajka

Sorry nie doczytałem. A wkładkę to też mam teraz założoną.

Jest przeznaczone na kochankę 3k z okazji nowego roku więc trzeba coś wymyślić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Ja jestem zdania, że każda część, jaka stanowi modyfikację w aucie i odejście od serii wymaga strojenia, bo wtedy można się dowiedzieć,czy coś to dało. 

To chyba tylko pomyłka pomiędzy pojęciami typu wizyta na hamowni a remap. ;) Hamowanie auta a strojenie,to spora różnica.Strojenia po każdym modzie typu wymiana dolotu z oryginalnego na tuningowy stożek,to raczej przerost formy nad treścią.

Oryginalny dolot jest bardzo wydajny i wystarcza do ~350KM,montowanie tuningowych stożków,to proszenie się o kłopoty np: z przepływką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hmm... Ja jestem zdania, że każda część, jaka stanowi modyfikację w aucie i odejście od serii wymaga strojenia, bo wtedy można się dowiedzieć,czy coś to dało.

To chyba tylko pomyłka pomiędzy pojęciami typu wizyta na hamowni a remap. ;) Hamowanie auta a strojenie,to spora różnica.Strojenia po każdym modzie typu wymiana dolotu z oryginalnego na tuningowy stożek,to raczej przerost formy nad treścią.

Oryginalny dolot jest bardzo wydajny i wystarcza do ~350KM,montowanie tuningowych stożków,to proszenie się o kłopoty np: z przepływką.

Ok. To z dolotu się już wyleczyłem bo problemów nie potrzebuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...