Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Witam mam taki problem, 3 dni temu zapaliłem auto normalnie przestawiłem w inne miejsce , podłaczyłem aku do ładowania , dzień później przychodzę (ładowałem aku 12 godz) Odpinam prostownik. Wsiadam do auta próbuje zapalić i nic rozrusznik kręci a auta nie chce odpalić , kilka prób było już myslałem że mam słaby aku podłaczyliśmy drugi przez kable i można tak kręcić i nie odpali Wiecie co to może być. 1. Paliwo dostaje sprawdzaliśmy Dzisiaj mechanik podjedzie i spróbujemy na pych jak odpali to mówił że jakiś czujnik padł ale nie pamiętam. Czy mozna subaru lekko na pych spróbować czy to zła opcja ? Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit87 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) rozrusznik kręci i zazębia ?? czy kręci ale nie zazębia i leci luzem ?? może puknij go lekko to zazębi może padł włącznik elektromagnetyczny Edytowane 27 Grudnia 2014 przez pit87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) może faktycznie on kręci ale nie tak jak trzeba młotkiem go lekko pyknac przy odpalaniu ? Obejrzymy tozrusznik i opcje na pych jak nie to się odezwe tutaj 2. Sprawdzimy świecie i przewody zapłonowe Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Na pych to sie taczki odpala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 to mam linkę pod busa podpiąć i na zaciąg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Posłuchaj, czy rozrusznik kręci silnikiem, czy też nie. Jeśli nie, zapewne elektromagnes padł (można spróbować go z wyczuciem opukać - czasem pomaga). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) powiem tak , pasek się rusza(ten rozrządu) auta tak jakby chciało zapalić ale nie może 4. Akumulator po podłaczeniu miernika ma 10,7 volt czy jakoś tak to się pisze mozliwe że dlatego nie chce odpalić nawet podłaczając dodatkowy przez kable ? Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Przynajmniej wiadomo, że rozrusznik masz sprawny. A paliwo masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) paliwo zalałem za 50zł i wlaliśmy mój aku jest na padnięciu chyba ale podłaczamy drugi mocny przez kable i kręcimy i lipa nadal. Nie wiem albo ten moj aku taki że daje słaby prąd 5. i Obroty tak jakby wskakiwały bo wzkazówka się rusza. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Na 99% swiece. Akumultor do wymiany.a jak odpalasz na kable mase daj na silnik a nie do swojego akumulatora. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) masę daliśmy na silnik to też nie zapalało. Przyjedzie to obejrzymy świece. Najlepsze jest to, że auto mi zapaliło tylko przestawiłem na ładowanie aku, i już po tym lipa to nie może być coś poważniejszego przyjechałem może 5metrów bliżej okna Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Prezes912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianR Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Wykręcisz świece to się okaże co i jak. Będzie wtedy widać, czy paliwo dochodzi bo to, że ty go wlałeś nie znaczy, że dochodzi on do komory spalania. Równie dobrze mogła paść Ci pompka paliwowa jeżeli wcześniej było mało paliwa (spaliła się) lub tak jak koledzy piszą masz problem z elektryką (świece nie dają iskry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 paliwo na sto procent dochodzi, wypielismy wężyk przy filtrze i po przekręceniu leci to pompka dobra. Świece sprawdze jak tylko przyjedzie majster. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 stawiam na czujnik położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Ja na nic nie bede stawial, ale dam rade na przyszlosc: Jak juz musze przestawic auto, zwlaszcza gdy jest zimno to zawsze zrobie kilka km zeby nie gasic go zanim sie zagrzeje. A juz najbardziej mi sie podoba jak moja sasiadka przez minute kreci swoje punto, a jak juz z trudem odpali po podjezdza 20 m pod klatke i gasi, bo cos tam pakuje przez 30 s i znowu odpala A pozniej sie dziwi, ze akum jej umiera i wszystko sie sypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 A juz najbardziej mi sie podoba jak moja sasiadka przez minute kreci swoje punto, a jak juz z trudem odpali po podjezdza 20 m pod klatke i gasi niestety niektórzy myślą, że jak zgaszą auto przy zamykanu/otwieraniu garażu/bramy, czy przy pakowaniu własnie to oszczędzą paliwo. Nie dość, że nie oszczędzą bo przy rozruchu idzie więcej niż przez tą chwilę to jeszcze niepotrzebnie katują rozrusznik i cały silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 dzisiaj , zapaliłem auto od strzała nic nie robiłem po mechanika nie ma więc postanowiłem zejść i zobaczyć i odpaliło od strzała przy -10 a przy dodatniej temp nie chciało , wiecie co jest na rzeczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 foch albo immobiliser? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 w mojej wersji nie ma chyba immobiliser bo raz jak chciałem dorobić kluczyk to sprawdzali . Tak jak pisałem nie chciał zapalić jest -10 i na tym aku moim co jest na wymarciu odpalił od strzała sam byłem ździwiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 i odpaliło od strzała przy -10 a przy dodatniej temp nie chciało , wiecie co jest na rzeczy ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76935-subaru-nie-odpala-kr%C4%99ci-rozrusznikiem/#entry2170020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 więc jutro sprawdzimy czujnik polożenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 I wałka rozrządu przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Aku nowy zamontowany (oczywiście nie obyło się bez przerabiania kabli od nowa bo plus i minus były inaczej), przeczyszczone wszystkie masy, do tego nowe klemy auto pali na dotyk czy zagrzany czy zimny więc narazie chyba problem minał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 oczywiście nie obyło się bez przerabiania kabli od nowa bo plus i minus były inaczej a nie prościej było kupić odpowiedni aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Ciesielski Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 kupiłem ,a nie zobaczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się