Jump to content

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Recommended Posts

1 godzinę temu, aflinta napisał:

Po jakim czasie od zamknięcia drzwi, podpięcia zasilania do akumulatora itp. mierzyłeś pobór energii?

 

Miałem podłączone parę minut od zamknięcia drzwi, zgaśnięcia lampek itd.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 868
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Się znaczy auto Cię wołało bo się nudziło tak samo w garażu, niby zamek otwarty, niby zaraz ktoś wsiądzie i pojedzie a tu nic, dojrzało właściciela i zaczeło domagać się przejażdżki.

Jestem biernym czytelnikiem niniejszego forum. Nie wypowiadam się, ze względu na introwertyczny charakter. Tym razem pozwolę sobie dodać „trzy grosze”.  W 2016 roku byłem uczestnikiem wypadku. Jadąc

Szanowni Państwo, dokonując analizy zgłoszonego na forum przypadku dodzwonienia się do urządzenia ISR przez telemarketera, informujemy że znaleźliśmy błąd w kodzie oprogramowania w wyniku, którego w o

Posted Images

No to i ja odłączyłem. U mnie trochę w innym miejscu był, ale blisko do innych.

Na baterii podziałał z 15 min.

 

Tak siè zastanawiam czy na zdezaktywowanym module można zadzwonić na 112? Może warto chociaż to mieć...

Link to post
Share on other sites

Raczej nie.., bo jeżeli odłączyłeś całkowicie od zasilania to urządzenie nie będzie działać. Telefon bez baterii też nie działa..;)

No chyba że zrobiłeś coś innego, tylko w takim razie co..?

Link to post
Share on other sites

Nie mówie o odłączonym module od zasilania tylko zdezaktywowanym (nieoplacony abonament).

Tak jak mialem wczesniej. Nie sprawdzilem tego a teraz to już nie chce mi sie go podlaczac znowu.

 

Przy okazji odłączania, dowiedzialem sie ze mam poduszkę chroniącą kolana kierowcy.....niezłe zaskoczenie ;-)

Link to post
Share on other sites
W dniu 18.03.2020 o 19:46, owad napisał:

Tak siè zastanawiam czy na zdezaktywowanym module można zadzwonić na 112? Może warto chociaż to mieć...

Jak dla mnie to nie warto.., skorzystasz albo nie.., a prąd żre to ustrojstwo bez przerwy.

Przeważnie i tak zawsze masz komórkę z której możesz skorzystać w razie potrzeby.

Link to post
Share on other sites

Jestem biernym czytelnikiem niniejszego forum. Nie wypowiadam się, ze względu na introwertyczny charakter. Tym razem pozwolę sobie dodać „trzy grosze”. 
W 2016 roku byłem uczestnikiem wypadku. Jadąc XV przez skrzyżowanie, gdzie miałem pierwszeństwo przejazdu, zostałem „zdmuchnięty” przez BMW. 
Operator dzięki sygnałowi ISR zadbał o wszystko, aby mi pomóc w sensie ratowania zdrowia, wezwania wszystkich służb. Nie żałujcie proszę prądu w akumulatorze oraz tych kilkuset złotych rocznie. Ten system, jeśli zajdzie taka potrzeba, naprawdę działa.

  • Like 3
  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
25 minut temu, K@rol napisał:

Jestem biernym czytelnikiem niniejszego forum. Nie wypowiadam się, ze względu na introwertyczny charakter. Tym razem pozwolę sobie dodać „trzy grosze”. 
W 2016 roku byłem uczestnikiem wypadku. Jadąc XV przez skrzyżowanie, gdzie miałem pierwszeństwo przejazdu, zostałem „zdmuchnięty” przez BMW. 
Operator dzięki sygnałowi ISR zadbał o wszystko, aby mi pomóc w sensie ratowania zdrowia, wezwania wszystkich służb. Nie żałujcie proszę prądu w akumulatorze oraz tych kilkuset złotych rocznie. Ten system, jeśli zajdzie taka potrzeba, naprawdę działa.

Pełna zgoda.

Do niedawna system nie działał po za granicami PL, to znaczy funkcja polegała jedynie na telefonie pod wskazany numer zamiast informowania lokalnych służb. Czy coś sie zmieniło w tym względzie? Od kiedy przesiadam się na inną markę nie śledzę tematu.

Link to post
Share on other sites

Pomysł działania systemu jest kapitalny. System wysyła sygnał oraz informację do operatora. Operator natychmiast po zdarzeniu kontaktuje się z kierowcą, co słychać w kabinie dzięki zestawowi głośnomówiącemu. Jeśli ktokolwiek w kabinie jest przytomny, odpowiada na pytania operatora, który pyta jakie służby wysłać. W przypadku braku kontaktu z osobami w aucie, operator natychmiast wzywa pomoc, bo dzięki lokalizatorowi wie, gdzie zdarzenie ma miejsce. 
 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, K@rol napisał:

Pomysł działania systemu jest kapitalny. System wysyła sygnał oraz informację do operatora. Operator natychmiast po zdarzeniu kontaktuje się z kierowcą, co słychać w kabinie dzięki zestawowi głośnomówiącemu. Jeśli ktokolwiek w kabinie jest przytomny, odpowiada na pytania operatora, który pyta jakie służby wysłać. W przypadku braku kontaktu z osobami w aucie, operator natychmiast wzywa pomoc, bo dzięki lokalizatorowi wie, gdzie zdarzenie ma miejsce. 
 

W granicach terytorium Polski jest jak piszesz. Jak jest natomiast na terytorium innych państw? To jest istotne. 

Edited by mechanik
Link to post
Share on other sites

Niestety nie wiem jak to działa poza granicami Polski. Przyznam, że też chciałbym to wiedzieć. Może ktoś z moderatorów byłby uprzejmy przenieść ten element dyskusji do zapytań do Dyrekcji? Zwróciłem uwagę, że jest tam wątek: eCall a ISR.

Link to post
Share on other sites

Od razu zaznaczam, że nie wiem dokładnie ale mam usługę logistyki ale tylko w Polsce jak się okazuje. Tzn. Pozycja auta w UE się pokazuje ale bez szczegółów (do usługi logistyki trzeba dokupić roaming logistyki za 15 zł/msc) także myśle, że wewnątrz UE/EOG usługa działa normalnie jeśli chodzi o połączenie z Centrum Monitorowania ISR. Pytanie zasadnicze czy Keratronik jest w stanie przekazać odpowiednie dane na numer 112 poza Polską. Na zdrowy rozum, w UE/EOG powinno działać bez problemu. Pytanie jak w Rosji, Białorusi i Ukrainie.

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.03.2020 o 17:52, K@rol napisał:

Nie żałujcie proszę prądu w akumulatorze oraz tych kilkuset złotych rocznie. Ten system, jeśli zajdzie taka potrzeba, naprawdę działa.

 

Może i działa (nigdy nie skorzystałem) ale świadomość, że odpalenie auta to gra w ruletkę, to ja dziękuję.

Pobór prądu w spoczynku 0,08A, po odłączeniu 0,01A. Dla mnie to sporo, a zważywszy że mało jeżdżę to aku nie ma jak się naładować.

Tej zimy 4 lub 5 razy byłem bez auta przez to dziadostwo. Można by zaryzykować stwierdzenie, że awaryjność Subaru jest bardzo duża, w końcu montują to "seryjnie".

 

Po odłączeniu dzisiaj odpaliłem bez problemu po 5 dniach. Wcześniej było to nie do pomyślenia.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ElemenT napisał:

Pobór prądu w spoczynku 0,08A, po odłączeniu 0,01A.

Na miernictwie taki pomiar nadaje się zazwyczaj do kosza. Szczególnie w kontekście Twojej poprzedniej wypowiedzi:

W dniu 18.03.2020 o 11:29, ElemenT napisał:

Obciążenie aku w stanie spoczyku spadło o połowę.

Dla mnie to różnica jest ośmiokrotna, albo coś zostało źle zmierzone :)

 

Godzinę temu, ElemenT napisał:

Po odłączeniu dzisiaj odpaliłem bez problemu po 5 dniach. Wcześniej było to nie do pomyślenia.

Moje stare Legacy miało ISR, auto ostatni rok nie jeździło prawie wcale, odpalałem je raz na dwa tygodnie podjeżdżałem z miejsca parkingowego pod garaż (100m) i zapinałem do prostownika. Mimo kilkuletniego akumulatora nie było problemu by raz na dwa tygodnie odpalił. Po 3-4 tygodniach rzeczywiście miał już problem. 

 

 

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, aflinta napisał:

Moje stare Legacy miało ISR, auto ostatni rok nie jeździło prawie wcale, odpalałem je raz na dwa tygodnie podjeżdżałem z miejsca parkingowego pod garaż (100m) i zapinałem do prostownika. Mimo kilkuletniego akumulatora nie było problemu by raz na dwa tygodnie odpalił. Po 3-4 tygodniach rzeczywiście miał już problem. 

Co nie zmienia faktu że niektórzy mają z tym problem a niektorzy nie. Sam sie o tym przekonalem w dwoch autach. W jednym aku padał od isra a w drugim nie.

Nie wiem czy to kwestia modułu, instalacji czy może zasiegu gsm.

 

Faktem jest też że ASO ciągle mi wciskało, że coś zostawiłem włączone i wyładowało aku...

Link to post
Share on other sites

Ja w grudniu 2019 zrezygnowałem z ISR-a , być może przegapiłem informacje i teraz pytam, czy wiecie gdzie w Foresterze znajduje się to ustrojstwo?

Link to post
Share on other sites
41 minut temu, owad napisał:

Co nie zmienia faktu że niektórzy mają z tym problem a niektorzy nie. Sam sie o tym przekonalem w dwoch autach. W jednym aku padał od isra a w drugim nie.

Nie przeczę temu, natomiast jak szybko pada akumulator zależy od jego stanu - być może wystarczyło go podładować by raz na te pięć dni auto dało się odpalić. Legacy bez ISR wytrzymywał prawie miesiąc na tym samym leciwym akumulatorze. 

 

23 minuty temu, mio1 napisał:

Ja w grudniu 2019 zrezygnowałem z ISR-a , być może przegapiłem informacje i teraz pytam, czy wiecie gdzie w Foresterze znajduje się to ustrojstwo?

W każdym aucie jest schowane w innym miejscu - trzeba zgłosić się do ASO/Keratronika i tam udzielą informacji a za opłatą zdemontują. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
16 minut temu, aflinta napisał:

Nie przeczę temu, natomiast jak szybko pada akumulator zależy od jego stanu - być może wystarczyło go podładować by raz na te pięć dni auto dało się odpalić. Legacy bez ISR wytrzymywał prawie miesiąc na tym samym leciwym akumulatorze. 

Ładowany był, nawet boostera kupiłem żeby nie mieć więcej kuku. Finalnie wymieniłem na nowy i było to samo.

Teraz w xv mam 5 lat oryginalny aku i wyglada to znacznie lepiej. A isr odłączyłem dopiero kilka dni temu.

 

 

45 minut temu, mio1 napisał:

Ja w grudniu 2019 zrezygnowałem z ISR-a , być może przegapiłem informacje i teraz pytam, czy wiecie gdzie w Foresterze znajduje się to ustrojstwo?

Na forumie pisali że jest za zegarami albo za skrzynką bezpieczników. Można też iść po kablach od panelu sterowania.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, aflinta napisał:

 

Dla mnie to różnica jest ośmiokrotna, albo coś zostało źle zmierzone :)

 

Pomierzone dobrze, mam nawet nowy miernik. Wcześniej pisałem ogólnikowo.

 

Nie mniej jednak dzisiaj odpaliłem bez problemu po długim postoju i dla mnie to na plus. Hocki klocki z prostownikami, doładowaniami itd to trochę za dużo zachodu jak na nowe samochody. Mają działać, a ja nie muszę prowadzić grafiku ile mam prądu w akumulatorze.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Panowie na ile przed automatycznym przedłużeniem trzeba wypowiedzieć umowę keratronikowi? W tym roku rezygnuje z tego ustrojstwa. Mam już 3 akumulator w aucie, auto od jakiegoś czasu stoi  pod chmurką. Wiem że to bezpieczeństwo i takie tam ale zaryzykuje jeżdżenie bez ;)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, spawalniczy napisał:

Miesiąc przed upływem roku.

ok dzieki

1 godzinę temu, Szürkebarát napisał:

A jak nie wypowiem to przysyłają?

tak przysyłają. Jak nie wypowiesz to się przedłuża na kolejny rok .

 

A tak z ciekawości zapytam cały czas instalują na siłe ISR czy obowiązkowy e call wyparł to ustrojstwo

Edited by Karas
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...