Jump to content
Flipper

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru

Recommended Posts

3 godziny temu, _akir_ napisał:

wystarczy ze aku w ISR jest słabsze i będzie się częściej musiał doładować

Paweł ja bym zaczął od ASO (sprawdzenie aku) a potem jeśli Twój aku jest ok to ISR na diagnostykę instalacji

Witaj, dzięki za odp. Aku był sprawdzany i go doładowali na pierwszym przeglądzie (pokazywał 70%). Będę w serwisie w styczniu 2020, wiec zapytam i poproszę o sprawdzenie isr

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Paweł J. napisał:

Witaj, dzięki za odp. Aku był sprawdzany i go doładowali na pierwszym przeglądzie (pokazywał 70%). Będę w serwisie w styczniu 2020, wiec zapytam i poproszę o sprawdzenie isr

ASO raczej nie sprawdzi ISRa, tylko aku w samochodzie sprawdza, jesli sie da to na gwarancje go ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, _akir_ napisał:

ASO raczej nie sprawdzi ISRa, tylko aku w samochodzie sprawdza, jesli sie da to na gwarancje go ;) 

Zobaczymy, jeśli znów się rozładuje i będzie problem z zapalaniem, to poproszę o wymianę 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, _akir_ napisał:

w takim własnie blaszaku serwisant robil pomiary instalacji - więc chyba wie co mowi ;)

Tak, nawet zwiększony pobór prądu przez ISR nie powinien w kilka dni rozładować akumulatora i też uważam, że może to być albo niedoładowany akumulator (krótkie odcinki pokonywane przez auto), albo zwyczajnie niedomagający akumulator, co też czasem się trafia. Mi natomiast chodziło, że sam blaszak ma wpływ na propagację fal radiowych i w pewnych przypadkach może się przyczynić do większego poboru energii przez ISR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kolejny raz aku padło przez ISR. W zeszłym roku też po świętach padło. Wystarczy nie jeździć przez 3 dni, a jako, że pokonuje krótkie odcinki to pewnie nie daje rady nadrobić strat.

Z drugiej strony 21 grudnia miałem trasę 250km... W każdym bądź razie wypowiadam umowę na to badziewie i odłączam na stałe od aku bo niepewność odpalenia auta zimą bardzo mnie irytuje....

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.12.2019 o 11:12, ElemenT napisał:

I kolejny raz aku padło przez ISR. W zeszłym roku też po świętach padło. Wystarczy nie jeździć przez 3 dni, a jako, że pokonuje krótkie odcinki to pewnie nie daje rady nadrobić strat.

Z drugiej strony 21 grudnia miałem trasę 250km... W każdym bądź razie wypowiadam umowę na to badziewie i odłączam na stałe od aku bo niepewność odpalenia auta zimą bardzo mnie irytuje....

Napisz gdzie to podłączają do zasilania. Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W marcu forek bedzie miał 3 lata od nowości u mnie. Ostatniego grudnia ubr. serwis i test aku ok. Aku od nowości oryginalne. Niewiele po mieście. Miesiecznie 300-600 km. Trasy 2-4 razy miesięcznie 500 - 800 km. 

ISR aktywny. Nie ma sygnalu jak jest na serwisie. A tam podnoszą auto. Może mają lokalizację serwisu? Póki co płacę 

Edited by MKK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już ISR w drugim FXT. Każdym parkuje w garażu podziemnym (-2), a auto często stoi ponad tydzień i robi mało kilometrów po mieście. Tylko raz mi padł akumulator, w pierwszym FXT po 4 latach użytkowania, możliwe, że przez ISR. Był też wątek o wadliwych akumulatorach w Subaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy na ISR.

Niebawem kończy mi się pierwszy rok użytkowania systemu i planuję kontynuować usługę ale nie pamiętam jak to przeprowadzić (już ją przedłużałem w poprzednim aucie sześć lat temu).

Czy mam dzwonić do Keratronik, czy czekać na kontakt?

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Michał W. napisał:

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy na ISR.

Niebawem kończy mi się pierwszy rok użytkowania systemu i planuję kontynuować usługę ale nie pamiętam jak to przeprowadzić (już ją przedłużałem w poprzednim aucie sześć lat temu).

Czy mam dzwonić do Keratronik, czy czekać na kontakt?

umowa z automatu zostanie przedluzona

zadzwon do nich tylko zeby Ci wysłali fakture elektronicznie :)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie/Panie, zadam takie pytanie - czy warto mieć ISR? Pytanie szerokie liczę na inwencję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacznij czytać ten wątek od początku, potem wyciągnij stosowne wnioski lub samodzielnie rozwiń inwencję;) Powodzenia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie/Panie, zadam takie pytanie - czy warto mieć ISR? Pytanie szerokie liczę na inwencję

Przypomnij się w Suwałkach to Ci powiem co nieco /)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, _akir_ napisał:


Przypomnij się w Suwałkach to Ci powiem co nieco /)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki:) będę pamiętał:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj niezwykle krótkie poszukiwanie miejsca parkingowego blisko domu tak mnie ogłupiło, że nie przestawiłem z D na P i zbaraniałem gdy nie mogłem wyjąć kluczyka a samochód nie chciał zapalić!. No to nacisnąłem żółty przycisk z kluczem co spowodowało, że męski głos powiedział mi że mam nacisnąć niebieski przycisk. Tam przez jakiś czas "wszyscy konsultanci byli zajęci" a ja w tym czasie ochłonąłem i przestawiłem z D na P. No, w każdym razie komunikacja w ISR działa bez zarzutu. Przeprosiłem, kobiecy głos tym razem za zamieszanie, nie wchodząc w szczegóły z czego wynikło :facepalm: .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W najnowszym subaru nie ma chyba ISR, jest wbudowany czerwony SOS


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim trzeba było "dokupić" czyli uzyskać zniżkę na ubezpieczenie deklarując korzystanie z ISR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, radiolog napisał:

W najnowszym subaru nie ma chyba ISR, jest wbudowany czerwony SOS

To jest to samo, tylko ładniej wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i stało się i u mnie... Akumulator padł i skłaniam się ku temu, że to przez IRS. Bo jak wytłumaczyć,  że auto jeżdżone codziennie - krótko bo krótko ale zawsze:) i przy nocnych przymrozkach spadło napięcie,  o czym Keratronik telefonicznie poinformował.  BRAWO za czujność. Fakt faktem akumulator nowy nie był.  Sprawdzam obecnie jak to jest z IRS i nowym akumulatorem:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, KPR napisał:

auto jeżdżone codziennie - krótko bo krótko

 

11 godzin temu, KPR napisał:

Fakt faktem akumulator nowy nie był

Zimą warto przy takich warunkach eksploatacji czasem podpiąć się do prostownika na noc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy czegoś takiego nie przerabiałem, niemniej dziękuję za poradę. Lepiej raz na jakiś czas zrobić dłuższą trasę, zwłaszcza w zimie. Akumulator sam się wówczas doładuje:D 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, aflinta napisał:

 

Zimą warto przy takich warunkach eksploatacji czasem podpiąć się do prostownika na noc.

 

Zawsze tak robię, bo prąd zabiera mi autokuna.

Ale dzięki regularnemu podładowywaniu akumulatorowi idzie 8 rok i dalej w pełni sprawny.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...