Skocz do zawartości

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, _akir_ napisał:

wystarczy ze aku w ISR jest słabsze i będzie się częściej musiał doładować

Paweł ja bym zaczął od ASO (sprawdzenie aku) a potem jeśli Twój aku jest ok to ISR na diagnostykę instalacji

Witaj, dzięki za odp. Aku był sprawdzany i go doładowali na pierwszym przeglądzie (pokazywał 70%). Będę w serwisie w styczniu 2020, wiec zapytam i poproszę o sprawdzenie isr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Paweł J. napisał:

Witaj, dzięki za odp. Aku był sprawdzany i go doładowali na pierwszym przeglądzie (pokazywał 70%). Będę w serwisie w styczniu 2020, wiec zapytam i poproszę o sprawdzenie isr

ASO raczej nie sprawdzi ISRa, tylko aku w samochodzie sprawdza, jesli sie da to na gwarancje go ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, _akir_ napisał:

w takim własnie blaszaku serwisant robil pomiary instalacji - więc chyba wie co mowi ;)

Tak, nawet zwiększony pobór prądu przez ISR nie powinien w kilka dni rozładować akumulatora i też uważam, że może to być albo niedoładowany akumulator (krótkie odcinki pokonywane przez auto), albo zwyczajnie niedomagający akumulator, co też czasem się trafia. Mi natomiast chodziło, że sam blaszak ma wpływ na propagację fal radiowych i w pewnych przypadkach może się przyczynić do większego poboru energii przez ISR. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny raz aku padło przez ISR. W zeszłym roku też po świętach padło. Wystarczy nie jeździć przez 3 dni, a jako, że pokonuje krótkie odcinki to pewnie nie daje rady nadrobić strat.

Z drugiej strony 21 grudnia miałem trasę 250km... W każdym bądź razie wypowiadam umowę na to badziewie i odłączam na stałe od aku bo niepewność odpalenia auta zimą bardzo mnie irytuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 30.12.2019 o 11:12, ElemenT napisał:

I kolejny raz aku padło przez ISR. W zeszłym roku też po świętach padło. Wystarczy nie jeździć przez 3 dni, a jako, że pokonuje krótkie odcinki to pewnie nie daje rady nadrobić strat.

Z drugiej strony 21 grudnia miałem trasę 250km... W każdym bądź razie wypowiadam umowę na to badziewie i odłączam na stałe od aku bo niepewność odpalenia auta zimą bardzo mnie irytuje....

Napisz gdzie to podłączają do zasilania. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W marcu forek bedzie miał 3 lata od nowości u mnie. Ostatniego grudnia ubr. serwis i test aku ok. Aku od nowości oryginalne. Niewiele po mieście. Miesiecznie 300-600 km. Trasy 2-4 razy miesięcznie 500 - 800 km. 

ISR aktywny. Nie ma sygnalu jak jest na serwisie. A tam podnoszą auto. Może mają lokalizację serwisu? Póki co płacę 

Edytowane przez MKK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już ISR w drugim FXT. Każdym parkuje w garażu podziemnym (-2), a auto często stoi ponad tydzień i robi mało kilometrów po mieście. Tylko raz mi padł akumulator, w pierwszym FXT po 4 latach użytkowania, możliwe, że przez ISR. Był też wątek o wadliwych akumulatorach w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy na ISR.

Niebawem kończy mi się pierwszy rok użytkowania systemu i planuję kontynuować usługę ale nie pamiętam jak to przeprowadzić (już ją przedłużałem w poprzednim aucie sześć lat temu).

Czy mam dzwonić do Keratronik, czy czekać na kontakt?

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Michał W. napisał:

Mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy na ISR.

Niebawem kończy mi się pierwszy rok użytkowania systemu i planuję kontynuować usługę ale nie pamiętam jak to przeprowadzić (już ją przedłużałem w poprzednim aucie sześć lat temu).

Czy mam dzwonić do Keratronik, czy czekać na kontakt?

umowa z automatu zostanie przedluzona

zadzwon do nich tylko zeby Ci wysłali fakture elektronicznie :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj niezwykle krótkie poszukiwanie miejsca parkingowego blisko domu tak mnie ogłupiło, że nie przestawiłem z D na P i zbaraniałem gdy nie mogłem wyjąć kluczyka a samochód nie chciał zapalić!. No to nacisnąłem żółty przycisk z kluczem co spowodowało, że męski głos powiedział mi że mam nacisnąć niebieski przycisk. Tam przez jakiś czas "wszyscy konsultanci byli zajęci" a ja w tym czasie ochłonąłem i przestawiłem z D na P. No, w każdym razie komunikacja w ISR działa bez zarzutu. Przeprosiłem, kobiecy głos tym razem za zamieszanie, nie wchodząc w szczegóły z czego wynikło :facepalm: .

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ape odpiął/ęła ten temat

No i stało się i u mnie... Akumulator padł i skłaniam się ku temu, że to przez IRS. Bo jak wytłumaczyć,  że auto jeżdżone codziennie - krótko bo krótko ale zawsze:) i przy nocnych przymrozkach spadło napięcie,  o czym Keratronik telefonicznie poinformował.  BRAWO za czujność. Fakt faktem akumulator nowy nie był.  Sprawdzam obecnie jak to jest z IRS i nowym akumulatorem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, aflinta napisał:

 

Zimą warto przy takich warunkach eksploatacji czasem podpiąć się do prostownika na noc.

 

Zawsze tak robię, bo prąd zabiera mi autokuna.

Ale dzięki regularnemu podładowywaniu akumulatorowi idzie 8 rok i dalej w pełni sprawny.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od ostatniego wpisu o padzie aku (sprawny, sprawdzany), padł jeszcze 2 razy bo bardzo mało jeździłem. ISR oficjalnie wymontowany.

Samo urządzenie wypina się z wiązki, która gdzieś tam wpięta jest w różne kabelki (zasilanie, kabelki do nadajnika - oddzielne pudełko, alarmu, sterownika - to urządzonko pod sufitem, mikrofonu).
Obciążenie aku w stanie spoczyku spadło o połowę.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Po bojach związanych z cotygodniowym podłączaniem prostownika do aku, powiedziałem - dość.., i właśnie wróciłem z ASO w Gdańsku, mam już ISR odłączony od zasilania całkowicie.

Koszt  tej przyjemności to 121,23 zł brutto (z kartą klubową..)

"Bebechy" zostawiłem na swoim miejscu, bo być może kiedyś ktoś będzie chciał sobie to ustrojstwo mieć aktywne.., wtedy wystarczy że zleci podłączenie do zasilania, aktywację i będzie miał na powrót działający ISR;)

Ja za niego już dziękuję..

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...