sambor Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 4 minuty temu, B-52 napisał: A jeśli czasami reaguje, a czasami nie, to od czego to zależy? Od widzimisię operatora? A może właśnie kalibrację trzeba zrobić? Ja bym od tego zaczął. Potrzeba 5 minut czasu i kawałek drogi gdzie można awaryjnie depnąć na hamulec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 1 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Przeprowadzałem kalibrację, i ona niestety tej przypadkowości nie zmieniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 21 godzin temu, B-52 napisał: Przeprowadzałem kalibrację, i ona niestety tej przypadkowości nie zmieniła. Myślę ze prowadzenie kalibracji to jakiś proces sciema który "rozwiąże" w wielu przypadkach problem keriatronika a w pozostałych odroczy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 A ja chciałem pochwalić. Dzisiaj zmiana opon i zadzwonili Działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) dla mnie ten kreatronik to nie poważna firma wystawiają fakturę 7 , wysyłają mi ją na maila 11 z płatnością do 12 .... Edytowane 13 Listopada 2017 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 3 godziny temu, Karenz napisał: dla mnie ten kreatronik to nie poważna firma wystawiają fakturę 7 , wysyłają mi ją na maila 11 z płatnością do 12 .... Ja dwukrotnie mailowo i telefonicznie informowałem o sprzedaży auta. Keratronik po roku wykonał do nas dwa telefony by informaować o zdarzeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Ja dzisiaj zapłaciłem za kolejny rok ochrony,tym razem ponad 400x drożej,niż rok temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilanow Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 W dniu 12.12.2014 o 20:34, GREGG napisał: Odpuść sobie, na szczęście nieaktywny ISR jest już nieszkodliwy (przetestowane na 2 autkach) Generalnie +1 za posta, zgadzam się w 100% Nie jest nieszkodliwy... wpierdziela prąd jak zły. Auto pozostawione na półtora tygodnia musisz odpalić na kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 13 minut temu, wilanow napisał: Auto pozostawione na półtora tygodnia musisz odpalić na kable. Pytanie, czy przed pozostawieniem auta akumulator był naładowany i sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Chyba z końcem marca 2018 mija kolejny termin wdrożenia systemu eCall i obowiązkowego montażu urządzeń w nowych samochodach. Liczę, że z wprowadzeniem systemu ogólnoeuropejskiego problem transgraniczności naszego ISR się rozwiąże. Czy firma Keratronik ma jakieś bardziej szczegółowe informacje w tej sprawie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 W dniu 3.02.2018 o 08:07, wilanow napisał: Nie jest nieszkodliwy... wpierdziela prąd jak zły. Auto pozostawione na półtora tygodnia musisz odpalić na kable. A skąd wniosek, że nieaktywny ISR ciągnie prąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lutego 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 3.2.2018 o 17:08, Kambol napisał: Chyba z końcem marca 2018 mija kolejny termin wdrożenia systemu eCall i obowiązkowego montażu urządzeń w nowych samochodach. Z końcem marca eCall będzie obowiązkowy dla nowych homologacji. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) 5 godzin temu, Dyrekcja napisał: dla nowych homologacji. To sporo zmienia. Liczyłem, że będzie to dotyczyło samochodów sprzedawanych po marcu i system szybko się upowszechni... Jednak bardziej interesuje mnie kwestia rozszerzenia pełnego działania dotychczasowej usługi firmy Keratronik na całą Europę (czyli wzywanie służb ratunkowych także do zdarzeń poza terytorium Polski). Mam nadzieję, że w związku z uruchomieniem europejskiego systemu eCall, zmieniły się też przepisy o dysponowaniu służb, zatem chyba zniknęła podstawowa przeszkoda dla pełnej funkcjonalności ISR za granicą. Czyli pytając wprost - czy obecni klienci firmy Keratronik i posiadacze modułów ISR z ery "pre-eCall" mogą liczyć na rozszerzenie funkcjonalności usługi poza granice Polski? Edytowane 6 Lutego 2018 przez Kambol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElemenT Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne. Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Godzinę temu, ElemenT napisał: Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. W takich warunkach bez ISR też może już nie odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, ElemenT napisał: Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne. Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił. Tydzień temu wróciliśmy z żoną z dwutygodniowych wakacji. Auto Subaru Forester XT MY16 z aktywnym ISR stało w podziemnej hali garażowej. Na zewnątrz temperatury w nocy niższe od - 10, w hali temp też sporo spadła, możliwe że poniżej zera. Po powrocie silnik wystartował bez problemu za pierwszym razem. To już kolejny raz gdy okazało się że ISR nie sprawia problemów. W poprzednim aucie Forester MY13 również problemu z aku nie było. Edytowane 2 Marca 2018 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, ElemenT napisał: Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne. Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił. Nie trzeba bo aby skasować błędy wystarczy bodajże pięć razy włączyć i wyłączyć zapłon. Edytowane 2 Marca 2018 przez Kukson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 16 minut temu, Kukson napisał: aby skasować błędy wystarczy bodajże pięć razy włączyć i wyłączyć zapłon. Dokładnie tak. Sprawdzone i potwierdzone na TF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 2.03.2018 o 18:57, Kukson napisał: Nie trzeba bo aby skasować błędy wystarczy bodajże pięć razy włączyć i wyłączyć zapłon. Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam). @ElemenT - zapewne masz już kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Teraz, Kambol napisał: Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam). @ElemenT - zapewne masz już kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie. @Kambol po prostu nie ma konieczności uruchamiania silnika. Jeżeli będzie z uruchomieniem też zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 U mnie auto stoi 2 tygodnie w garażu samodzielnym i jak na razie akumulator trzyma napięcie bo ISR jeszcze do mnie nie dzwonił że rozładowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Jak miałem już akumulator zdychający i wystarczył mu weekend aby w poniedziałek z rana była niespodzianka to też nie dzwonili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 U mnie jak pakowałem dzieciaki do auta to zadzwonili, że mam niski poziom napięcia... próba odpalenia to nawet obrotu silnikiem nie zrobił. Inna sprawa, że akumulator nie był jeszcze doładowany po wcześniejszej awarii regulatora napięcia. Przy każdym odpięciu klemy też dzwonią (kilka razy sprawdziłem już). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElemenT Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 9 godzin temu, Kambol napisał: Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam). @ElemenT - zapewne masz już kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie. Błędy zniknęły bo trochę pojeździłem. Aku nowe, roczne także nie halo. W 2 samochodzie (yaris) po 1.5 tyg w mrozie odpalił bez problemu W każdym bądź razie po naładowaniu działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Jutro nim trochę pojeżdżę, zobaczymy. Mam prostownik albo i nawet na pych go odpalę. Pytanie czy ładować aku czy do aso z padniętym jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się