Skocz do zawartości

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, B-52 napisał:

A jeśli czasami reaguje, a czasami nie, to od czego to zależy?

Od widzimisię operatora? :)

A może właśnie kalibrację trzeba zrobić? Ja bym od tego zaczął. Potrzeba 5 minut czasu i kawałek drogi gdzie można awaryjnie depnąć na hamulec.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, B-52 napisał:

Przeprowadzałem kalibrację, i ona niestety tej przypadkowości nie zmieniła.

Myślę ze prowadzenie kalibracji to jakiś proces sciema który "rozwiąże" w wielu przypadkach problem keriatronika a w pozostałych odroczy problem.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Karenz napisał:

dla mnie ten kreatronik to nie poważna firma 

wystawiają fakturę  7 , wysyłają mi  ją na maila 11 z płatnością do 12 ....

Ja dwukrotnie mailowo i telefonicznie informowałem o sprzedaży auta. Keratronik po roku wykonał do nas dwa telefony by informaować o zdarzeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 12.12.2014 o 20:34, GREGG napisał:

 

Odpuść sobie, na szczęście nieaktywny ISR jest już nieszkodliwy (przetestowane na 2 autkach) ;)

Generalnie +1 za posta, zgadzam się w 100%

Nie jest nieszkodliwy... wpierdziela prąd jak zły. Auto pozostawione na półtora tygodnia musisz odpalić na kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba z końcem marca 2018 mija kolejny termin wdrożenia systemu eCall i obowiązkowego montażu urządzeń w nowych samochodach. Liczę, że z wprowadzeniem systemu ogólnoeuropejskiego problem transgraniczności naszego ISR się rozwiąże.

Czy firma Keratronik ma jakieś bardziej szczegółowe informacje w tej sprawie?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2018 o 08:07, wilanow napisał:

Nie jest nieszkodliwy... wpierdziela prąd jak zły. Auto pozostawione na półtora tygodnia musisz odpalić na kable.

 

A skąd wniosek, że nieaktywny ISR ciągnie prąd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 3.2.2018 o 17:08, Kambol napisał:

Chyba z końcem marca 2018 mija kolejny termin wdrożenia systemu eCall i obowiązkowego montażu urządzeń w nowych samochodach.

Z końcem marca eCall będzie obowiązkowy dla nowych homologacji.  

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dyrekcja napisał:

dla nowych homologacji.  

To sporo zmienia. Liczyłem, że będzie to dotyczyło samochodów sprzedawanych po marcu i system szybko się upowszechni...

 

Jednak bardziej interesuje mnie kwestia rozszerzenia pełnego działania dotychczasowej usługi firmy Keratronik na całą Europę (czyli wzywanie służb ratunkowych także do zdarzeń poza terytorium Polski). Mam nadzieję, że w związku z uruchomieniem europejskiego systemu eCall, zmieniły się też przepisy o dysponowaniu służb, zatem chyba zniknęła podstawowa przeszkoda dla pełnej funkcjonalności ISR za granicą.

Czyli pytając wprost - czy obecni klienci firmy Keratronik i posiadacze modułów ISR z ery "pre-eCall" mogą liczyć na rozszerzenie funkcjonalności usługi poza granice Polski? ;)

Edytowane przez Kambol
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne.

Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ElemenT napisał:

Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne.

Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił.

Tydzień temu wróciliśmy z żoną z dwutygodniowych wakacji. Auto Subaru Forester XT MY16 z aktywnym ISR stało w podziemnej hali garażowej. Na zewnątrz temperatury w nocy niższe od - 10, w hali temp też sporo spadła, możliwe że poniżej zera.

Po powrocie silnik wystartował bez problemu za pierwszym razem. 

To już kolejny raz gdy okazało się że ISR nie sprawia problemów.

W poprzednim aucie Forester MY13 również problemu z aku nie było.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ElemenT napisał:

Ten ISR... Aku padło po 3 dniach stania na mrozie. Wyjąłem, naładowałem, zamontowałem. Teraz deska rozdzielcza jak choinka, wszystko miga. Serwis mówi, że trzeba przyjechać to wywalą błędy i będzie git i że to normalne.

Tylko czy za każdym razem trzeba będzie się fatygować do serwisu... Osobiście ten ISR bym wywalił.

Nie trzeba bo aby skasować błędy wystarczy bodajże pięć razy włączyć i wyłączyć zapłon.

Edytowane przez Kukson
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.03.2018 o 18:57, Kukson napisał:

Nie trzeba bo aby skasować błędy wystarczy bodajże pięć razy włączyć i wyłączyć zapłon.

Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam).

 

@ElemenT - zapewne masz już  kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kambol napisał:

Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam).

 

@ElemenT - zapewne masz już  kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie.

@Kambol po prostu nie ma konieczności uruchamiania silnika. Jeżeli będzie z uruchomieniem też zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak pakowałem dzieciaki do auta to zadzwonili, że mam niski poziom napięcia... próba odpalenia to nawet obrotu silnikiem nie zrobił. Inna sprawa, że akumulator nie był jeszcze doładowany po wcześniejszej awarii regulatora napięcia. Przy każdym odpięciu klemy też dzwonią (kilka razy sprawdziłem już). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kambol napisał:

Dla jasności - bez uruchamiania silnika (o ile dobrze pamiętam).

 

@ElemenT - zapewne masz już  kiepski akumulator i pewnie bez ISR byłoby podobnie.

 

Błędy zniknęły bo trochę pojeździłem. Aku nowe, roczne także nie halo. W 2 samochodzie (yaris) po 1.5 tyg w mrozie odpalił bez problemu :) W każdym bądź razie po naładowaniu działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...