Skocz do zawartości

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, sambor napisał:

A telefonem szybciej zadzwonię na 112 niż wciskając alarmowy guzik.

No właśnie, jeśli będziesz mógł zadzwonić (bedziesz miał telefon, który akurat się nie rozładował, i będziesz przytomny - oczywiście oby nigy nie był potrzebny).

System doskonały nie jest, śledzę Forum, mam też własne doswiadczenia - suma sumarum przedłużamy abonament.

Ososbiście oczekuję wreszcie rozwiązania sprawy wzywania pomocy za granicą (choćby na terenie EU), mam nadzieję że bedzie wreszcie sukces na tym polu.

Pozytywne doświadczenia też mam - akurat brak tel i kolizja (w poprzednim Foresterze - kierowca wjechał nam w tył) - jeden przycisk i pojawił się patrol.

Akumulator się nigdy w samochodzie nie rozładował pomimo parkowania w hali podziemnej.

Czego jesze oczekuję to poprawy w zakresie montażu ISR, a dokładnie konsolka wbudowana w fabryczne elementy tapicersko-wykańczające auta. Obecny montaż to co by nie mówić prowizorka.

 

 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, mechanik napisał:

No właśnie, jeśli będziesz mógł zadzwonić

 

Dlatego właśnie dlatego widzę spore zalety jeśli podróżuje się dużo nocami.

W dzień... raczej prawdopodobieństwo niezauważenia przez nikogo wypadku jest niskie. Jak nie ja to inna osoba zadzwoni.

 

11 godzin temu, mechanik napisał:

Ososbiście oczekuję wreszcie rozwiązania sprawy wzywania pomocy za granicą

 

Tak. To jest niestety kolejny minus. Dla mnie szczególny bo sporo podróżuję w zachodnim kierunku.

 

10 godzin temu, Adam12 napisał:

Ja niestety musiałem i przez 20 minut nikt nie odebrał. Przez ISR połączyłem się w 3 sekundy.

Z centrum tak - połączysz się szybko. Choć pamiętam, że wybieranie trwa stanowczo dłużej niż 3 sekundy. Tylko co dalej?

Co dalej robi Keratronik? Wzywa pomoc przez 112?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2017 o 08:41, Ayu napisał:

Może ja mam jakiś inny ISR

 

bardzo byc moze

zlapalem gume w pasazu grunwaldzkim, podnosilem auto i zakladalem dojazdowke, nikt sie nie odezwal

pojechałem na orlen zalozyc kolo - znowu nic

jestem w jmauto po zarowke - dzwonia mimo ze widza ze to serwis (zapytalem)

ani to sensowne ani logiczne ;)

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, OBK CVT napisał:

 

bardzo byc moze

zlapalem gume w pasazu grunwaldzkim, podnosilem auto i zakladalem dojazdowke, nikt sie nie odezwal

pojechałem na orlen zalozyc kolo - znowu nic

jestem w jmauto po zarowke - dzwonia mimo ze widza ze to serwis (zapytalem)

ani to sensowne ani logiczne ;)

 

tapatalked

W tamtym roku zmieniałem koła wiec zadzwoniłem aby ich poinformować o takiej sytuacji to nikt nie odbierał ale po dwóch godzinach zadzwonili, że coś z autem się działo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, B-52 napisał:

Ze względów prawie wszystkich wyżej popisanych, raczej nie przedłużę. Też mi się w lutym kończy.

 

sprawdź warunki ubezpieczenia. Niektóre firmy przy odpowiednio wysokiej wartości auta wymagają dodatkowe np.3go zabezpieczenia i honorują ISR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, OBK CVT napisał:

 

twierdzisz, ze prywatna firma ma 'kanaly' do policji poza 112/997 i numerami komend?

a moze maja zgode na pasmo policyjne?

ciekawe :huh:  musze zapytac konsultanta keratronika

 

tapatalked

Potwierdzam,  że policja pojawiła się błyskawicznie po tym jak skontaktowałem się z centrum monitoringu Keratronik.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mio1 napisał:

A do mnie dzisiaj zadzwonili i poinformowali mnie,że w grudniu dostanę f-rę. I tak się zastanawiam czy zrezygnować, czy zapłacić.

Co koledzy doradzicie ?

Mam mieszane uczucia co do skuteczności systemu, w październiku dwa razy miałem auto na podnośniku i nikt nie dzwoni, gad demed!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jeśli jest choćby 50% szansy na to że po wypadku ten system uratuje mi lub komuś z mojej rodziny życie lub zdrowie to warto płacić tak długo aż nie odpadnie mi ten wątpliwej urody panel od podsufitki i sczeznie w czeluściach pomiędzy fotelem a konsolą środkową.

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jeśli jest choćby 50% szansy na to że po wypadku ten system uratuje mi lub komuś z mojej rodziny życie lub zdrowie to warto płacić tak długo aż nie odpadnie mi ten wątpliwej urody panel od podsufitki i sczeznie w czeluściach pomiędzy fotelem a konsolą środkową.
Popieram tę odpowiedź.Wczoraj byłem w salonie innej marki,dostałem info,że ubezpieczyciele wymagają 2 zabezpieczeń,w tym immobilizer fabryczny i centralny zamek (sic).Pytałem się o fabryczny alarm przy konfiguracji auta....To,jak to jest naprawdę?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Rokiki napisał:

w październiku dwa razy miałem auto na podnośniku i nikt nie dzwoni

Panowie - to było wielokrotnie poruszane.

System reaguje na przechył a nie równe podnoszenie na podnośniku. Jak weźmiesz lewarek i podniesiesz jedno koło to zanim skończysz podnosić to już będziesz miał telefon.

A jeśli telefonu nie będzie to "żółty kluczyk" i prośba o kalibrację systemu.

 

16 godzin temu, Adam12 napisał:

kanały to mocno powiedziane ale mają bazę odpowiednich numerów.:)

Zapewne ogólnodostępne numery do posterunków :) Co i tak jest wygodne dla Ciebie jeśli potrzebujesz pomocy.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, sambor napisał:

Panowie - to było wielokrotnie poruszane.

System reaguje na przechył a nie równe podnoszenie na podnośniku.

 

Tylko pozostaje jeszcze wyjaśnić niewyjaśnione, i to mimo wielokrotnego poruszania: dlaczego raz dzwonią, a raz nie przy "równym" podnoszeniu, skoro system na to nie reaguje? To reaguje, czy nie reaguje? A jeśli czasami reaguje, a czasami nie, to od czego to zależy? W jednakowej sytuacji reakcja powinna chyba być jednakowa, a nie krańcowo różna? Tzn. albo telefon albo nie, a nie raz tak raz inaczej.

We mnie to wzbudza poczucie przypadkowości działania tego systemu i skutecznie podkopuje zaufanie do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...