GrzesiekS Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zamierzam kupić Subaru Outback III generacji, wybór padł na ten model ze względu na legendarny silnik i legendarny napęd. Ale czy aby na pewno?, a dokładniej, czy na pewno w tym modelu jest jeszcze legendarny boxer Subaru? Proszę o pomoc i opinie, czy silnik 2,5l benzyna nadal jest bezkonkurencyjny, czy nie został popsuty przerostem elektroniki? I na koniec, jak szukać tego właściwego silnika, bo jest kilka wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jedyny właściwy silnik w tym modelu to H6 . 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 A może lepiej na początku się przywitać i użyć szukajki ? Znajdziesz tam mnóstwo informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zamierzam kupić Subaru Outback III generacji, wybór padł na ten model ze względu na legendarny silnik i legendarny napęd. Ale czy aby na pewno?, a dokładniej, czy na pewno w tym modelu jest jeszcze legendarny boxer Subaru? Proszę o pomoc i opinie, czy silnik 2,5l benzyna nadal jest bezkonkurencyjny, czy nie został popsuty przerostem elektroniki? I na koniec, jak szukać tego właściwego silnika, bo jest kilka wersji? Tak, silnik, napęd wszystko jest legendarne, a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Zamierzam kupić Subaru Outback III generacji, wybór padł na ten model ze względu na legendarny silnik i legendarny napęd. Ale czy aby na pewno?, a dokładniej, czy na pewno w tym modelu jest jeszcze legendarny boxer Subaru? Proszę o pomoc i opinie, czy silnik 2,5l benzyna nadal jest bezkonkurencyjny, czy nie został popsuty przerostem elektroniki? I na koniec, jak szukać tego właściwego silnika, bo jest kilka wersji? Legendarny Diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Silnik 2.5 NA (bo o nim chyba mowa) jest bajecznie drogi w naprawie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Silnik 2.5 NA (bo o nim chyba mowa) jest bajecznie drogi w naprawie??? Oj wole zostawic ten drazliwy temat w spokoju. I jeszcze zeby to byl sam silnik, a mi sie trafila w przeciagu 2 lat skrzynia, wiskoza, dwumas+sprzeglo i pare dupereli za subarowe nic za sztuke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Jedyny właściwy silnik w tym modelu to H6 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Silnik 2.5 NA (bo o nim chyba mowa) jest bajecznie drogi w naprawie??? Oj wole zostawic ten drazliwy temat w spokoju. I jeszcze zeby to byl sam silnik, a mi sie trafila w przeciagu 2 lat skrzynia, wiskoza, dwumas+sprzeglo i pare dupereli za subarowe nic za sztuke. Skąd ja to znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 silnik 2,5l benzyna nadal jest bezkonkurencyjny Silnik montowany w OBK BP 2,5 wolnossący (jak i amerykański 2,5 turbo) lubi oliwę i zdarzają się totalne destrukcje motoru. Rozsądek nakazuje wskazać 3,0 H6 jako najmniej problematyczny - POD WARUNKIEM dokładnego sprawdzenia przed zakupem przez ludzi znających te silniki. Poza tym silnik 2,5 subaru nigdy nie był pod żadnym względem bezkonkurencyjny. To taki zgniły kompromis. Co innego 2,5 Turbo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 OBK to tylko H6. Nie ma sensu, także ekonomicznego, kupowanie tego modelu z innym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 jesli myslisz w przyszlosci o LPG to tylko 2.5 n/a jesli nie to tylko H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Silnik 2.5 NA (bo o nim chyba mowa) jest bajecznie drogi w naprawie??? Oj wole zostawic ten drazliwy temat w spokoju. I jeszcze zeby to byl sam silnik, a mi sie trafila w przeciagu 2 lat skrzynia, wiskoza, dwumas+sprzeglo i pare dupereli za subarowe nic za sztuke. Skąd ja to znam Hehe, silnika jeszcze nie ćwiczyłem, ale resztę tak. W poprzednim Legacy. Ale mimo to następny jest OBK 2,5 n/a. Ale jeśli ktoś twierdzi, że Subaru jest tanie w eksploatacji to dysponuję odpowiednim excelem na ubicie tej tezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 a jak się popsuje, to jest na dodatek bajecznie... drogie w naprawie. Silnik 2.5 NA (bo o nim chyba mowa) jest bajecznie drogi w naprawie??? Oj wole zostawic ten drazliwy temat w spokoju. I jeszcze zeby to byl sam silnik, a mi sie trafila w przeciagu 2 lat skrzynia, wiskoza, dwumas+sprzeglo i pare dupereli za subarowe nic za sztuke. Rozumiem, że kupiłeś nowe auto, dbałeś o serwis, przeglądy i po 10 latach eksploatacji wyszły te problemy? To faktycznie masz prawo krytykować W innym wypadku lepiej zastanowić się chwilę przez przedstawianiem tak radykalnych poglądów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 jesli myslisz w przyszlosci o LPG to tylko 2.5 n/a jesli nie to tylko H6 mam H6 mam też lpg Nie zgadzam się z zabobonem że H6 nie nadaje się pod LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Nadaje sie ale soabo sie kalkuluje w porownaniu do 2.5n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 To prosimy o tą kalkulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Nie zgadzam się z zabobonem że H6 nie nadaje się pod LPG to nie jest kwestia zabobonów tylko techniczna. One po prostu słabo znoszą wyższą temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 One po prostu słabo znoszą wyższą temperaturę. Ponad 200kkm na LPG i problemów, które wynikałyby z faktu zasilania gazem nie zanotowałem. Subaru ma niewiele silników, które "dobrze" znosza podwyższoną temp spalania. Wydaje mi się, że najczęstszym powodem awarii spowodowanych zasilaniem gazowym jest źle wyregulowana instalacja. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 @@szczur75, po prostu Twój silnik nie wie, że powinien się na LPG popsuć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 @@szczur75, po prostu Twój silnik nie wie, że powinien się na LPG popsuć woli ścisłości, mój też nie wiem I na pewno nie dam mu czytać forum by się dowiedział Nie zgadzam się z zabobonem że H6 nie nadaje się pod LPG to nie jest kwestia zabobonów tylko techniczna. One po prostu słabo znoszą wyższą temperaturę. Jestem ciekaw która to kwestia techniczna silnika H6 to powoduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Piotr podpowiesz koledze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Rozumiem, że kupiłeś nowe auto, dbałeś o serwis, przeglądy i po 10 latach eksploatacji wyszły te problemy? To faktycznie masz prawo krytykować W innym wypadku lepiej zastanowić się chwilę przez przedstawianiem tak radykalnych poglądów... Nad czym mam sie zastanawiać i co jest radykalnym pogladem? Napisalem, że naprawa tego legendarnego silnika, napędów i innych klamotów jest droga i tak jest w istocie. GrzesiekS nie zastanawia się nad zakupem nówki sztuki, tylko Outbacka 3, takiego samego jak ja mam, o którego ktoś dbał, jeżdził na przeglądy a teraz po 10 latach mogą wyjść kwiatki. Lepiej wiedzieć wcześniej, że jak ma się pecha to trzeba będzie władować równowartość połowy wartości samochodu albo i więcej. Czy ja krytykuję, że skrzynia jest plastikowa, silnik z plastelinium, hamulce z budyniu, a blachy trzymają kształt tylko dzięki powłoce lakieru - nie nie krytykuję, bo niestety dotyczy to znakomitej większości samochodów skonstruowanych po 2000 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 To prosimy o tą kalkulację.Raz na 50kkm kontrola/regulacja zawor 2.5 koszt max 200zl +uszczelki 3.0 koszt od 1000 do duuuuuzo zl. zalezy ile szklanek do wymiany +uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jestem ciekaw która to kwestia techniczna silnika H6 to powoduje Piotr podpowiesz koledze ? Hmm. Aż tak się nie znam. Ale podejrzewam, że problem tkwi w gniazdach zaworowych i regulacji zaworów. Ogólnie rzecz biorąc. Reasumując: największym problemem jest (poza regulacją LPG) zaniedbanie prawidłowej obsługi auta. To prosimy o tą kalkulację.Raz na 50kkm kontrola/regulacja zawor2.5 koszt max 200zl +uszczelki 3.0 koszt od 1000 do duuuuuzo zl. zalezy ile szklanek do wymiany +uszczelki Hmmm. W moim H6 regulacja jak na razie była raz przeprowadzona. Jakieś 160kkm temu. Auto ma już całkowitego przebiegu ponad 330kkm. W tym ponad 220kkm u mnie. W Tym czasie nie musiałem wymieniać rozrządu. Co w 2,5 jest niemałym kosztem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się