wolek1993 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam! Pacjent GT 97, przy okazji szukania przyczyn zbyt niskiego doładowania, postanowiłem sprawdzić szczelność dolotu, akurat miałem zrzucony IC więc zaślepiłem wyjście z przepustnicy i postanowiłem nabić układ powietrzem. Do około 0,5bara wszystko szczelne, powyżej słychać powietrze uciekające w filtrze powietrza. Powietrze przedostaje się przez węża podłączonego do silniczka krokowego. Co z tym zrobić? Czy tam powinien być jakiś zaworek zwrotny który tylko wpuszcza powietrze a nie wypuszcza? Czy może tak jest prawidłowo gdy krokowy nie jest podpięty? Pozdrawiam Arek P.S. Jeżeli temat był poruszany proszę o link, bo znaleźć nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się