tzd Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 przy hamowaniu (zejście z zewnątrz do wewnątrz beczki) redukować do 1 (to się udawało z reguły) podciąć tył ręcznym (i tu klapa) i później gaz w podłogę Niestety jedyny efekt jaki odnosiłem to utrata prędkości. podcinałeś przed, czy po skręceniu kół kierownicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Carlos ostatnio rzadko zagląda na forum. Podstawowa rzecz,to dobrze podciągnięty ręczny,zdolny do zblokowania kół,przy pociągnięciu za wajhę. Najeżdżasz na beczkę,skręcasz,ciągniesz ręczny naciskając sprzęgło,jak poczujesz że auto zaczyna się uślizgiwać tyłem,zwalniasz ręczny,puszczasz sprzęgło i gaz.Teraz kontrolujesz wszytko gazem i lekkimi ruchami kierownicą.Trzeba ćwiczyć,to nie jest łatwe i proste,wiele zależy od opon,nawierzchni.Wiele razy trzeba powtarzać,ćwiczyć i tak przy zmianie nawierzchni czy warunków,wyjdzie zonk. Forkiem się da,ale trzeba sporego zacięcia i trzeba uważać coby nie przydarzyło się nieszczęście. Najbezpieczniej beczkę jest przejechać na okrągło,trzeba mieć wyczucie co do skrętu auta i nie przesadzać z gazem,bo wtedy auto pluje przodem,płuży oponami i zamiast szybciej jest wolniej,większy okręg do pokonania i maksymalny skręt kół oraz zbyt dużo gazu jednocześnie,miast napędzać to hamuje auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Widzę, że w tej klasyfikacji całkiem fajnie wypadła Impreza RS, czyżby to był ten wolnossący Lanosik srebrny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Widzę, że w tej klasyfikacji całkiem fajnie wypadła Impreza RS, czyżby to był ten wolnossący Lanosik srebrny? Był srebrny lanos wolnossący. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Czy na takim torze taka wolnossąca impreza rzeczywiście lepiej sobie radzi od turbo forków, czy to tylko zasługa dobrego kierownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Przy technicznie ustawionej trasie taki wolny ssak poradzi sobie ciut lepiej.Zakładając porównywalne umiejętności kierowników.Przy trasie ustawionej mniej technicznie,czyli szybszej,Forek będzie lepszy. Inna sprawa to część toru w lesie,tam żeby utrzymać tempo,trzeba mieć cochones. Mówimy o seryjnych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Jak się ogarnę to wrzucę onboard ze swojego forka, mądre głowy pewnie wychwycą gdzie są słabe punkty Najlepszy czas jaki miałem to 2:08 z hakiem i jestem pewien, że dałoby się tym sprzętem jeszcze kilka sekund uciąć (mam wymienione przednie tarcze i klocki + wydech h&s, reszta to seria, tylne SLS są wymienione na kayaby z podkładką 1cm pod jazdę w terenie), jednak najsłabszy element to wkładka mięsna: raczkujące umiejętności i pewne bariery psychiczne "a co jak się coś zepsuje" przy hamowaniu (zejście z zewnątrz do wewnątrz beczki) redukować do 1 (to się udawało z reguły) podciąć tył ręcznym (i tu klapa) i później gaz w podłogę Niestety jedyny efekt jaki odnosiłem to utrata prędkości. podcinałeś przed, czy po skręceniu kół kierownicą? Próbowałem po, ale za dużo rzeczy na raz chyba próbowałem i się pogubiłem. Chętnie bym poćwiczył w jakichś sprzyjających okolicznościach tak żeby zminimalizować straty w sprzęcie i ludziach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Marhof nie zakręcisz Forka na asfalcie, tak samo jak często rozczarowani są własciciele GT-ków czy WRX-ów które nie kręcą się na przyczepnym, ale wina leży w napędzie, a dokładnie w otwartych dyfrach. Nie wiem czy będzie tu widać ale spróbuję wrzucić:https://fbcdn-video-e-a.akamaihd.net/hvideo-ak-xap1/v/t43.1792-2/728273_2948702732654_1563244012_n.mp4?rl=1587&vabr=1058&oh=bb62f1d98a7ee2532890c06b725a19e3&oe=5498B3FA&__gda__=1419293095_bce4dbbed4f07578d2542c9d0ab3746a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Premo, A Twój dawny STB był zeszperowany? Bo ładnie zawijałeś na Kielcach , vide znany chyba wszystkim filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Nie, otwarty był, widać pod koniec po nawrocie auto stoi w miejscu z przodu sie dymi Był za to cudownym autem do nauki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@marhof, przede wszystkim trening i jeszcze raz trening, i to pod okiem kogoś kto to ogarnia i umie Ci to przekazać. Na torze w Kielcach byłem czwarty raz, w tym drugi raz na takiej imprezie, a pierwszy raz tą Imprezą . Dzień wcześniej natomiast po raz pierwszy ćwiczyłem pod okiem instruktora na innym torze m.in. "beczki". Moja Impreza to wolny ssak (choć trochę większy ), dyfry są otwarte, a jednak parę razy udało mi się ją objechać w miarę poprawnie i bez zatrzymania. Natomiast trudno Ci będzie samemu nauczyć się (przynajmniej na początku) optymalnego toru jazdy, momentu dohamowań, itd., a każdy taki element na pokonywanej trasie to ułamki sekund, które tracisz lub zyskujesz. Możesz popatrzeć na moje czasy przejazdów - nr startowy 17, miejsce 19 (dwa pierwsze bez instruktora, następne pod jego okiem), zobaczysz ile można "urwać". Fajnie też jest przejechać taką trasę na prawym z kimś, kto to potrafi. Ja miałem okazję zobaczyć jaki jestem "wolny", gdy moją Imprezę prowadził Carlos, choć twierdził, że jechał wolno i delikatnie. Szkoda, że nie zmierzyłem czasu przejazdu, bo pewnie zawstydziłby kilka mocniejszych Imprez. Polecam treningi na torze, z instruktorem "jeden na jeden", wtedy można najwięcej skorzystać. Pozdrawiam Piotrka i dziękuję mu za cenne wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jazda po torze jest przereklamowana... nauki trzeba brać u Froga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkielet Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mam takie pytanko do właścicieli nowych STI. Ja byłem Bugiem a przyjaciel STI 2012 i ciekaw jestem czasów jakie miały nowe STI i jak sobie radziły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pegi był szósty nowym seryjnym STI. Możesz jego podpytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) STI MY2015 - miejsca 6, 10 i 11, pegi (miejsce 6) chyba na slicku (semi?), 10 i 11 na zimówkach Edytowane 23 Grudnia 2014 przez alphaOne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pegi na cywilu jechał, letnim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Na przypadkowym koreańskim betonie made by hankook Ale auto jest fenomenalne, lepszy kierownik na lepszej oponie zrobiłby nim o wiele wiele lepszy wynik. Przede wszystkim to auto chce skręcać, zawias robi robotę, reszta, czyli silnik, hamulce, napędy, masa są te same co w poprzedniej generacji, więc tu nie ma różnicy. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Tak wygląda sytuacja na morzu z mostka kapitańskiego w Forku : Z wniosków do jakich sam doszedłem to to, że chyba zbyt delikatnie z hamulcami się obchodzę i nie wyszedł mi wjazd na odcinek leśny, czasem udawało się zapiąć 4kę, a czasem brakowało prędkości Z chęcią pojeździłbym tam jeszcze. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Pojawiły się już zdjęcia, zainteresowani pewnie już sprawdzili maile, ale chciałem tylko powiedzieć, że jeśli kogoś na zdjęciach nie ma (ja się np. nie załapałem na żadnym z oficjalnych, mój forek jest niefotogeniczny ) to można napisać do biura zlotu i podeślą zdjęcia dla konkretnego numeru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 A gdzie te foty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 na @ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Hmm. Maile mają moje dwa, w formularzu na zlocie znów podawałem, a nic nie dostałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 pegi podaj @ to podeśle ci link do pobrania zdjęć poszło na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x.x Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Hmm. Maile mają moje dwa, w formularzu na zlocie znów podawałem, a nic nie dostałem Tym co nie jechali na zimówce nie wysyłają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Hmm. Maile mają moje dwa, w formularzu na zlocie znów podawałem, a nic nie dostałem Tym co nie jechali na zimówce nie wysyłają No to tym bardziej powinienem dostać, bo ja na letnich jechałem @@dragoon89,Dzięki bardzo Edytowane 9 Stycznia 2015 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się