ppmarian Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Panie i Panowie czy dyfer tylny z STi JDM ver.3/4 4.444 podejdzie p&d do forka us 2.5 n/a my08 u mnie siedzi dyfer 4.444 R160 wiec nie ma problemu z przlozeniem, bardziej obawiam sie o polosie (moga moje zostac) i o mocowanie do walu.... chce sie zabawic w to tylko ze wzgledu na mocna seryjna szpere w dyfrze z STI nr dyfra 27020AA040 Edytowane 7 Grudnia 2014 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 (edytowane) Ona jest tak mocna jak piwo bezalkoholowe. Sugerowałbym odpuszczenie tematu. Mocowanie raczej to samo, ale półosie na 99% będziesz potrzebował. Edytowane 7 Grudnia 2014 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Kur... to nie ma seryjnego dyfra 4.444 R160 z mocna szpera. Myslalem ze jak od sti to nie bedzie taka slaba jak w gt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Jak Sti klasyk i szpera to TypeR/Ra i limitowane niektóre, ale one zazwyczaj miały r180. Możesz kupic sama szpere płytkową powiedzmy cusco do dyfra r160, Najprostsze rozwiązanie ale nie jest tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 w takim razie temat szper odpada - nie bede szedl w koszty (custom szpera do R160, czy zmiana dyfra na R180) dla wypadow w teren. a slyszal ktos o opcji wzmocnienia fabrycznej szpery w tylnym dyfrze? tak jak sie to robi w centralnym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 PODOBNO wisko szpera tylna jest nierozbieralna :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 a slyszal ktos o opcji wzmocnienia fabrycznej szpery w tylnym dyfrze? Pomysł bez sensu, ponieważ nawet jeśli byłoby możliwe otworzenie wiskozy i zmiana oleju, to spięcie będzie zależne od temperatury pracy, a ta będzie inna po 100km normalnej jazdy, a inna po 3 zapiętych boczurach. To nie działa niestety tak, że chwilę się zakręci i będzie trzymać równe parametry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) pytanie zadaje dopiero teraz ale lepiej pozno niz wcale: czy istanieje fabryczny dyfer R160 4.444 z mocna szpera? Edytowane 8 Grudnia 2014 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 TY752VB4CA wedlug tabeli skrzyn subaru to taka skrzynia ma tylny dyfer r160 i ma szpere plytkową. Ale ma przylozenie 3.9. Jakby Ci sie udalo znaleźć taki dyfer to szpere mozna przełożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się