Jump to content

dyfer R160 z STi do Forka 2.5 n/a


ppmarian
 Share

Recommended Posts

Panie i Panowie czy dyfer tylny z STi JDM ver.3/4 4.444 podejdzie p&d do forka us 2.5 n/a my08

 

u mnie siedzi dyfer 4.444 R160 wiec nie ma problemu z przlozeniem, bardziej obawiam sie o polosie (moga moje zostac) i o mocowanie do walu....

 

chce sie zabawic w to tylko ze wzgledu na mocna seryjna szpere w dyfrze z STI nr dyfra 27020AA040

Edited by ppmarian
Link to comment
Share on other sites

Jak Sti klasyk i szpera to TypeR/Ra i limitowane niektóre, ale one zazwyczaj miały r180. Możesz kupic sama szpere płytkową powiedzmy cusco do dyfra r160, Najprostsze rozwiązanie ale nie jest tanio

Link to comment
Share on other sites

w takim razie temat szper odpada - nie bede szedl w koszty (custom szpera do R160, czy zmiana dyfra na R180) dla wypadow w teren.

 

a slyszal ktos o opcji wzmocnienia fabrycznej szpery w tylnym dyfrze? tak jak sie to robi w centralnym....

Link to comment
Share on other sites

 

 

a slyszal ktos o opcji wzmocnienia fabrycznej szpery w tylnym dyfrze?

Pomysł bez sensu, ponieważ nawet jeśli byłoby możliwe otworzenie wiskozy i zmiana oleju, to spięcie będzie zależne od temperatury pracy, a ta będzie inna po 100km normalnej jazdy, a inna po 3 zapiętych boczurach. To nie działa niestety tak, że chwilę się zakręci i będzie trzymać równe parametry.

Link to comment
Share on other sites

TY752VB4CA wedlug tabeli skrzyn subaru to taka skrzynia ma tylny dyfer r160 i ma szpere plytkową. Ale ma przylozenie 3.9. Jakby Ci sie udalo znaleźć taki dyfer to szpere mozna przełożyć :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...