Jump to content
jarek73

problem z temperatura

Recommended Posts

Witam na wstepie witam Wszystkich.mam problem Subaru impreza gc 2.0 na 125 km z lpg po wymianie rozrzadu pompy wody I plynu wyrzuca mi plyn do zbiorniczka waz od chlodnicy twardy duze cisnienie .ogrzewanie dziala .auto zagrzalo mi sie juz 4 razy tz temperature poszla na max I wyrzucilo plyn az na silnik ze zbiorniczka.pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowietrzony ? W zbiorniczku na silniku jest płyn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tz ja mam zbiorniczek obok akumulatora a w chlodnicy jest ale nawet jesli sie nie grzeje troche zawsze wyrzuci do zbiorniczka.wiec uzupelniam mechanic stawia na thermostat.


a wszyscy na uszczelke nawet aso przez telefon ze to napewno uszczelka mam wrazenie ze w Subaru te uszczelki to jakas plaga skoro wszyscy tak twierdza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w oleju nie ma wody? Jesli z oleju robi sie biala maź to uszczelka pod glowica padla

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyjmij termostat i zagrzej silnik jak objawy nie ustąpią to na 100%UPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie nie mam mazi ani na korku ani na bagnecie.stan oleju sie nie zmienia jutro czyscze chlodnice I zmienie thermostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

po wymianie rozrzadu pompy wody I plynu wyrzuca mi plyn do zbiorniczka

 

przy wymianie pompy trzeba przełożyć termostat do 2 pompy- ja obstawiam że źle jest włożony w miejsce którym powinien być( i może się nie otwierać)

 

A że i tak trzeba go wyjąć i tak to zrób tak jak @@andre82 mówi - sprawdź układ bez termostatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki a to ze jest zle wlozony to mozliwe bo mechanic ktory mi robil rozrzad nie jest ze tak powiem expertem partacz teoretyk.szukam tewraz mechanika z okolic olsztyna ktory zna Subaru I nie naciaga kilentow ale w polsce chyba takich nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś miałem problem z temp, gotował mi wodę w zbiorniczku, po przeglądnięciu dosłownie wszystkiego wymieniłem komplet uszczelek i problem został zażegnany. Po kolorze cieczy nie świadczyło o tym że jest "mleko" , czy że jest pomieszane z olejem. Normalny kolor różowego borygo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike85 termostatu nie włożysz odwrotnie,Przyczyną może być też mało wydajna pompa wody na wolnych obrotach pompa nie wyrabia i temperatura szybko rosła np na światłach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak  tylko wlasnie na to obstawiam pompa thermostat lub zapchany uklad I chlodnica uszczelka daje znac powoli a te objawy mam na drugi dzien po wymianie rozrzadu z pompa I plynu


apropos uszczelek to mechanic chetnie przytula wiecej kasy a nawet jak trafi na thermostat to moze powiedziec ze uszczelka a po wymianie juz nikt nie bedzie wiedzial co naprawde bylo


a tak ogolnie czy ktos moze polecic mechanika ktory ogarnia Subaru I jest konkretny uczciwy nie musi byc tani.moze byc dalej od olsztyna byle byl skuteczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień mechanika.Nie ma w twoich okolicach mechanika ogarniającego subaru? Czasem lepiej wydać więcej raz niż dawać uczyć się i zarabiać  jakimś patałachom na swoim aucie. Skoro przed wymianą rozrządu było cacy znaczy mechanik dał ciała czasem potrafią przy naprawie jednego zepsuć drugie coby klient szybko wrócił i kasy więcej zostawił. Na każdą naprawę fakturę bierz bo ręka w nocniku się znajdzie jak grubsza awaria po wizycie u takiego mechanika nastąpi.

Edited by andre82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat w Olsztynie są tacy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy ogarniający.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon a kogo mozesz szczerze polecic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Mike85 termostatu nie włożysz odwrotnie...

Dla chcącego nic trudnego ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałem kiedyś czy da się czy jest możliwość założenia odwrotnie ot tak z czystej ciekawości. Nie da się  :) przynajmniej u mnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat w Olsztynie są tacy.

 

Są też tacy, od których trzeba trzymać się z daleka, jeden jest chyba zarejestrowany na tym forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szokers a wiesz ktory to niebezpieczny mechanik bo wolalbym takich unikac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszę na PW.

 

Mechanik przypadkiem nie zapomniał podłączyć wentylatorów po wymianie rozrządu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

konkrety z mojej strony wentylatory dzialaja,thermostat dziala chlodnica goraca oba weze tez.pompa zmieniona wczraj na nowa .odpowietrzalem 2 razy.I dalej to samo twardy waz na wolnych obrotach I przy spokojnej jezdzie ok ale jak pojade z 5 km dynamicznie plyn wywala.chyba upg

Share this post


Link to post
Share on other sites

panowie dzieki serdeczne za pomoc jednak upg,zamykam temat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...