Skocz do zawartości

Dorabiana szpera - miał ktoś doczynienia?


tomkiel

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio trafiłem na aukcje allegro, w której usługą jest przerobienie zwykłego tylnego dyfra na szperę. Koszt z montażem 800zł.

 Posiadam skrzynie od sti 2005 bez dccd z surtrakiem i potrzebuje cos na tył.. Moze jakies inne pomysły ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Posiadam skrzynie od sti 2005 bez dccd z surtrakiem i potrzebuje cos na tył.

Masz tylko skrzynię?Bez wału i tylnego dyfra?

 

 

w której usługą jest przerobienie zwykłego tylnego dyfra na szperę

A jaki rodzaj szpery proponują? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest sprzera LSD

 

oto link do aukcji:

 

http://allegro.pl/szpera-do-subaru-impreza-lsd-dyfer-zobacz-i4867917205.html

 

nie nadaje sie to totalnie?

 

 

O ja pierd.....  :facepalm:

 

Słowo "druciarstwo" zostało ponownie przedefiniowane...

 

 

Nie myśl nawet o tym g...nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałbym mocno w głowę się potłuc, żeby takie coś testować.

 

 

 

Jak ktoś Ci zaoferuje zastąpienie klocków hamulcowych płytą paździerzową to też będziesz oczekiwał, że ktoś sprawdzi jak to działa, żeby zdać relację? ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to wlasnie ciekawe... i głupie zarazem ale.... robił juz ktoś "100% SZPERE" w subaraku?  :evil2: 

 

 

Pewnie, że robił... Duża część Legasiów startujących w kajtkach miała właśnie zaspawany tylny dyfer... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tej szpery całkiem nie skreślał.

Jest to naprawdę prymitywna szpera cierna, ale amerykańce niezwykle często stosują ten patent w muscle carach.

Co prawda mosty tam nieco pancerniejsze ale w hamburgerowni jeździ tego naprawdę sporo.

I działa!

 

Sam naprawdę poważnie rozważałem temat do swojej sierry ze dwa lata temu, ale zregenerowałem fabryczne visco smarem 1000000 cfsów i spina teraz jak zła :)

Btw wydaje mi się że i imprezowy dyfer można by było nie tylko zregenerować ale i zacieśnić przez wymianę smaru.

Edytowane przez Świstak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...