Skocz do zawartości

Wydech w MG motorsport


Martinez3433

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent Imreza STI model 2005-2007 hawk

Planuje robić wydech w MG od początku do końca powiedzieli koszt 3 tysiące jak myślicie dobra cena ?

początek wydechu z jakimiś tam bajerami nie znam się później 2,75 cala i dwa tłumiki .

Zastanawiam się jaka końcówka ,bo ostatnio pokazują fajne czarne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że jest to cena od turbo do końca. MG słynie raczej z fachowej roboty i ja bym tyle u nich za taki porządny wydech zapłacił.

Są w Polsce firmy, które zrobią to taniej nie wiem tylko czy lepiej, jeśli cena ma być priorytetem to trzeba iść w chińszczyznę :twisted:

Za jakiś wypasiony, markowy wydech z US zapłacisz prawie 2 razy tyle co w MG B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie byłem bardzo zadowolony z wydechu MG Motorsport w Pontiac T/A WS6 w związku z tym zamówiłem downpipe i up pipe do Hawka Sti. Down pipe jeszcze ok ale up pipe dramat. Odesłałem i zamontowałem Perrina.

Nie wiem czy mają już tyle roboty, że słabiej z jakością czy może ja tak trafiłem ale mam wrażenie, że kiedyś się lepiej przykładali do roboty. :)

Edytowane przez chevchelios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje robić wydech w MG od początku do końca powiedzieli koszt 3 tysiące jak myślicie dobra cena ?

początek wydechu z jakimiś tam bajerami nie znam się później 2,75 cala i dwa tłumiki .

 

 

MG Motorsport robi bardzo dobre wydechy. Jakościowo to najwyższa półka. Cena za wydech z dwoma tłumikami wydaje się zupełnie normalna i nie sądzę żebyś za podobne pieniądze dostał coś chociażby porównywalnego jakościowo.

 

Zastanów się, czy chcesz 2 tłumiki, z jednym będzie pewnie trochę taniej. A przy jednym nie jest wcale za głośno - chociaż to oczywiście subiektywna ocena.

Edytowane przez jarmaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach