piottrus191 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Czy wam także forki głośno pracują po odpaleniu przez jakieś 2-5 minut? Ten dźwięk jest nie fajny i trochę jakby coś się miało zatrzeć. Ale już po rozgrzaniu silniczek pracuje bardzo ładnie i ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 A wsrodku nie zaczelo niedawno bardziej trzeszczec? Zima Panie idzie, zima... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Czy wam także forki głośno pracują po odpaleniu przez jakieś 2-5 minut? Ten dźwięk jest nie fajny i trochę jakby coś się miało zatrzeć. Ale już po rozgrzaniu silniczek pracuje bardzo ładnie i ciszej. Odpal, i przez pierwsze 2 minuty jeździsz do odcinki. Przejdzie szybciej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Podobnie było i przy plus mocniej dodatnich temperaturach. Tylko że teraz z racji nadchodzącej zimy wolniej się rozgrzewa i dłużej to słychać. Latem podobnie było, zimny chodził na ciut wyższych obrotach i stopniowo spadały obroty a zarazem ciszej pracował silnik. Może i szukam dziury w całym ale nie jeździłem jeszcze Subaru zimą i nie wiem jak się będzie zachowywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Piston slap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 U mnie też przez pierwszych kilka minut pracuje głośniej. W zeszłym roku było podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Piston slap? A skąd się bierze, bo zeszłej zimy go nie było...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 U mnie też pracuje głośniej na zimno. Czasami można to interpretować jak nadmierny luz zaworowy. Mam tak odkąd pamiętam. Chłopaki z serwisu zrobili odsłuch rano i potwierdzili, że to normalne. Ot po prostu wszystko musi się rozgrzać i przesmarować olejem. Olej gęstnieje przy niskich temperaturach więc trochę dłużej trwa ta procedura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tak, mam tak samo, trochę głośniej chodzi, ale raczej u mnie nie jest to aż tak bardzo zauważalne. Obroty też są na poczatku większe, podchodzą tak pod 1500, ale po ok 1 min, już są normalne tak że 600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Wbrew pozorom chodzi o ekologię. Dogrzanie katalizatorów, komór spalania, sond lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Mam tak samo i się nie przejmuję, brzmi przez chwilę dziwnie ale jeździ normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Trzeba tylko pamietać, aby od razu auta nie butować. Najlepiej chwilę zaczekać i dopiero jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Mnie wprost napierdziela całą symfonią z rana, aż strach, myślałem że panewka, ale na rozgrzanym chodzi jak masełko, myślałem że luz zaworowy, ale widocznie TTTM. Bardziej mnie niepokoi wzrost ładowania do 1.2 bara, bo w daily jeździe raczej na 0.9 się kończyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się