Skocz do zawartości

hamulce forester


1leszek

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie EBC są różne tarcze hamulcowe. W tym temacie jestem raczej zielony. Mam do wyboru: tarcze hcd, turbogroove, ultimax i blade. Które brać. Szczerze mówiąc  to na prawdę nie wiem czy najdroższe warte sa ceny i czy rzeczywiście będą miały swoje odzwierciedlenie w codziennej jeździe. Może hcd sa wystarczające.

Drugi problem to klocki: green stuffy sa ok do zwykłej jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tarcz to nie pomoge bo nie kupowałem nigdy EBC. A klocki zielone są wystrczające do codziennej jazdy i nawet dają radę przy ostzejszej ale jest jeden minus klocków EBC, a mianowicie potafią się rozkleić tzn. Część cierna odchodzi od blachy po jakimś czasie.Robią się mikro pęknięcia na połączeniu część cirna-blacha, dostaje się tam woda i koroduje, po czym odłazi. Zjeździłem kilka kpl.i wszystkie się rozkleiły. Polecam w podobnej cenie frodo FDS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzdzilem na zielonych ebc w Hondzie - nie polecam -pylily jak diabli, zdarzalo sie im popiskiwac, skutecznosc hamowania spadala po kilkukrotnym mocnym hamowaniu pod rzad pozniej zmienilem na hawki hps i nie ten sam hamulec- auto zaczelo stawac deba w kazdych warunkach. Do normalej jazdy najlepiej kupic oemy, ate/trw, ferrodo. Do jazdy agresywnej hawki hps/hp+ / Ferodo DS Performance. Jezeli chodzi o tarcze to najlepiej oem

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam odmienne zdanie. :clapping:

Osobiście użytkuje zestaw zielonych klocków + gładkie tarcze hamulcowe EBC. Jestem z nich bardzo zadowolony. Nigdy zielony klocek nie rozwarstwił się, nie popiskiwał.

Oczywiście jeżeli ktoś zamontował innej firmy tarcze hamulcowe, nie zamontował podkładek wibracyjnych (dołączane do zestawu) , to taka sytuacja może mieć miejsce.