Skocz do zawartości

Silnik odpala i odrazu gaśnie


MichallD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Forek 2.5 XT, po wyjęciu silnika do regulacji luzow zaworowych i włożeniu go spowrotem, silnik odpala i dosłownie od razu gaśnie. Rozrząd ustawiony dobrze,wszystko podpiete jak było. Auto stalo kilka dni odpiete od aku. Pompa paliwa działa. Przy okazji został wywalony caly uklad pompy powietrza wtórnego i zaślepiony.

Moze ktoś coś podpowie bo mechanik rozkłada ręce a forek potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tak po odłączeniu aku i trzeba było wyczyścić przepustnicę bo się nie otwierała

 

Pociągnimy temat ;) Otóż w dyszlu mam tak, że właśnie czasami silnik zaskoczy i od razu gaśnie. Ogólnie daje się z tym żyć ale lepiej by było pozbyć się :mellow:

Zaobserwowałem (ściągając dwa razu wąż między IC a kolektorem), że raz przepustnica była zamknięta a drugi raz otwarta. Oczywiście w obu przypadkach silnik wyłączony ;)

Może to jest jakiś trop?

BTW mówiąc o czyszczeniu przepustnicy masz na myśli czyszczenie samej przepustnicy wewnątrz czy czujników wokół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak pali i gaśnie to kluczyk na desce miga cały czas czy gaśnie? Jak masz drugi kluczyk to spróbuj z drugiego odpalić.
 

 

Drugi kluczyk sprawdzony, to samo. Kluczyk normalnie gaśnie.

 

 

 

Rozumiem że czujniki sprawdziłeś takie jak wałka rozrządu

 

W poniedziałek podmienię z innego forka, zobaczymy. Żadnych błędów nie ma.

 

Kolego Knurek  idź sobie spamować gdzie indziej, jak nic nie wnosisz do tematu to po co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ja miałem tak po odłączeniu aku i trzeba było wyczyścić przepustnicę bo się nie otwierała

 

Pociągnimy temat ;) Otóż w dyszlu mam tak, że właśnie czasami silnik zaskoczy i od razu gaśnie. Ogólnie daje się z tym żyć ale lepiej by było pozbyć się :mellow:

Zaobserwowałem (ściągając dwa razu wąż między IC a kolektorem), że raz przepustnica była zamknięta a drugi raz otwarta. Oczywiście w obu przypadkach silnik wyłączony ;)

Może to jest jakiś trop?

BTW mówiąc o czyszczeniu przepustnicy masz na myśli czyszczenie samej przepustnicy wewnątrz czy czujników wokół?

 

u mnie czyścili w środku

psikał czymś i szmatką pocierał

troche brudu było i sie nie otwierała, nie mogąc złapać fabrycznych ustawień

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Knurek  idź sobie spamować gdzie indziej, jak nic nie wnosisz do tematu to po co piszesz.

 

Zamiast to pisać, trzeba było zgłosić adminom.

u mnie czyścili w środku

psikał czymś i szmatką pocierał

troche brudu było i sie nie otwierała, nie mogąc złapać fabrycznych ustawień

 

OK, w takim razie można to zrobić dla świętego spokoju... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...