MichallD Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam, Forek 2.5 XT, po wyjęciu silnika do regulacji luzow zaworowych i włożeniu go spowrotem, silnik odpala i dosłownie od razu gaśnie. Rozrząd ustawiony dobrze,wszystko podpiete jak było. Auto stalo kilka dni odpiete od aku. Pompa paliwa działa. Przy okazji został wywalony caly uklad pompy powietrza wtórnego i zaślepiony. Moze ktoś coś podpowie bo mechanik rozkłada ręce a forek potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 ja miałem tak po odłączeniu aku i trzeba było wyczyścić przepustnicę bo się nie otwierała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 (edytowane) Alarm? Immo? Edytowane 28 Listopada 2014 przez tremba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Nie ma alarmu. Przepustnice sprawdzimy rano. Immo jest fabryczny chyba ale to co trzeba zrobic jak to by bylo to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jak pali i gaśnie to kluczyk na desce miga cały czas czy gaśnie? Jak masz drugi kluczyk to spróbuj z drugiego odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Ja musialem po takiej operacji jak u Ciebie kilka razy zamknac i otworzyc samochod z oryginalnego kluczyka zeby immo zaskoczylo-w koncu odpalil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Rozumiem że czujniki sprawdziłeś takie jak wałka rozrządu ? sprawdź koniecznie stawiam na to, jak nit to sprawdź czujnik temperatury cieczy, jak to też nie to dawaj znać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Czujniki podobno sprawdzone, żaden błąd nie wyskakuje oprócz pompy powietrza wtórnego ,ale to na pewno nie jest przyczyną. Jutro tez sprawdzę drugi kluczyk, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 ja miałem tak po odłączeniu aku i trzeba było wyczyścić przepustnicę bo się nie otwierała Pociągnimy temat Otóż w dyszlu mam tak, że właśnie czasami silnik zaskoczy i od razu gaśnie. Ogólnie daje się z tym żyć ale lepiej by było pozbyć się Zaobserwowałem (ściągając dwa razu wąż między IC a kolektorem), że raz przepustnica była zamknięta a drugi raz otwarta. Oczywiście w obu przypadkach silnik wyłączony Może to jest jakiś trop? BTW mówiąc o czyszczeniu przepustnicy masz na myśli czyszczenie samej przepustnicy wewnątrz czy czujników wokół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jak pali i gaśnie to kluczyk na desce miga cały czas czy gaśnie? Jak masz drugi kluczyk to spróbuj z drugiego odpalić. Drugi kluczyk sprawdzony, to samo. Kluczyk normalnie gaśnie. Rozumiem że czujniki sprawdziłeś takie jak wałka rozrządu W poniedziałek podmienię z innego forka, zobaczymy. Żadnych błędów nie ma. Kolego Knurek idź sobie spamować gdzie indziej, jak nic nie wnosisz do tematu to po co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 ja miałem tak po odłączeniu aku i trzeba było wyczyścić przepustnicę bo się nie otwierała Pociągnimy temat Otóż w dyszlu mam tak, że właśnie czasami silnik zaskoczy i od razu gaśnie. Ogólnie daje się z tym żyć ale lepiej by było pozbyć się Zaobserwowałem (ściągając dwa razu wąż między IC a kolektorem), że raz przepustnica była zamknięta a drugi raz otwarta. Oczywiście w obu przypadkach silnik wyłączony Może to jest jakiś trop? BTW mówiąc o czyszczeniu przepustnicy masz na myśli czyszczenie samej przepustnicy wewnątrz czy czujników wokół? u mnie czyścili w środku psikał czymś i szmatką pocierał troche brudu było i sie nie otwierała, nie mogąc złapać fabrycznych ustawień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Kolego Knurek idź sobie spamować gdzie indziej, jak nic nie wnosisz do tematu to po co piszesz. Zamiast to pisać, trzeba było zgłosić adminom. u mnie czyścili w środku psikał czymś i szmatką pocierał troche brudu było i sie nie otwierała, nie mogąc złapać fabrycznych ustawień OK, w takim razie można to zrobić dla świętego spokoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Temat ogarnięty Silnik pracuję idealnie!. Dokładnie nie wiem co zrobił mechanik, powiedziałem mu o sugestiach z forum, sprawdził jeszcze raz wszystko, czujniki, wiązki itp. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się