Jump to content

pompka spryskiwaczy leflektorów


mariusz77b
 Share

Recommended Posts

Nie padła tylko się zapiekła, temat przerabiany milion razy. Jak masz jedną prawa rękę to to ogarniesz. Wyciągasz zbiornik z pompkami na stół, rozkręcasz ta od spryskiwaczy, trzeba blaszki poodginać by się dostać do silniczka. Zalej to olejem, zostaw na noc i wtedy ruszy. Zapieczony na 100%. Kilka razy też to przerabiałem. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

@@Wiatrak, Też to przerabiałem i właśnie miałem zakładać dokładnie taki sam temat, bo moja pompka zapieka się średnio po dwóch miesiącach nieużywania. Nie chce mi się już kolejny raz tego rozgrzebywać, dlatego chętnie się dowiem  czy ktoś już dobrał jakiś zamiennik???? Gdzieś kiedyś w necie widziałem, że do Bloba STI ktoś dobrał pompkę z VAG, ale szczegółów nie pamiętam.

PS - myślę, że temat bardziej nadawał by się do działu ogólnego.

Edited by pawlaswrc
Link to comment
Share on other sites

Właśnie, jak piszesz, dwa miesiące nieużywania! Każda Ci się zatrze. Wiele razy powtarzałem, nawet jak nie trzeba, raz na tydzień, trzeba wszystkie urządzenia pokładowe uruchomić.

Ja tak robię i już nic mi się nie zaciera. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Ale znowu Ci się zapiecze :-) Kub sobie rurkę do wina, czy jakiś wężyk, wsadzasz do zbiorniczka i zasysasz płyn do jakiegoś naczynia i masz sucho w zbiorniczku... Potem przelewasz z powrotem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nie padła tylko się zapiekła, temat przerabiany milion razy. Jak masz jedną prawa rękę to to ogarniesz. Wyciągasz zbiornik z pompkami na stół, rozkręcasz ta od spryskiwaczy, trzeba blaszki poodginać by się dostać do silniczka. Zalej to olejem, zostaw na noc i wtedy ruszy. Zapieczony na 100%. Kilka razy też to przerabiałem. Pozdrawiam.

 

dziś właśnie przerabiałem wskrzeszanie silniczka spryskiwaczy reflektorów - sprawa jest banalnie prosta, tak jak piszą tu koledzy - nic tylko poczytac troche forum, iść do auta uzbrojonym w klucz 10, kombinerki i troche wd40 albo oleju :) sama robota prosta jak 2+2 :P 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tylko teraz musisz jej używać tak raz na tydzień, żeby znow się nie zapiekła.

 

e aż takż źle to nie ma, raz/2.tyg wystarczy, latem jest gorzej bo płyn letni szybciej zapieka z moich obserwacji.


 

 

pasuje p&p

 

masz jakąś fotkę zamontowanej? bo ona powinna być w pionie chyba, a tam miejsca na to nie ma. No i kwestia samego mocowania żeby nie wisiała na uszczelce w zbiorniczku.

Link to comment
Share on other sites

ale takie zamienniki czy fabryczne? Bo fabryczna ma inne podejście i jest typowo do pracy w poziomie stworzona. Ten zamiennik (wygląda jak do Lexusa) domyślnie pracuje w pionie. Starsze Lexusy miały też pompki poziome praktycznie identyczne jak Subaru, także Koito zresztą http://bit.ly/12cMRIE , nowsze mają podejście do pionowego montażu.

Link to comment
Share on other sites

Reanimacja oryginalnej pomaga na chwilę. Próbowałem ze 3 razy i po jakimś czasie znowu się zapiekała. Ta z Allegro jest plastikowa, u mnie działa bez problemu od kwietnia. Pasuje P&P (no dobra, trzeba użyć trochę siły żeby ją wcisnąć w zbiorniczek... no i na pewno trzeba przerobić wtyczkę - ja po prostu kupiłem jakieś złączki w FeuVert i obciąłem starą wtyczkę)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...