Knurek1111 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Choć sam jestem zaskoczony,że metoda zastosowana u mnie,zadziałała i nie widać niepożądanych skutków ubocznych w silniku z CR i DPF-em. Jaka to metoda? Tak poznawczo pytam bo ostatnimi czasy cieszę się ciszą (mimo, że prawdopodobnie świece żarowe mają już dosyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Niby tak ale 2 miesiące autka nie widziałem. SIP oficjalnie nie przyznaje się do błędu i wymienia po cichu nie chcąc nawet wystawić dokumentu na blok czy nawet wpisu do książki. Poza tym co to za silniki które padają po 20,50, 100 tys. Zdaje sobie sprawę ze to nie są diesle z dawnych lat ale silniki TDI i przy normalnym użytkowaniu potrafiły pokonać 1 mln km. Te z dzisiejszych czasów już nie robią takich przebiegów Poza tym kurde panowie ile lat świetlnych doświadczenia ma VAG w tworzeniu diesli a ile Subaru ?... Patrząc na to z tej strony to w tedeiczko powinniśmy hulać po 800.000 km lejąc tylko gnojówkę i zaliczyć 8 wymian oleju .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Mam peugeota 207 1.4 hdi leje do niego wszystko i autko śmiga aż miło. Nie ma problemów z dolewanien płynów do paliwa jakiś dziwnych kombinacji. Użytkuje samochód wręcz pedantycznie ale drażni mnie ciągłe nasluchiwanie i strach przed awarią. Panowie to subaru a nie smart (bez obrazy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 A może poprosimy kogoś z działu technicznego SIP o krótki komentarz w tej sprawie? Zdrówka Luke PS.: No właśnie, co to za tajemnicza metoda? A skuteczna chociaż...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Na nowych wtryskach przebyłem ok 1500 km żenada. Chyba ze panowie z ASO coś zakombinowali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Poczekaj z ulewaniem na ASO - na to zawsze jest czas Skąd jesteś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 @@Luke Skywalker,@@Mirciaaa PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Jestem z Warszawy. W ostanich dniach podróżuje służbowo i nie mam czasu podjechać do ASO ale chyba jak podjadę to z TVN Turbo☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Wątpię żeby tam rozwiązali problem Przyczyną może być drobiazg (chociażby wężyk za kilkanaście PLN). W Krakowie wiedziałbym kogo Ci polecić, w Wawie niebardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Jak wroce do stolicy to umowie się w ASO i pojadę sprawdzić. Mam nadzieje ze rozwiąże się ten problem. Powoli tracę zaufanie do subaru. Chyba ze przerzuce się na benzynę i LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Pociesze Cie, mi w krakowskim aso powiedzieli ze jak cche to mogą wyciagnac silnik i wtryski wyslac do denso na testy oczywiście na moj koszt :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Ok rozumiem po gwarancji. Moje są na 2 letniej gwarancji podobno wiec zobaczymy co magicy na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 No sa, tylko trzeba je wyciagnac z silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 @slavok, próbowałeś rozpinać sterowanie turbiną na zimnym silniku? Ze znanego zaworka zdjąć wężyk wychodzący do turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Nie próbowałem, a co ta czynność ma wywołać po za tym, że turbo nie będzie zmieniało geometrii? Ogólnie to zamówiłem klon tactrixa od chińczyka i czekam aż przyjdzie, może uda się tym coś głebiej zdiagnozować i porobić jakieś testy drogowe z logami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 ,@Mirciaaa PW. W towarzystwie nie ma tajemnic Proszę się pochwalić "patentem" Ja kiedyś zacząłem czytać na jakimś forum wątek dolewania oleju do dwu suwów do paliwa ale wątek był tak obszerny i obejmował tyle różnych for w tym niemieckich że nie poradziłem sobie z tym a wyciągnąłem z tego tylko tyle że jak już to najlepiej LiquiMolly. Przy DPF'ach skuteczność ponoć była jeszcze większa w związku z wypalaniem itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Fortis, taki właśnie mam plan by sprawdzić działanie tego oleju do dwusuwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafforester Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Tu masz wątek o czyszczeniu wtrysków płynem w ASO, nie dziękuj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/46519-forester-iii-diesel-klekotanie-przy-zimnym-silniku/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Nie próbowałem, a co ta czynność ma wywołać po za tym, że turbo nie będzie zmieniało geometrii? Będziesz jeździł na stałej geometrii. Czyli jeśli u Ciebie za szarpanie/dzwonienie odpowiada chaotyczne sterowanie geometrią, powinno się wtedy uspokoić. Przynajmniej tak było u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 A to nie jest tak, że każdy silnik wysokoprężny w niskich temperaturach i na zimno charakterystycznie klekoce? Niektóre wydają dźwięki bardziej, a niektóre słabiej słyszalne. Po lekkim rozgrzaniu przecież objaw zanika...? U mnie jest dokładnie identycznie, po kilku km cichnie. tak mniej więcej jest....z silnikami wysokoprężnymi..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Panie Andrzeju, ja w takiej wierze zostałem wychowany Natomiast to, co próbują chłopcy ustalić, to kwestia, czy ten "klekot" powoduje jakiekolwiek negatywne skutki (np. niewłaśicwy proces spalania w komorze itp.) Pozdrowienia Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Liwoch Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 No właśnie,niby ten klekocik na zimno SBD jest do przełknięcia,ale zaręczam,że nie występuje przy sprawnych i poprawnie pracujących wtryskach,choć sprawdzałem to do tej pory przy temperaturach w okolicy 0*. Czy będzie klekocik przy temperaturach poniżej 0,to się dopiero okaże,mam nadzieję,że to już nie wystąpi. Choć sam jestem zaskoczony,że metoda zastosowana u mnie,zadziałała i nie widać niepożądanych skutków ubocznych w silniku z CR i DPF-em. Witaj Jeżeli możesz to napisz jaka to metoda zadziałała u Ciebie? Każda porada jest dla mnie mile widziana. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirciaaa Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Panowie Zamysł kupienia SBD był taki, że nie chciałem jeździć samochodem na LPG bo stwierdziłem, iż diesel jest trwalszy i ekonomiczny. Poza tym to subaru więc historia trwałość itp. W chwili obecnej po wszystkich przejściach z tym wózkiem jestem zawiedziony. Czytając różne wątki na forum te z cytatami ten typ tak ma i odwiedzając serwisy z mechanikami cwaniakami stwierdziłem, że najlepsza będzie benzynka i to francuz. Jeździłem przez ostatnie 5 lat francuzem wymieniałem tylko elementy eksploatacyjne. Samochód sprzedałem przy stanie licznika 220 tkm i silnik był nienaruszony. Jak słyszę że wtryski padaja po 20 tkm wał pęka po 50 tys dwumasa wymieniana przy 80tkm to z całym szacunkiem do Pana Andrzeja i jego mechaników z którymi miałem styczność i szczerze polecam nauczyć ich kultury szczerze odradzam markę subaru. Mam samochód który ma 139tkm wymieniony silnik i zastanawiam się czy mogę wyjechać nim na wakacje czy się rozpadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 to z całym szacunkiem do Pana Andrzeja i jego mechaników z którymi miałem styczność czy ktos u mnie sugerowal Panu regenerację wtrysków przy wym. , jak rozumiem ,. shortbloku...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Panie @@Andrzej Koper, jak już tutaj w tym wątku to 139tyś km to lekko nie za mało na ingerencję w wtryski ? Czym są spowodowane ew, awarie tych wtrysków ? złą jakością paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się