Skocz do zawartości

Forester Diesel Wtryski


Mirciaaa

Rekomendowane odpowiedzi

 

Choć sam jestem zaskoczony,że metoda zastosowana u mnie,zadziałała i nie widać niepożądanych skutków ubocznych w silniku z CR i DPF-em. :huh:

 

Jaka to metoda? Tak poznawczo pytam bo ostatnimi czasy cieszę się ciszą (mimo, że prawdopodobnie świece żarowe mają już dosyć) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby tak ale 2 miesiące autka nie widziałem. SIP oficjalnie nie przyznaje się do błędu i wymienia po cichu nie chcąc nawet wystawić dokumentu na blok czy nawet wpisu do książki. Poza tym co to za silniki które padają po 20,50, 100 tys. Zdaje sobie sprawę ze to nie są diesle z dawnych lat ale silniki TDI i przy normalnym użytkowaniu potrafiły pokonać 1 mln km.

Te z dzisiejszych czasów już nie robią takich przebiegów :) 

Poza tym kurde panowie ile lat świetlnych doświadczenia ma VAG w tworzeniu diesli a ile Subaru ?... 

Patrząc na to z tej strony to w tedeiczko powinniśmy hulać po 800.000 km lejąc tylko gnojówkę i zaliczyć 8 wymian oleju ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam peugeota 207 1.4 hdi leje do niego wszystko i autko śmiga aż miło. Nie ma problemów z dolewanien płynów do paliwa jakiś dziwnych kombinacji. Użytkuje samochód wręcz pedantycznie ale drażni mnie ciągłe nasluchiwanie i strach przed awarią. Panowie to subaru a nie smart (bez obrazy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem, a co ta czynność ma wywołać po za tym, że turbo nie będzie zmieniało geometrii?

 

Ogólnie to zamówiłem klon tactrixa od chińczyka i czekam aż przyjdzie, może uda się tym coś głebiej zdiagnozować i porobić jakieś testy drogowe z logami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

,@Mirciaaa PW.   
  W towarzystwie nie ma tajemnic :P Proszę się pochwalić "patentem" :P

Ja kiedyś zacząłem czytać na jakimś forum wątek dolewania oleju do dwu suwów do paliwa :) ale wątek był tak obszerny i obejmował tyle różnych for w tym niemieckich że nie poradziłem sobie z tym a wyciągnąłem z tego tylko tyle że jak już to najlepiej LiquiMolly. Przy DPF'ach skuteczność ponoć była jeszcze większa w związku z wypalaniem itp..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem, a co ta czynność ma wywołać po za tym, że turbo nie będzie zmieniało geometrii?

 

Będziesz jeździł na stałej geometrii. Czyli jeśli u Ciebie za szarpanie/dzwonienie odpowiada chaotyczne sterowanie geometrią, powinno się wtedy uspokoić. Przynajmniej tak było u mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A to nie jest tak, że każdy silnik wysokoprężny w niskich temperaturach i na zimno charakterystycznie klekoce? Niektóre wydają dźwięki bardziej, a niektóre słabiej słyszalne. Po lekkim rozgrzaniu przecież objaw zanika...? U mnie jest dokładnie identycznie, po kilku km cichnie.

 

tak mniej więcej jest....z silnikami wysokoprężnymi..... :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie,niby ten klekocik na zimno SBD jest do przełknięcia,ale zaręczam,że nie występuje przy sprawnych i poprawnie pracujących wtryskach,choć sprawdzałem to do tej pory przy temperaturach w okolicy 0*.

Czy będzie klekocik przy temperaturach poniżej 0,to się dopiero okaże,mam nadzieję,że to już nie wystąpi. ;)

Choć sam jestem zaskoczony,że metoda zastosowana u mnie,zadziałała i nie widać niepożądanych skutków ubocznych w silniku z CR i DPF-em. :huh:

Witaj

Jeżeli możesz to napisz jaka to metoda zadziałała u Ciebie? Każda porada jest dla mnie mile widziana. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Zamysł kupienia SBD był taki, że nie chciałem jeździć samochodem na LPG bo stwierdziłem, iż diesel jest trwalszy i ekonomiczny. Poza tym to subaru więc historia trwałość itp. W chwili obecnej po wszystkich przejściach z tym wózkiem jestem zawiedziony. Czytając różne wątki na forum te z cytatami ten typ tak ma i odwiedzając serwisy z mechanikami cwaniakami stwierdziłem, że najlepsza będzie benzynka i to francuz. Jeździłem przez ostatnie 5 lat francuzem wymieniałem tylko elementy eksploatacyjne. Samochód sprzedałem przy stanie licznika 220 tkm i silnik był nienaruszony. Jak słyszę że wtryski padaja po 20 tkm wał pęka po 50 tys dwumasa wymieniana przy 80tkm to z całym szacunkiem do Pana Andrzeja i jego mechaników z którymi miałem styczność i szczerze polecam nauczyć ich kultury szczerze odradzam markę subaru. Mam samochód który ma 139tkm wymieniony silnik i zastanawiam się czy mogę wyjechać nim na wakacje czy się rozpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...