dziegiel Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam, od niedawna jestem posiadaczem GT98 w kombi. Gdy ją kupiłem było w niej kilka rzeczy do zrobienia ale silnik chodził równo i nic złego się nie działo. Wymieniłem turbo oraz czujniki temperatury wody i zamontowałem seryjny DV. Wyczyściłem cały dolot z oleju. Wymieniłem też filtr oleju i olej na motula 300V. Po tych zabiegach auto straciło moc i przestało reagować na agresywne wciśnięcie gazu. Wolne obroty nie falują stoją równo w okolicy 900-1000 ale silnikiem buja na boki jakby ktoś całym samochodem ruszał. Nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Zaczął też gorzej odpalać oraz na nie do końca rozgrzanym silniku po jeździe w okolicach 120 wywala check- błąd lambdy. Błąd znika po jakiś 10 min takiej ciągłej jazdy. Przy wymianach uszkodziłem rurę dolotową przy samym turbo, którą jakoś zakleiłem ale chcę teraz wymienić na nową. Co jeszcze powinienem sprawdzić żeby za jednym zdjęciem kolektora to wymienić? Bo nie do końca jestem przekonany, że to przez ta rurę. Na pewno dam wtryski do sprawdzenia i wymienię od razu świece. Sprawdzę też kable zapłonowe. Może macie jakieś pomysły co to może być. Ja szukam przyczyny w składzie mieszanki (przez błąd lambdy), a być może przyczyna leży gdzieś indziej. Dodam też, że nie zlokalizowałem restryktora od turbo oraz, że mam 3 calowy wydech od samego DP z włożonym silencerem. Jeżeli ktoś dotrwał do końca to proszę o jakies rady. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Nieszczelny dolot za przeplywka(piszesz ze uszkodziles rurę,mimo ze ja jakos tam naprawiles to wystarczy malutka ,niewidoczna na pierwszy rzut okiem nieszczelnosc). Może to powodować zla mieszankę i co za tym idzie blad lambdy Edytowane 16 Listopada 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Turbina taka jak była czy inna? Rozumiem, że wcześniej przed DVem był jakiś blowoff. Jak auto było strojone na innej turbinie i blowoffie, to mogą cię dziać cuda. A nieszczelność to podstawa, tego nie da się uszczelnić, to się od razu wymienia. Powietrze ucieka, masz zbyt bogatą mieszankę i są jaja i strzały z wydechu . Edytowane 16 Listopada 2014 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Auto strojone nie było, turbo takie same td04. Rura puszcza na pewno bo sprawdzałem czyścidłem do hamulców. Przy okazji i tak sprawdzę jeszcze te wtryski i zmienię świeczki. Dzięki za odpowiedzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 a ja powiem tak: subaru by nie było w swoim żywiole jakby się nie psuło coś jeszcze bym napisał ale ugryzłem się w język radzę sprzedaj, póki jeszcze mało ludzi poza forum wie że te auta to porażka i nie ma reguły stary czy młody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Jakbym nie wiedział w co się pakuję to bym nie kupował w planach mam już następne tylko tym razem w sedanie, które pewnie też będzie mnie kosztować kuuuupę pracy. Ale chyba o to mi chodzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareckiislandia Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 A jakie ciśnienie na cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 mam nadzieję, że dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) ja tak miałem w 96 ale przyczyną była cewka, u Ciebie jest jedna więc daj elektrykowi niech ją sprawdzi, i sprzedaj kupuj sprawdzoną hondę type r mega auto! ja mam gt nie sprzedam bo wpakowałem już tyle że miałbym 2 type r wersja 7 czyli do 2004 roku poważnie mówię im szybciej się pozbędziesz tym mniej będziesz klął Przejdzie po pierwszym wydaniu 10 tysięcy na naprawy będzie dużo drożej i drożej, przerabiam to porażka! jeszcze jeden tylko sedan ? hehe dobre, przemyśl 100 razy zanim się wpakujesz w g... Przygotuj te pieniążki na tego pierwszego będą potrzebne ps. lubię Agnieszkę Chylińską więc zacytuje tekst jej piosenki "...kiedy powiem sobie dość, a ja wiem że to ju z niedługo..." tak mogę w skrócie określić subaru w turbo Edytowane 17 Listopada 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 2 type r wersja 7 czyli do 2004 roku ? Czegos takiego nie bylo, chyba, ze masz na mysli Spec C Type RA-R - ale to juz troche inna historia znow. poważnie mówię im szybciej się pozbędziesz tym mniej będziesz klął Wybor odpowiedniego warsztatu moze zdecydowanie uprzyjemnic zycie z subaru - tak jak wybor nieodpowiedniego, bardzo przygode z subaru uprzykrzyc, az do granic zniechecenia. O kasie wydawanej na serwis szkoda mowic - bo faktycznie moznaby za to duzo roznych rzeczy kupic nie wysluchujac wkurzajacych tekstow w stylu: po co bedziesz naprawial -nastoletnie auto, kupilbys cos nowego, ekonomicznego. Po ktorych poziom agresji rosnie do poziomu "lac po mordzie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 2 type r wersja 7 czyli do 2004 roku ? Czegos takiego nie bylo, chyba, ze masz na mysli Spec C Type RA-R - ale to juz troche inna historia znow. poważnie mówię im szybciej się pozbędziesz tym mniej będziesz klął Wybor odpowiedniego warsztatu moze zdecydowanie uprzyjemnic zycie z subaru - tak jak wybor nieodpowiedniego, bardzo przygode z subaru uprzykrzyc, az do granic zniechecenia. O kasie wydawanej na serwis szkoda mowic - bo faktycznie moznaby za to duzo roznych rzeczy kupic nie wysluchujac wkurzajacych tekstow w stylu: po co bedziesz naprawial -nastoletnie auto, kupilbys cos nowego, ekonomicznego. Po ktorych poziom agresji rosnie do poziomu "lac po mordzie" Uświadamiam świerzynkę w co się wpakował wybór jest indywidualny, ja więcej już nie postawie na subaru uprzykszyło mi życie do granic mega cierpliwości, mam hondę type R i żałuje że nie kupiłem odrazu zanim zacząłem zabawę w mechaników warsztatowych Aczkolwiek gteka nie sprzedam bo jest ogarnięty na dzień dzisiejszy, ale zdaje sobie sprawę że piardnie coś szybciej niż myślę, trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Aaa... Tobie o Honde TypeR chodzilo - to sorry Zafiksowalem sie na Subaru. Ale chyba i tak wolalbym nadal Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Neofici jak zwykle,prezentują radykalne poglądy i opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Do tej pory jeździłem nissanem z 91 roku którego sam turbiłem i podejrzewam, że subaru nie będzie mnie kosztować więcej nerwów i pieniędzy niż nissan. Tym bardziej, że wszystko będę robił sam. Także chociaż koszta robocizny mi odejdą. A że od dziecka uważam subaru za najlepsze auto (nie wliczając Zondy R jak się pojawiła ;-) ) a wracając do tematu to rzeczywiście mogłem uszkodzić cewkę przy czyszczeniu kolektora pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Do tej pory jeździłem nissanem z 91 roku którego sam turbiłem i podejrzewam, że subaru nie będzie mnie kosztować więcej nerwów i pieniędzy niż nissan. Będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 widzę, że jesteś z Gda- mam taki sam motor u siebie i jeśli bedzie potrzeba to możemy popodmieniać jakieś tam pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Tak z Gdańska jestem. To bardzo fajnie bo chciałbym podpatrzeć parę rzeczy pod maską ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak będziesz chciał to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 ja tak miałem w 96 ale przyczyną była cewka, u Ciebie jest jedna więc daj elektrykowi niech ją sprawdzi, i sprzedaj kupuj sprawdzoną hondę type r mega auto! ja mam gt nie sprzedam bo wpakowałem już tyle że miałbym 2 type r wersja 7 czyli do 2004 roku poważnie mówię im szybciej się pozbędziesz tym mniej będziesz klął Przejdzie po pierwszym wydaniu 10 tysięcy na naprawy będzie dużo drożej i drożej, przerabiam to porażka! jeszcze jeden tylko sedan ? hehe dobre, przemyśl 100 razy zanim się wpakujesz w g... Przygotuj te pieniążki na tego pierwszego będą potrzebne ps. lubię Agnieszkę Chylińską więc zacytuje tekst jej piosenki "...kiedy powiem sobie dość, a ja wiem że to ju z niedługo..." tak mogę w skrócie określić subaru w turbo Robisz tego Strokera jak planowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Pewnie już zdążył zrobić 2,2 i 2,35.. Potem przejechał się Civicem i okazało się, że 400konne subaru nie daje takich wrażeń jak 200 konna ośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Postanowiłem kupić drugi samochód niż robić coś co nie ma po prostu sensu 400 konne subaru pewnie z fabryki ciekawe na jak długo, nie przekonuje mnie taka moc w takim silniczku a gdzie ten zapas? przecież gt już było mocno wysilone a co dopiero 400 Km i co 4 miechy dawać nabijać kasę na remont silnika, niedoczekanie Honda jest super i żałuje że odrazu nie kupiłem przed subaru no cóż człowiek się uczy na błędach, w każdym bądz razie żadnych zmęczonych gt żadnych zmęczonych sti, wiem jedno to nic nie warte! Przerabiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babciatila Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 A jak tam luz zaworowy myslales o tym??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 bujanie silnikiem, ja daje 99 % że problem leży w cewce, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 O luzach myślałem jednak objawy nie do końca pasują, a do regulacji potrzebuje chociażby kawałka garażu. Dlatego na początku chcę wyeliminować wszystko inne, jutro się za to zabieram, i mam nadzieję, że jednak nie będzie targania motorowni ;-) temat bujania zamknięty. Po wymianie rury dolotowej na nową, przeczyszczeniu i zabezpieczeniu wszystkich styków, sprawdzeniu każdego wężyka i włożeniu "home-made" restryktora do turbo wszystko wróciło do normy. Nic nie buja, auto zbiera się jak powinno i żadnych błędów nie wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się