Skocz do zawartości

Nowy OBK - informacje


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

Niestety nie mogę jeszcze udzielać informacji szczegółowych ( nie wszystkie też posiadam ).

 

Natomiast kilka informacji, powiedzmy "głównych" , brzmi następująco:

- dostępne silniki to 2.0 Diesel oraz 2.5 NA ( silnik FB ).

- Diesel z CVT oraz M/T, 2.5 z CVT

- Eyesight std. przy CVT

- X - mode std. przy CVT

- samochody demo na rynku od przełomu lutego / marca, samochody na sprzedaż od przełomu marca / kwietnia ( produkcja styczniowa ).

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
kiedy poznamy szczegółowe specyfikacje i ceny?

Szczegółowe specyfikacje są zależne od postępu homologacji ( niestety nie znam jeszcze dat ).

 

Co do cen to już je ustaliłem, lecz nie chcę publikować przed świętami ( bo dorośli całą kasę wydadzą na nowe auto i nic na prezenty choinkowe dla dzieci nie  zostanie  :biglol: ).

 

A tak na serio - myślę, że najpóźniej na początku 2015 będziemy już mieli wszystko do opublikowania  

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Co do cen to już je ustaliłem, lecz nie chcę publikować przed świętami ( bo dorośli całą kasę wydadzą na nowe auto i nic na prezenty choinkowe dla dzieci nie zostanie :biglol: ).
   Myślę, że w tym rozumowaniu jest zasadniczy błąd. Dorośli myśląc, że samochód będzie kosztował znacznie więcej, będą chowali pieniądze i dzieci nie tylko prezentów nie dostaną, ale nawet pomarańczy nie powąchają. A tak, ponieważ samochód będzie niewątpliwie zaskakująco tani, to i na samochód wystarczy, i na wyjazd nowym autem na zasłużony urlop, i  z tej radości cała rodzina by została sowicie obdarowana :biglol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Już się urzędnicy postarali by 2,5 N/A nie był tani. Swoją drogą to mogłoby tam siedzieć 2.0DIT

i kiedys bedzie siedziec,napewno...tylko kto wtedy kupi 2.5 N/A w aktualnej cenie.Pozostaje czekac na Subaru Europe/SIP lub sprowadzac indywidualnie z Chin zaleznie od ceny ( mysle ze auto kupowane w CHRL na eksport nie powinno byc tak opodatkowane jak to ktore bedzie tam rejestrowane,ale nie znam szczegolowych przepisow podatkowych,wiec nie upieram sie przy tej teorii) Do sprawdzenia w fimie specjalizujacej sie w handlu z Chinami jak slysznie napisal kolega w watku o nowym OBK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

A tak, ponieważ samochód będzie niewątpliwie zaskakująco tani, to i na samochód wystarczy, i na wyjazd nowym autem na zasłużony urlop, i  z tej radości cała rodzina by została sowicie obdarowana

No, aż tak tanio to nie będzie   :biglol:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sterowanie nawigacją będzie możliwe w języku polskim (pewnie nie, ale zapytać nie zaszkodzi :)), co z systemem STARLINK (http://www.subaru.com/engineering/starlink.html), też będzie?

 

Czy, niejako przy okazji, są jakieś plany SIP na nowe formy finansowania pojazdu (aktualnie to zdaje się raty 50/50 i leasing), np. 48 rat z opcją odkupu pojazdu przez SIP/wykupu po zakończeniu umowy? Nie pytałbym o to ostatnie, ale skoro:

 

 

A tak, ponieważ samochód będzie niewątpliwie zaskakująco tani, to i na samochód wystarczy, i na wyjazd nowym autem na zasłużony urlop, i  z tej radości cała rodzina by została sowicie obdarowana

No, aż tak tanio to nie będzie   :biglol:

 

Pozdrowienia

 

 

to warto zapytać :)

 

EDIT:

 

pobawiłem się konfiguratorem na amerykańskiej stronie, jestem pod wrażaniem :). Jako opcję można wybrać:

- automatycznie ściemniające się lusterka zewn. z monitorowaniem martwej strefy

- zdalne uruchamianie silnika (nie wiem, czy to nie jest jakiś rodzaj ogrzewania postojowego, choć jego cena sugeruje, że raczej nie..)

- nakładki na pedały (STI :D)

 

Czy to też będzie dostępne w Polsce, bo o ile się nie mylę, takich bajerów w obecnym OBK nie ma :D

Edytowane przez msi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

- zdalne uruchamianie silnika (nie wiem, czy to nie jest jakiś rodzaj ogrzewania postojowego, choć jego cena sugeruje, że raczej nie..)

To w Europie jest chyba zabronione. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- zdalne uruchamianie silnika (nie wiem, czy to nie jest jakiś rodzaj ogrzewania postojowego, choć jego cena sugeruje, że raczej nie..)

To w Europie jest chyba zabronione.

Nie wiem czy bym to zamówił, ale nie lubię jak urzędnicy wiedzą lepiej... 'nie o take Polske walczyłem' jak to niektórzy mawiają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

- zdalne uruchamianie silnika (nie wiem, czy to nie jest jakiś rodzaj ogrzewania postojowego, choć jego cena sugeruje, że raczej nie..)

To w Europie jest chyba zabronione.
Nie wiem czy w całej Europie, ale w Polsce na pewno.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcjo, czy w nowym OBK skrzynia CVT co do zasady będzie pracowała tak, jak w dotychczasowym modelu,

czy też będzie opcja znana już z diesla z CVT (tzw "tryb europejski z 7 wirtualnymi biegami)?

Uściślając - chodzi o wersję 2,5 benzyna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Dyrekcjo, czy w nowym OBK skrzynia CVT co do zasady będzie pracowała tak, jak w dotychczasowym modelu, czy też będzie opcja znana już z diesla z CVT (tzw "tryb europejski z 7 wirtualnymi biegami)?

W dieslu pozostaje taki system, jak aktualnie dostępny. 

Niestety nie mam pewności co do 2.5 benzynowego...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze jedno pytanie do Dyrekcji, wkontekście poniższej wypowiedzi dotyczącej możliwości produkcji OBK 2.0 DIT.

 

Niestety połączenie określonych podzespołów to nie jest po prostu mechaniczne ich zamontowanie do innej karoserii.

Wymaga to całego procesu rozwojowego dotyczącego także innych podzespołów - gdyż w tym przypadku mamy do czynienia z jednostką o zdecydowanie wyższej mocy ( czyli trzeba od nowa zaprojektować układ hamulcowy, wypracować nowe nastawy zawieszenia itp itp.). To wszystko wymaga też innej specyfikacji, niż w USA . A następnie musi być w całości homologowane.

To nie klocki Lego ...

Tak jak już pisałem - sam taki silnik 2.0 DiT bardzo bym chciał bym u nas widzieć w OBK.

Ale zdaję sobie sprawę, że ekonomia też ma swoje prawa.

 

Od czsu napisania tego posta minęło trochę czasu i sytuacja uległa zmianie, silnik 2.0 DIT trafił do OBK i jest sprzedawany w Chinach. Czyli najtrudniejsze, w kontekście powyższej wypowiedzi producent ma za sobą.

 

W związku z tym pytanie brzmi: czy w bliższej lub dalszej perspektywie jest szansa, że OBK z tym silnikiem pojawi się jednak w UE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Od czsu napisania tego posta minęło trochę czasu i sytuacja uległa zmianie, silnik 2.0 DIT trafił do OBK i jest sprzedawany w Chinach. Czyli najtrudniejsze, w kontekście powyższej wypowiedzi producent ma za sobą. W związku z tym pytanie brzmi: czy w bliższej lub dalszej perspektywie jest szansa, że OBK z tym silnikiem pojawi się jednak w UE?
''Mowa jest srebrem a milczenie jest złotem'' :D  Myślę że Dyrekcja bardzo dyplomatycznie odpowie na powyższe pytanie,co z resztą nie będzie zaskoczeniem,ale fajnie by było usłyszeć to co wszyscy chcieliby usłyszeć ;) 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

W związku z tym pytanie brzmi: czy w bliższej lub dalszej perspektywie jest szansa, że OBK z tym silnikiem pojawi się jednak w UE?

Aktualnie niestety nie mam pozytywnych informacji.

W grudniu lecę do Japonii ... będę się starał, ale szanse widzę słabo.

Pamiętajmy, że to u nas tren silnik cieszy się dużym powodzeniem ( co mnie osobiście też bardzo cieszy ).

W wielu krajach Unii niestety istnieją najróżniejsze bariery fiskalne utrudniające sprzedaż aut o wyższej mocy.

A tam gdzie barier brak, niestety oczekiwania klientów wobec marki są inne ...

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie tylko 2.5i i 2.0D. Beda trzy stopnie wyposazenia: Base, Ridge i Summit. Juz wersja Base bedzie mocno wyposazona, wyzsza wersja Ridge w skorze i keyless a Summit 18" felgi, szyberdach i elektr. sterowane drzwi bagaznika i drobne roznice w sat/audio (w obu wypadkach 6 glosnikow). Jasna skora tylko w wersji Summit. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie tylko 2.5i i 2.0D. Beda trzy stopnie wyposazenia: Base, Ridge i Summit. Juz wersja Base bedzie mocno wyposazona, wyzsza wersja Ridge w skorze i keyless a Summit 18" felgi, szyberdach i elektr. sterowane drzwi bagaznika i drobne roznice w sat/audio (w obu wypadkach 6 glosnikow). Jasna skora tylko w wersji Summit. 

 Źródło :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalny EU prospekt do OBK15.Podaj maila,to Ci wysle.

OK. Dzięki za info. Pytanie tylko czy w PL będzie tak samo (?) ;) . Jeśli możesz, to wstaw linka do tego prospektu. Jeżeli nie, to podeślę maila na PW z prośbą o przesłanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...