Ozyn35 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Witam, dzisiaj rano przy próbie odpalenia mojego Legasia 2.0 z 2007r. okazało się, że aku już nie domaga. Podpiąłem się więc kablami do auta żony i po kilku minutach ładowania załapał ale wtedy ku mojemu przerażeniu silnik pracował gorzej jak w traktorze!!! Szybko go zgasiłem. Oczywiście po pracy jadę po nowe aku. Pytanie zasadnicze, co spowodowało taką pracę silnika??? Coś mi wróży spore wydatki ale obym się mylił...Aku jest już nowy ale objawy takie same. A słychać to tak: IMG_0685.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Dźwięk jakby były pogięte zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Poziom oleju w silniku jest taki jak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Poziom oleju w normie. Najnowsza diagnoza to, że przeskoczył rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Obstawiałem wariator faz rozrządu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 No i dupa zbita. Coś czuję, że poleci po kieszeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Pytanie: TenTypTakMa,czy cos ktos Ci schrzanil?....A wymieniales w ogole rozrzadzik?Czy masz tam LPG,czy jakies dziwne ustrojstwo montowali po lifcie w 2006 r.? Edytowane 15 Listopada 2014 przez lookita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwiutki Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Ostawiam brak blaszki (nad kołem zębatym na wale) zabezpieczającej pasek przed przeskoczeniem Edytowane 15 Listopada 2014 przez siwiutki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Rozrząd, wymiana dwumasy z osprzętem + kilka innych rzeczy robił mi P. Marek z MTS-u niewiele ponad rok temu. LPG jest ten niby "fabryczny" ale przeze mnie nie używany w ogóle. O innym ustrojstwie mi nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 No wlasnie to cos na szybko w filmiku dojrzalem.Mam identico silnik i w nim niczego nie zmieniano po lifcie, w budzie juz tak i konsoli.Mialem 4 miesiace tez aku rozladowany, zrobilem dokladnie, jak Ty z tym podpieciem, ale wsz.gra i zdziwilo mnie to, co stalo sie u Ciebie.Konsultowales to z mechanikami zaufanymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 W weekend niestety ciężko kogoś złapać. Dodatkowy problem to unieruchomione auto. Na szczęście po sąsiedzku mieszka znajmy znajomego, który ponoć niejeden silnik już składał. Podszedł osłuchać i na dzień dobry stwierdził, że przeskoczył rozrząd bo "wali po zaworach". Znajomy ogarnięty mechanik zgodził się wziąć Legasia jutro na serwis. Rano laweta i do warsztatu. Co dokładnie się stało, powie jak sam posłucha, zobaczy itd. Może się skończyć na ponownym ustawieniu rozrządu - w najlepszej sytuacji lub na grubszym remoncie, jeśli wysypało się coś więcej. Przez ostatnie lata serwisował mi auta jakie miałem i robił to zawsze rzetelnie a i kieszeni nie drylował. Inną opcją jest serwis Subaru w Mikołowie ale jak policzę koszt lawety + naprawę, to coś mi mówi, że koszty będą znacznie większe. I pomyśleć, że to wszystko przez padający akumulator.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 ...gdyby tak bylo,to Subaru nie byloby tym ,czym jest i bylo....Zwykly aku-w sensie jego braku,raczej tego nie spowodwal.Mimo,ze nie jestem mechanikiem i nigdy nie bede,to uwazam,ze cos jednak bylo nie tak z systemem rozrzadu ,jako calosci.Chyba,ze jest inaczej,ale wtedy,zalamie mnie jakosc i wytrzymalosc silnika 2.0 w Subaru,ktory jest niezniszczalny podobno.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Może to rzeczywiście zbieg jakichś nieszczęśliwych okoliczności??? Mam nadzieję przekonać się o tym jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 OMG, aż mnie ciary przeszły jak to usłyszałem, mam identycznego Legasia... Wygląda jak by ci faktycznie rozrząd przeskoczył i waliły zawory, ale jaka przyczyna tego by była? Daj znać jak rozwiążesz problem, powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Co się stało??? Otóż... rozrząd przeskoczył o 15 min!!!!!! Przyczyna? Blaszki zabezpieczające (szt. 3) były ponoć za daleko odsunięte od paska. Uszkodzenia? Auto pali i chodzi na 4 gary, zaraz będzie jazda próbna i ocena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 zaraz będzie jazda próbna i ocena. Jak tam jazda próbna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozyn35 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Na szczęście na strachu się skończyło. Auto przetestowane i chodzi jak wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Dobrze, że nie urwało paska.......... Ostatnio często słyszę o takich przypadkach : zimny silnik+odpalanie z kabli, bądź na zaciąg - i po rozrządzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 A co ma odpalanie z kabli do pękania paska rozrządu? Na zaciąg czy zapych to wiadomo że nie można odpalać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 ....dziwy same w tych Subarakach....dobrze,ze moj nie wyje w Wigilie i nie gada.Zobaczymy niebawem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Na zaciąg czy zapych to wiadomo że nie można odpalać. Jak się umie, to można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Na zaciąg czy zapych to wiadomo że nie można odpalać. Jak się umie, to można. To tak jak z dmuchaniem jeża 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CYRULIK Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Na zaciąg czy zapych to wiadomo że nie można odpalać. Jak się umie, to można. To tak jak z dmuchaniem jeża Czyli ostrożnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się