Skocz do zawartości

Legacy 2.0, 2007 chodzi jak traktor


Ozyn35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj rano przy próbie odpalenia mojego Legasia 2.0 z 2007r. okazało się, że aku już nie domaga. Podpiąłem się więc kablami do auta żony i po kilku minutach ładowania załapał ale wtedy ku mojemu przerażeniu silnik pracował gorzej jak w traktorze!!! Szybko go zgasiłem. Oczywiście po pracy jadę po nowe aku. Pytanie zasadnicze, co spowodowało taką pracę silnika??? Coś mi wróży spore wydatki ale obym się mylił...

Aku jest już nowy ale objawy takie same. A słychać to tak:
 

IMG_0685.MOV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd, wymiana dwumasy z osprzętem + kilka innych rzeczy robił mi P. Marek z MTS-u niewiele ponad rok temu. LPG jest ten niby "fabryczny" ale przeze mnie nie używany w ogóle.

O innym ustrojstwie mi nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to cos na szybko w filmiku dojrzalem.Mam identico silnik i w nim niczego nie zmieniano po lifcie, w budzie juz tak i konsoli.Mialem 4 miesiace tez aku rozladowany, zrobilem dokladnie, jak Ty z tym podpieciem, ale wsz.gra i zdziwilo mnie to, co stalo sie u Ciebie.Konsultowales to z mechanikami zaufanymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend niestety ciężko kogoś złapać. Dodatkowy problem to unieruchomione auto. Na szczęście po sąsiedzku mieszka znajmy znajomego, który ponoć niejeden silnik już składał. Podszedł osłuchać i na dzień dobry stwierdził, że przeskoczył rozrząd bo "wali po zaworach".

Znajomy ogarnięty mechanik zgodził się wziąć Legasia jutro na serwis. Rano laweta i do warsztatu. Co dokładnie się stało, powie jak sam posłucha, zobaczy itd.

Może się skończyć na ponownym ustawieniu rozrządu - w najlepszej sytuacji lub na grubszym remoncie, jeśli wysypało się coś więcej. Przez ostatnie lata serwisował mi auta jakie miałem i robił to zawsze rzetelnie a i kieszeni nie drylował. Inną opcją jest serwis Subaru w Mikołowie ale jak policzę koszt lawety + naprawę, to coś mi mówi, że koszty będą znacznie większe.

I pomyśleć, że to wszystko przez padający akumulator....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...gdyby tak bylo,to Subaru nie byloby tym ,czym jest i bylo....Zwykly aku-w sensie jego braku,raczej tego nie spowodwal.Mimo,ze nie jestem mechanikiem i nigdy nie bede,to uwazam,ze cos jednak bylo nie tak z systemem rozrzadu ,jako calosci.Chyba,ze jest inaczej,ale wtedy,zalamie mnie jakosc i wytrzymalosc silnika 2.0 w Subaru,ktory jest niezniszczalny podobno....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało??? Otóż... rozrząd przeskoczył o 15 min!!!!!! Przyczyna? Blaszki zabezpieczające (szt. 3) były ponoć za daleko odsunięte od paska. Uszkodzenia? Auto pali i chodzi na 4 gary, zaraz będzie jazda próbna i ocena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...