stach1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Odpowiadając na pytanie: tak jest, jechałem 270 km ze stałą prędkością 160 km/ godz ( tempomat ). Pozdrowienia Dziękuję Rozumiem choć trudno mi to sobie wyobrazić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Silniki Hondy w dieslu uchodzą za bardzo trwałe i niezawodne zatem silnikowo to znacznie lepiej niż SBD, Jakieś dane czy tylko Twoje przemyślenia ? Jest sporo rankingów w których silniki Hondy bardzo wysoko są oceniane, mam też kilku znajomych z silnikami 2.2 i są bardzo zadowoleni. Mechanicy z którymi się stykam są zdania że BMW 3.0D i właśnie Honda 2.2 to najlepsze silniki diesla. Sam nie mam doświadczeń http://www.motofakty.pl/artykul/najlepsze-silniki-samochodowe.html Odpowiadając na pytanie: tak jest, jechałem 270 km ze stałą prędkością 160 km/ godz ( tempomat ). Pozdrowienia Dziękuję Rozumiem choć trudno mi to sobie wyobrazić Dlaczego za granicą np. w Niemczech w godzinach nocnych czy porannych jest to możliwe. Kolega ma OBK CVT i generalnie ma ciężką nogę i stałe spalanie u niego to właśnie 8.5 l Edytowane 15 Listopada 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 wjazd na autostradę tempomat włączony na 140 km/h autostrada A4 równa linia na 10 l/100 km zjazd na ekspresówkę, dalej drogi lokalne spalanie z całej trasy przejazd przez PL północ-południe A1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 @Ketivv, Twój samochód nie bardzo może być brany pod uwagę przy dyskusji o spalaniu, bo jest jedyny swoim rodzaju Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Sprawdzilem rozmiar opon w xv - 225/55R17, czyli w normie. Czy to sa opony terenowe? Byc moze na zuzycie paliwa ma tu wplyw wiekszy (?) opor toczenia. Edytowane 15 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 @@ketivv,dobra robota I tak to właśnie wygląda Spalanie 8,4 czy jakoś tak przy 160 km/h w OTB możemy więc śmiało włożyć między bajki i rozmawiać o czymś innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 A jakie jest dla Was najważniejsze kryterium przy wyborze auta? Właśnie spalanie? Bo ja jak robiłem rachunek czy chcę kupić Outlandera czy Subaru to wcale tego pod uwagę nie brałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 A jakie jest dla Was najważniejsze kryterium przy wyborze auta? Właśnie spalanie? Bo ja jak robiłem rachunek czy chcę kupić Outlandera czy Subaru to wcale tego pod uwagę nie brałem. Aaaa to już zupełnie inny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) @@ketivv,dobra robota I tak to właśnie wygląda Spalanie 8,4 czy jakoś tak przy 160 km/h w OTB możemy więc śmiało włożyć między bajki i rozmawiać o czymś innym Ze spalania ketivv'a taki wniosek wyciągnąłeś? Biorąc po uwagę jego problemy z autem. Gratulacje Osobiście jestem gotów potwierdzić spalanie w OBK CVT przy 150-160 (licznikowe) - 8.5 l - choć fanem sbd nie jestem Edytowane 15 Listopada 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Osobiście jestem gotów potwierdzić spalanie w OBK CVT przy 150-160 (licznikowe) - 8.5 l - choć fanem sbd nie jestem Ale potwierdzasz czym? Dobrym słowem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Dość często z kolegą OBK CVT zasuwamy A1 z tą właśnie prędkością i wskazania spalania 8.5l, zatem dobrym słowem Następnym razem kliknę fotę specialy for u A ile bierze twój przy tych prędkościach, że tak nie dowierzasz? Edytowane 15 Listopada 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Również potwierdzam 8 z małym kawałkiem przy 160 na tempomacie. OBK z 2008 Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 moze CVT ma inne "przełożenie" u mnie tak od początku, faktem jest, że mialem też niższe spalania ale sporadycznie z dala od autostrad na baku mam zasieg ok 1 k km i spalnie na poziomie 6 z lekkim plusem ale autostrada go dobija opony fabryczne Geolandary obecnie jakies zimowe Nokiany mimo wszytko gdybym musial kupic diesla wybralbym SBD z racji na konstrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 wszystko jest względne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Dość często z kolegą OBK CVT zasuwamy A1 z tą właśnie prędkością i wskazania spalania 8.5l, zatem dobrym słowem Następnym razem kliknę fotę specialy for u A ile bierze twój przy tych prędkościach, że tak nie dowierzasz? Sprawdzę,wrzucę foty,w razie czego odszczekam Średnie spalanie nie zmienia się od lat i jest na poziomie 6,2-6,4.Z pobieżnych obserwacji i okazjonalnym sprawdzeniu komputera wiem,że szybka jazda autostradowa ok.właśnie 160km/h zdecydowanie podnosi spalanie9-11,ale teraz sprawdzę dokładnie,od niedawna mam gdzie blisko domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Ja z tą prędkością dość często jeżdżę. Spalanie prawie od początku takie samo. Zarówno na pierwszym silniku, jak i obecnym. Średnie eksploatacyjne też utrzymuje mi się w zakresie 5,8 - 6,2, ale ja nie mam dpf-a, więc może z tego wynikać różnica w stosunku do Stacha. A 11 do 12,5 przy 160 mam w FXT, głównie w zależności od wiatru ok 12 - 13 przy tej prędkości pali również moje 240 konne Viano V6, ale to zupełnie inna wielkość samochodu. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 15 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Silniki Hondy w dieslu uchodzą za bardzo trwałe i niezawodne zatem silnikowo to znacznie lepiej niż SBD, Jakieś dane czy tylko Twoje przemyślenia ? Mechanicy z którymi się stykam są zdania że BMW 3.0D i właśnie Honda 2.2 to najlepsze silniki diesla. Mechanicy z którymi ja się stykam, a śmiem twierdzić że jest to szersze grono, też uważają że to bardzo dobre silniki. Na prawde sporo można zarobić na ich naprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Silniki Hondy w dieslu uchodzą za bardzo trwałe i niezawodne zatem silnikowo to znacznie lepiej niż SBD, Jakieś dane czy tylko Twoje przemyślenia ? Mechanicy z którymi się stykam są zdania że BMW 3.0D i właśnie Honda 2.2 to najlepsze silniki diesla. Mechanicy z którymi ja się stykam, a śmiem twierdzić że jest to szersze grono, też uważają że to bardzo dobre silniki. Na prawde sporo można zarobić na ich naprawie Spoko, możemy zmierzyć to grono i jego wiarygoność http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/sprawdzamy-czy-turbodiesel-hondy-2-2-i-cdti-jest-wart-uwagi/jjxbg Edytowane 15 Listopada 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Miałem Outlandera kiedyś na weekend.Bardzo mi się podobał.Ma b.dobry motor ,baaardzo elastyczny.Jezdzi subiektywnie lepiej ,tzn szybciej niż SBD.Dla mnie Forek ,to w jezdzie ,taka mała popierdółka przy Outlanderze - ale ,to co kto lubi.W Outlanderze wrażenie jakby takiej większej terenówki , w Foresterze - małego kombi ,do tego siedzi się jak na taborecie.Jedynie Outbacka można porównywać z Mitsu. Outlander ma też ,dla mnie,super skrzynie ,mimo optycznie długiego lewarka ,biegi zmienia się ,trzymając rękę na podłokietniku ,ruchem nadgarstka Po 3 dniach jazdy (ostrej) oddałem ze średnim 8.3l Jak to robią na 190KM ,to będzie to chodzić jak burza. Wada- kontrowersyjny wygląd (choć mnie się ta surowość podobała - ale jest trochę jak Superb-długawy i wąskawy) i według mnie - buja w zakrętach - choć ,teraz po lifcie ,nie wiem ,czy nie są zmienione nastawy zawieszenia Ja mało tego nie kupiłem - w ostatniej chwili pojawił się mój Outback z przebiegiem 34tys w idealnym stanie z I rąk i dlatego go kupiłem (tzn dlatego,że chciałem Subaru spróbować i tak ,a ponieważ cena była rozsądna ,to wziąłem) P.S Według mnie komfort w Outbacku ,jest nieporównywalny z Foresterem.Jak Forester to w/g mnie ,tylko XT - ale zrobiłem nim jazdę i spalanie 15l ,więc zrezygnowałem Edytowane 15 Listopada 2014 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Silniki Hondy w dieslu uchodzą za bardzo trwałe i niezawodne zatem silnikowo to znacznie lepiej niż SBD, Jakieś dane czy tylko Twoje przemyślenia ? Mechanicy z którymi się stykam są zdania że BMW 3.0D i właśnie Honda 2.2 to najlepsze silniki diesla. Mechanicy z którymi ja się stykam, a śmiem twierdzić że jest to szersze grono, też uważają że to bardzo dobre silniki. Na prawde sporo można zarobić na ich naprawie Spoko, możemy zmierzyć to grono i jego wiarygoność http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/sprawdzamy-czy-turbodiesel-hondy-2-2-i-cdti-jest-wart-uwagi/jjxbg ok, to teraz aby potwierdzić Twoje twierdzenie o wyższości jednych silników nad drugimi pewnie wkleisz link o awaryjności SBD ? Niestety mechanicy których ja znam siedzą w kanale/ pod podnośnikiem a nie przy klawiaturze więc jestem bez szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 http://www.auto-swia...art-uwagi/jjxbg Pamiętajmy, że większość aut przejechała już ponad 200 tys. km To straszne, pomyślał Turek skręcając mesia z 1 mln km na 300 tys. km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) szamot diesel n22 to jedne z najbardziej niezawodnych dieslow bedach na rynku ever. Jako ze przez wiele lat jezdzilem Honda i obracalem sie w srodowisku "Hondiarzy " zakladow specjalizujacych sie w naprawach Hond silnik ten uwazany jest za bezawaryjny( czy to w prasie czy na ckpl forum accorda itp) Oczywiscie jak kazdy obecnie produkowany diesel zdarzaly sie problemy z dpf'em, luzem na wirniku, egr ale nie slyszalem o przypadku zeby awaria spowodowala aby Honda z silnikiem N22 stanela i nie mozna bylo nia dalej jechac. Po prostu na rynku nie ma diesli bezawaryjnych sa te mniej albo bardziej... Edytowane 15 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Silniki Hondy w dieslu uchodzą za bardzo trwałe i niezawodne zatem silnikowo to znacznie lepiej niż SBD, Jakieś dane czy tylko Twoje przemyślenia ? Mechanicy z którymi się stykam są zdania że BMW 3.0D i właśnie Honda 2.2 to najlepsze silniki diesla. Mechanicy z którymi ja się stykam, a śmiem twierdzić że jest to szersze grono, też uważają że to bardzo dobre silniki. Na prawde sporo można zarobić na ich naprawie Spoko, możemy zmierzyć to grono i jego wiarygoność http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/sprawdzamy-czy-turbodiesel-hondy-2-2-i-cdti-jest-wart-uwagi/jjxbg ok, to teraz aby potwierdzić Twoje twierdzenie o wyższości jednych silników nad drugimi pewnie wkleisz link o awaryjności SBD ? Niestety mechanicy których ja znam siedzą w kanale/ pod podnośnikiem a nie przy klawiaturze więc jestem bez szans I jak rozumiem Ci twoi mechanicy tak mocno zachwalają SBD? Cieszę się, że ich wyręczasz i mam kontakt z tą wywodzącą się z kanałów wiedzą, nie wiem jak mogłem dotychczas żyć w tym swoim wirtualnym grajdole Wklejać nic nie zamierzam bo i licytować nie czuję potrzeby Dobrego wieczora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 na rynku nie ma diesli bezawaryjnych sa te mniej albo bardziej... Ot to I jak rozumiem Ci twoi mechanicy tak mocno zachwalają SBD? tych po 2010 roku nie robili więc się pewnie nie znają Dobrego wieczora i Ci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lookash Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Niedawno zamieniłem właśnie Outlandera na FXT co prawda był to niesławny 2.0 TDI choć muszę przyznać że przez te 120k km które u mnie przejechał nie sprawiał mi najmniejszych problemów, temat spalania był już wałkowany na wszystkie sposoby tak więc może podzielę się innymi spostrzeżeniami. Przede wszystkim Outlander jest dużo bardziej praktyczny, jeśli ktoś od auta oczekuje że ma załadować się z rodziną i jeździć z dozwoloną prędkością to trudno o coś lepszego. Ma sporo poręcznych schowków , których niestety brakuje mi w Forku, Większy bagażnik z otwieraną półką do siadania, a w wersji 7 miejscowej dodatkowy chowany rząd siedzeń. System audio Rockford Fosgate jest ok ale nie zauważyłem dużej różnicy od tego standardowego w Forku. I tak silnik i pęd powietrza nie pozwala na delektowanie się czystością dźwięku. Zawieszenie jest bardziej komfortowe choć napęd 4x4 jest na pewno gorszy , czuć że działa z opóźnieniem, na śliskim zdarzał mi się poślizg przednich kół przy ruszaniu. Na pewno zdolności off road Outlander ma mniejsze myślę że zbliżone do OBK. Na pewno serwis Mitsubishi to tragedia, ceny części są absurdalne, przykład: za czujnik ABS który kupiłem jako zamiennik za 80 PLN serwis chciał ponad 1200, Jednym z powodów dla których się go pozbyłem była obawa że jak zacznie się psuć to koszt naprawy przewyższy wartość samochodu. Generalnie jeśli ktoś potrzebuje praktycznego do bólu nudnego samochodu to pewnie Outlander spełni swoją rolę ale Subaru daje większą przyjemność z jazdy , mam wrażenie że wyższą trwałość , a także coś takiego że jeżdżąc Outlanderem zawsze z zazdrością patrzyłem na przejeżdzające Subaraki i żałowałem że nie kupiłem Forka od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się