Skocz do zawartości

Forester vs Outlander


Ayu

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

(...) kiedy trzeba czasem przewieźć jakieś nadprogramowe dzieciaki. 

 

 

fajne sformułowanie, podoba mi się  :)

 

Przeważnie jeździmy na wakacje grupowo, więc zawsze jakieś dodatkowe dzieci się przypałętają i trzeba je przewieźć ;)

 

 

Weź Outbacka. Nowa generacja wkrótce w salonach to na modele poprzedniej generacji zaczną się rabaty. Duże, wygodne auto. I będziesz miał czym na spoty przyjeżdżać.

Poza tym Outlander jest paskudny - za kilka miesięcy ma przejść lifting. Subaru jest bezpieczniejsze zarówno pod względem bezpieczeństwa czynnego jak i biernego. No i tu jest The Forum, tu jest "rodzina i przyjaciele", boksery i napęd na kół wiele, a tam masz silniki rzędowe - powszechnie chałowe, napęd do bani, i forum spiętych właścicieli - podobno na mitsuman.... to jak w wojsku jest.

 

Outback kosztuje ze 30-40k więcej, a Subaru nie daje rabatów  :P

 

Outlander miał lifting w tym roku, więc kolejnego bym się tak szybko nie spodziewał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 200
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://www.worldcarfans.com/114110383740/mitsubishi-outlander-facelift-spied-in-europe

 

Tak po prostu oddacie kolegę w macki Mitsu  :angry: . Bez walki :question:


 

 

Niezawodne Diesle z PSA

 

Wiem, że Subaru w USA wspiera bezdomne psy, a tu z nich diesle robią   :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: .. Do Mitsubishi.

Edytowane przez Hefty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał Mitsu. Dlaczego?

 

 

 

tam masz silniki rzędowe

 

Niezawodne Diesle z PSA. Napewno lepsza inwestycja na lata niż SBD. FAP także mniej probematyczny, choć płyn trzeba co jakiś czas uzupełniać. 

 

Przecież pisałem parę postów wyżej, diesla z PSA w Outlanderze to już historia... :facepalm:  Teraz jest MIVEC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym wybrał Mitsu. Dlaczego?

 

 

 

tam masz silniki rzędowe

 

Niezawodne Diesle z PSA. Napewno lepsza inwestycja na lata niż SBD. FAP także mniej probematyczny, choć płyn trzeba co jakiś czas uzupełniać. 

 

Przecież pisałem parę postów wyżej, diesla z PSA w Outlanderze to już historia... :facepalm:  Teraz jest MIVEC

 

Który jest jeszcze lepszy :)

 

Ale jak bym musiał z tych dwóch to wybrałbym.......Mazdę CX5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja bym wybrał Mitsu. Dlaczego?

 

 

 

tam masz silniki rzędowe

 

Niezawodne Diesle z PSA. Napewno lepsza inwestycja na lata niż SBD. FAP także mniej probematyczny, choć płyn trzeba co jakiś czas uzupełniać. 

 

Przecież pisałem parę postów wyżej, diesla z PSA w Outlanderze to już historia... :facepalm:  Teraz jest MIVEC

 

Który jest jeszcze lepszy :)

 

Ale jak bym musiał z tych dwóch to wybrałbym.......Mazdę CX5 :)

 

 

Stach1111 czy lepszy to się chyba jeszcze okaże, bo na razie jest dosyć krótko na rynku. Niestety jak już pisałem, pali jak smok :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla żony tak. Stylistyka jest bardzo damska. ;)

 

Piękny i dobry samochód w cenie Forka :) Szczególnie diesel godny polecenia.

W razie czego można nadrobić męskim kolorem-czarny ;)

 

 

 

Stach1111 czy lepszy to się chyba jeszcze okaże, bo na razie jest dosyć krótko na rynku. Niestety jak już pisałem, pali jak smok :unsure:

 

 

Jakoś jestem dziwnie spokojny o silniki Mitsu.Pali jak smok? znaczy ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piekny? Piękne to jest Ferrari GTO, piękne jest BMW 635 CSI, piękne to jest Subaru SVX, a to wygląda jak każdy inny mebel z Ikei, niestety to samo mogę powiedzieć o współczesnych Plejadach. Ten samochód może się podobać lub nie, ale piękno jest czymś ponadczasowym i nie podlegającym subiektywnym ocenom :)

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dużo wśród wypowiedzi ogólników, czarów i wiadomości z gazet. Za 110 można mieć Miśka w ropie z co prawda nie tak dobrym napędem jak Subaru ale nie mieszkamy w Irkucku. Misiek nie jest to może finezja francuzów czy porządek Niemców - ale ma japoński rodowód i podyskutujmy może o serwisie...

Co się psuje i ile kosztuje - tu kolejne punkty dla Miśka. Dla mnie jeździ OK, jest mega pojemny, ciekawszy wewnątrz niż Leśnik a po tegorocznym lifcie i z zewnątrz tak nie szpeci. Gdybym stał przed wyborem kupiłbym Miśka. Mam co prawda Lancera, ale od siedmiu lat śmiga że aż miło, widzę co wizyta w serwisie co naprawiają użytkownicy tej marki - dużo tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na autostradzie przy 150/160 - spali z 10/11 litrów, 

Normalne,a nawet niewiele.

 

 

na powolnej spokojnej trasie - koło 8,5.

 

Jeśli to prawda to sporo.

 

 

Piekny? Piękne to jest Ferrari GTO, piękne jest BMW 635 CSI, piękne to jest Subaru SVX, a to wygląda jak każdy inny mebel z Ikei, niestety to samo mogę powiedzieć o współczesnych Plejadach. Ten samochód może się podobać lub nie, ale piękno jest czymś ponadczasowym i nie podlegającym subiektywnym ocenom :)

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

 

Łał,tyle lat żyję ale wreszcie ktoś wytłumaczył mi czym jest piękno i dał wskazówki gdzie i jak go szukać :)

 

Spośród SUVów CX5 ma najładniejszą bryłę,ale nie musisz tej opinii podzielać :)

 

PS.SVX jest obrzydliwy :) (czego nie omieszkałem powiedzieć Pegiemu-wybacz ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu - 10 - 11 przy ok 150 - 160 to mało? To w takkm razie FXT też jest ekonomiczny, bo pali raptem o ok litr więcej ;) Nowoczesny SUV Diesel o tej mocy i przy tej prędkości spokojnie powinien w 9 się zamknąć.

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przecież pisałem parę postów wyżej, diesla z PSA w Outlanderze to już historia...   Teraz jest MIVEC

 

Człowiek już nie nadąża za tym wszystkim.

 

 

 

Który jest jeszcze lepszy

 

Pewnie tak jest. Uczyli się można powiedzieć od najlepszych w tej dziedzinie.

 

 

Poza tym bardzo ważny aspekt- Po kilku latach eksploatacji samochód sprzeda się na pniu, a Dealer napewno za normalną cenę weźmie je w rozliczeniu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie mogę uwierzyć, a jednak. Nie jest to pechowy egzemplarz, żony koleżanka ma identyczny i pali podobnie. Jeżeli dla was spalanie 11 litrów ropy na setkę na autostradzie przy 150/160 jest w normie, to się dziwię. Legacy SBD też tyle pali? Czemu VW Tiguan 2.0 TDI pali w takich warunkach 2-3 litry mniej? Waży podobnie jak Outlander...

 

ps. to spalanie podaję z kompa, realnego nie miałem okazji policzyć, ale może wyjdzie jeszcze więcej

ps2. jadąc A4 na długi weekend włączyłem silnik w tryb ECO, AWD w trybie ECO i spalanie tak samo duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No być może, ale efekt jest jaki jest - niby diesel, a pali jak benzyna.

No chyba się nie zgodzę,bo benzyna z tą budą przy 160/h paliłaby ok.14-16 ;)

SBD jest silnikiem naprawdę oszczędnym,ale przy dużej prędkości łyka sporo więcej.Aż z ciekawości sprawdzę ile wskaże komputer przy tej prędkości.

 

 

 w tym modelu jest to praktycznie jedyny silnik do wyboru (tak a propos narzekania na słabą ofertę silnikową Subaru...)

 

Już mi lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...