Skocz do zawartości

Problem z turbo? Co sprawdzić?


vielebny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

 

po odpaleniu auta gdy jest zimne auto jedzie OK. Natomiast przy próbie dynamicznego przyspieszenia i potrzeby doładowania (mam wskaźniki ciśnień zamiast schowka) auto przez chwile zamula aby po jakichś 2-3 sekundach wyrwać z kopyta. Przy nastepnych zrywach zbiera sie juz dosc przyzwoicie przy czym wskazówka wychyla sie najdalej na 0,5. Czy należy sie tym martwić? Może trzeba sprawdzić przewody? Ale które? Może któryś zawór szwankuje?

 

Auto jest zagazowane od jakichs 40.000 km. Ma obecnie nakręcone 280.000. Automat.

 

Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A normalnie jakie masz doładowanie? W naszych S-Turbo seryjnie jest chyba 0,55 o ile dobrze kojarzę, no chyba że masz zrobioną mapę.

No w sumie zacząłem na to zwracać uwagę jak mi mechanik specjalizujący się w Subaru powiedział, że kończy się turbo bo ładuje tylko do 0,5 :) Ale pewnie mu się pokiełbasiło z Imprezą :) Dzięki za informację

 

 

automaty marudne bywają

Czyli mam sobie dać siana, czy tak? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pod maską po stronie turbo na kielichu masz solenoid (takie cuś do czego jest przypięta kosta i idą dwa wężyki). Ściągnij wężyki i je połącz przez złączke omijając solenoid, który często się psuje ;).

Po tym zabiegu forek powinien pompować Ci około 0,60-0.65 (spokojnie mapa sobie z tym radzi :) ). 

To zamulanie to masz namyśli taki kangurek na początku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym zabiegu forek powinien pompować Ci około 0,60-0.65 (spokojnie mapa sobie z tym radzi :) ). 

 

O :) Czyli taki tuning za darmochę? :) Bezpiecznie tak? Zrobię to bardzo chętnie ale już po regeneracji :)

 

 

To zamulanie to masz namyśli taki kangurek na początku?

 

Czy to jest kangurek... raczej nie - po prostu w momencie wdepnięcia zaczyna się syczący dźwięk (kiedyś po sekundzie zastanowienia wgniatało w fotel) i auto powoli się zbiera do przyspieszania ale nierówno, po kilku sekundach daje rade ale wtedy już trzeba zdjąć nogę z gazu bo prosta równa droga sie kończy ;) Także nie jest to taki kangur typowy dla 4EAT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Po tym zabiegu forek powinien pompować Ci około 0,60-0.65 (spokojnie mapa sobie z tym radzi :) ). 

 

O :) Czyli taki tuning za darmochę? :) Bezpiecznie tak? Zrobię to bardzo chętnie ale już po regeneracji :)

 

 

Jeśli masz wskaźnik to jest to bezpieczne. To jest zabezpieczenie by nie nadmuchało za dużo, ale ta turbinka sama z siebie więcej nie nadmucha, musiala by olej zaciągnąć, ale to będziesz widział na wskaźniku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...