tdd Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Witam, auto to: Subaru Legacy 2007r. 2.0 R benzyna bez turbo, 165KM przebieg.: 260tys km. skrzynia automatyczna 4 bbiegi. Auto ma instalacje gazowa, ale problem wystepuje na obydwu typach zasilania. Silnik odpala bez problemow. Objway widoczne sa na cieplym i zimnym silniku. W trakcie pszyspieszania z niskich obrotow do 2.5tys obrotow auto zamula, obroty faluja, w ogole nie przyspiesza, poczym jak wejdzie pomalu na wyzsze obroty to silnik sie odblokowuje i przyspiesza jak nalezy - kolejny bieg i to samo, zamula, faluje i pozniej przyspiesza. Swiece wymienione byly kolo 10tys km wstecz. Objawy postepuja, sa coraz czestesz i meczace - boje sie aby cos powaznego sie nie zepsulo. prosze o pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thearchitect Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChudyB Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam! Miałem bardzo podobny problem z moją Legacy II. Przyczyną okazała się sonda lambda. Przez nią auto zamulało do 2 tyś obrotów oraz przy równym gazie, powyżej 2k rpm było okej. Wymieniłem ją na nową i problem odszedł w niepamięć. Na początek proponuje sprawdzić błędy i zobaczyć co pokaże komp. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Takie same objawy (i też mam LPG) - jeszcze nie naprawiony, ale wstępna diagnoza mechanika to uszkodzona sonda lambda. Na razie jest na testach w warsztacie, dam znać, jak będzie wiadomo na 100%. Mała korekta: u mnie "odblokowanie" jest od 3.5 - 4 tys. obr. Edytowane 19 Listopada 2014 przez Tichy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Miałem takie coś w forku, dławienie i falowanie obrotów, zwłaszcza na zimnym, winna była pierwsza sonda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Dobra, zdiagnozowane. Instalacja gazowa ma za ubogą mieszkankę, w dodatku sterownik zrobił komputerowi taki zamęt, że się biedak pogubił i sondy lambda też Po odpięciu elektroniki gazu i po wyczyszczeniu z komputera wszystkich adaptacji itp. auto podobno śmiga jak nowe, a wszystkie parametry w komputerze są wreszcie prawidłowe. "Podobno", bo ciągle jest u mechanika, który chce jeszcze coś tam obadać odnośnie czasu wtrysków gazu, jakieś wykresy itp., nie wiem, nie znam się, przy odbiorze dopytam dokładniej. Żebym miał lepsze argumenty, jak się do gazowników pójdę rozmówić . A prosiłem: stroić "na bogato", bo nie chcę zajechać zaworów no i proszę, coś nie teges 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Żebym miał lepsze argumenty, jak się do gazowników pójdę rozmówić . A prosiłem: stroić "na bogato", bo nie chcę zajechać zaworów no i proszę, coś nie teges Okazało się, że to nie wina gazowników - dostroili od nowa instalację i jest super. Prawdopodobnie pierwotną przyczyną rozregulowania się silnika było zabrudzenie filtrów LPG, zwłaszcza fazy ciekłej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramir Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Cześć pozwole sobie odgrzebac temat bo mam identyczny objaw. Pytanie co do Sond. czy ktos moze mi podac lokazlizacje tej pierwszej sondy? Bo rozumiem ze sa dwie: jedna za katalizatorem (chyba) a druga....? z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STRAZAK Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Cześć pozwole sobie odgrzebac temat bo mam identyczny objaw. Pytanie co do Sond. czy ktos moze mi podac lokazlizacje tej pierwszej sondy? Bo rozumiem ze sa dwie: jedna za katalizatorem (chyba) a druga....? z gory dzieki pierwsza właśnie jest przed katalizatorem a druga za pierwszym ale przed drugim ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 A to nie wina przepustnicy?Rozprogramowala się na lipnym paliwie.Trza reseta. Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramir Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) mam podobny problem swojego Legaciego (IV 2.0) oddalem do mechanika i twierdzi ze sonda jest ok, podmieniony zostal przeplywomierz i problem pozostal. Cewki sprawdzone, swiece wymienione, przepustnica wyczysczona. Dalej to samo. Po odlaczeniu aku problem czasami znikia i po 200 km wraca. Czy ktos ma jeszcze pomysly co to moze byc? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 Edytowane 27 Stycznia 2017 przez aramir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 mam podobny problem swojego Legaciego (IV 2.0) oddalem do mechanika i twierdzi ze sonda jest ok, podmieniony zostal przeplywomierz i problem pozostal. Cewki sprawdzone, swiece wymienione, przepustnica wyczysczona. Dalej to samo. Po odlaczeniu aku problem czasami znikia i po 200 km wraca. Czy ktos ma jeszcze pomysly co to moze byc? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 no pierwsza odpowiedź: http://www.forum.sub...rpm-cos-nowego/ tam masz milion pomysłów, również z oficjalnym od dyrekcji Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garymaniak1 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 A sprawdzałeś czujnik spalania stukowego? U mnie były podobne objawy. Sprawdzałem sondę, podmieniałem cewki, przepustnicę. Resetowałem ECU i kompa od gazu...Pomogła wymiana tego czujnika za circa 150 pln. Od tej pory prawie 3 lata bezproblemowej jazdy. Czytałeś błędy btw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Ja mam zawsze problem z zamulaniem jak w temacie. Nasyepuje on po wymianienoleju u przez 1 tys musze kompanpare razy zresetowac potem jest ok . Stukowiec wymieniony , czujnik walka rozrzadu wymieniony krokowiec wyczyszczony nic niwpomaga ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garymaniak1 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Cóż...mam podobnie. Od jakichś 5 wymian. Pozostaje kochać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Serio? Teraz będzie drugi wątek o tym samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Ja mam zawsze problem z zamulaniem jak w temacie. Nasyepuje on po wymianienoleju Po wymianie wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i pokręć kilka sekund rozrusznikiem,potem odpalaj. Napisz , czy coś to dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garymaniak1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Ja mam zawsze problem z zamulaniem jak w temacie. Nasyepuje on po wymianienoleju Po wymianie wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i pokręć kilka sekund rozrusznikiem,potem odpalaj. Napisz , czy coś to dało. Ciekawy patent. Co to robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Ktory to jest bezpiecznik? Ale serio to.ma pomagac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się