nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Witam, pytanko jak w temacie. Może ktoś się orientuje nad jakąś czarną magią żeby zrobić tempomat do Forka... Wiem że np w Astrze II da się takie coś bez większego wysiłku zrobić a tutaj? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 http://pl.waeco.com/produkty/4374.php wszystko sie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jakbym coś takiego kombinował, to wolałbym jednak trochę się natrudzić i włożyć oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jakbym coś takiego kombinował, to wolałbym jednak trochę się natrudzić i włożyć oryginał. A wiesz co i jak zrobić? co by było potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jakbym coś takiego kombinował, to wolałbym jednak trochę się natrudzić i włożyć oryginał. A wiesz co i jak zrobić? co by było potrzebne? Sprawdź proszę w pierwszej kolejności czy masz kontrolkę "CRUISE" na licznikach. Kolejne pytanie, to jaką skrzynię posiadasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Skrzynia jest bez znaczenia, S-Turbo z AT jak i z MT mial na rynku niemieckim seryjnie tempomat. Moze go masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Tu jest wszystko, co składa się na tempomat: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/manipulation/cruise_control_equipment/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 A dzwigienka sterowania gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 A dzwigienka sterowania gdzie? Rzeczywiście, brakuje jej i przycisku do aktywacji tempomatu. Pewnie to jest gdzieś w innej kategorii, ale trzeba by przebrnąć przez cały ten spis . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Skrzynie mam manualną, kontrolki criuse nigdy nie widziałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Skrzynie mam manualną, kontrolki criuse nigdy nie widziałem... Na zegarach pewnie jest, ale widać ją pewnie tylko pod słońce, bo normalnie się nie zaświeca, jeżeli nie ma tempomatu. Ja u siebie mam tą niby alcantarę, szyber, a tempomatu niet. Żeby się upewnić możesz sprawdzić, czy do cięgła od przepustnicy idą jedna, albo dwie linki. Jeżeli dwie, to tempomat masz, ale wątpię, żeby ktoś aż tak kombinował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Drugiej linki nie ma ale jest piekne miejsce przewidziane na nią Tu jest wszystko, co składa się na tempomat: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/manipulation/cruise_control_equipment/ I pytanie którą wersję ja mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Drugiej linki nie ma ale jest piekne miejsce przewidziane na nią Tu jest wszystko, co składa się na tempomat: http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/manipulation/cruise_control_equipment/ I pytanie którą wersję ja mam... Zapewne LHD . Z którego masz roku? 170, czy 177? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 170 koników. 2000 rok, ten model super hiper na XX wiek... acz pierwsza rejestracja to rok 2001... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 No to taki sam jak mój, czyli MY01 Cię nie dotyczy, bo tam było troszkę inne wnętrze i silnik 177. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_7/manipulation/cruise_control_equipment/illustration_2/ zastanawia mnie co to jest za rurka o nr 6... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Skrzynia jest bez znaczenia, S-Turbo z AT jak i z MT mial na rynku niemieckim seryjnie tempomat. Moze go masz? Skoro tak twierdzisz....to zamontuj czujnik pedału sprzęgła w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Owa rurka jest podłączona do jakiegoś czujnika który jest przy prawym kielichu,Do sterowania tempomatem musisz mieć w kierownicy dźwignię i włącznik gdzieś na desce, a i jeśli mnie pamięć nie myli taśma też do wymiany. Edytowane 9 Listopada 2014 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroceluloza Opublikowano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 i jeśli mnie pamięć nie myli taśma też do wymiany. jaka tasma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 A pod kierownicą . Dźwignia od sterowania tempomatem jest przykręcana do kierownicy pod poduchą a skoro się obraca razem z kierownicą połączenie musi być przez taśmę jak do poduchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Podbijam - z pytaniem, czy jest gdzieś/ma ktoś jakiś schemat - co trzeba dołożyć. Forek 98', S-turbo, automat. Przyjmę również uzasadnione rady, żeby Se darować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 W dniu 22.05.2016 o 22:29, Fala napisał: Podbijam - z pytaniem, czy jest gdzieś/ma ktoś jakiś schemat - co trzeba dołożyć. Forek 98', S-turbo, automat. Przyjmę również uzasadnione rady, żeby Se darować Dowiedziałeś się w końcu czegoś na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 18 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 W dniu 15.09.2019 o 22:55, Vercy napisał: Dowiedziałeś się w końcu czegoś na ten temat? Nie. Darowałem"se" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 W dniu 18.09.2019 o 07:08, Fala napisał: Nie. Darowałem"se" A do którego punktu doszedłeś? Wiesz co jest potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 9 godzin temu, Vercy napisał: A do którego punktu doszedłeś? Wiesz co jest potrzebne? Przyjąłem skwapliwie (zresztą bez oporów bo brak czasu) rady by se darować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się