Hrumque Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Zdecydowałem, że montaż czujnika (czujników) EGT przeprowadzę kulturalnie na stole, więc muszę zdemontować graty z silnika, by uzyskać coś takiego: Co muszę rozkręcić, by wyjąć kolanka żeliwne? (albo - jeśli będzie łatwiej - tylko jedno)? Wystarczy te blaszane osłony z wydechu i kolanko od głowicy na 3 szpilkach, oraz od rury na 2? Jakie/które uszczelki będę potrzebował? jakieś nr części czy coś, ew może ktoś ma do zbycia taki zestaw? 1) uszczelka głowica <> żeliwne kolanko kolektora ? (zapewne tak, czy obie są takie same, czy lewa jest różna niż prawa ?) 2) uszczelka żeliwne kolanko - rurociągi ? 3) czy rurociąg od turbo muszę odpinać (czyli kolejna uszczelka?), czy elastyczność wystarczy by zdjąć/wyjąć szpilki i zdjąć kolanka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się