piter Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 @@cosworth1984, może zacznij od nadwozia, popraw hamulce, zawias, zrób remap na ok 260KM... do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy i nie będzie bardzo awaryjne ... przy planowanych 350KM niestety musisz się liczyć z wymianą silnika i skrzyni na pochodzące z STI newage. PS. dowiadywałeś się już ile kosztuje wykrzesanie z GT'ka tych planowanych 350KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 @@cosworth1984, może zacznij od nadwozia, popraw hamulce, zawias, zrób remap na ok 260KM... do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy i nie będzie bardzo awaryjne ... przy planowanych 350KM niestety musisz się liczyć z wymianą silnika i skrzyni na pochodzące z STI newage. PS. dowiadywałeś się już ile kosztuje wykrzesanie z GT'ka tych planowanych 350KM Bardzo celna rada, jestem za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 wykrzesanie z GT'ka tych planowanych 350KM wersja budżetowa 50k pln / wersja optymalna 100k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Mam na sprzedaż Impreza STi wagon, limitowana, niebieska w serii 280km :-) przekładasz i latasz i oszczedzasz troche na zabawie w podnoszenie mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosworth1984 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 przeładna a życzysz sobie za nią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Jak będziesz grzebał przy silniku wymień wszystkie węże I wężyki (wodne, powietrzne, wspomagania itp). Elementy gumowe mają to do siebie że kosztują niewiele a będziesz miał pewność że wszystko jest szczelne na kilka lat. A tak na marginesie żeby sobie zrobić fajnego klasyka od nowa to często I gruba 100ka nie starczy. Edytowane 7 Listopada 2014 przez dirkdiggler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się