goory Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 hej, w czeluściach Internetów natknąłem się na takie coś: http://rally-performance.pl/p/310/9160/szpera-helikalna-mfactory-subaru-wrx-sti-gc8-front-requires-male-axle-stubs-szpery-helikalne-uklad-napedowy.html wygląda jakby miało pasować do skrzyni z WRX MY04/05 USDM np. a i cena atrakcyjna. Czy ktoś miał z tym diwajsem jakiś kontakt może? pozdro goory lub wręcz to... http://www.ebay.com/itm/OBX-Limited-Slip-Differential-Helical-LSD-Front-02-05-Subaru-Impreza-WRX-Turbo-/200935867703?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ASubaru&hash=item2ec8b60537&vxp=mtr OBX LSD - ktoś miał może? pozdro goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyndz Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Do subaru nie mam wiedzy, ale do Hond Mfactory chłopaki chwalili, tak samo jak biegi, za to OBX ma gorszą opinię, trafiały się dobre sztuki, trafiały się i wadliwe. Co ciekawe kiedyś spotkałem się ze stwierdzeniem, że "łatwo można je poprawić by były bezawaryjne". Chłopaki z JHM Team to robili u siebie jeśli dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Produkty OBX trzeba przed montażem rozebrać i ponownie samemu złożyć zachowując odpowiednią dokładność i spasowanie, zmieniając śruby z plastelinowych na metalowe, czasem warto tu i tam zastosować klej do gwintów. Tyczy się to szper, trąbek itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się