MichallD Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Do końca nie wiem ocb z tym czujnikiem? Czujnik to jest ta taśma? Jak tak, to muszę, zdjąć kierownice i nawinąć taśmę prawidłowo? Bo np ktoś wymieniał wcześniej i to źle zrobił? A jak nie, to co mam robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 czujnik to inna część niż taśma i znajduje się pod nią czyli najpierw zdejmujesz kierownicę , potem taśma i czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Klakson moze byc a taśma zerwana. Mi palily sie poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Dzis sprawdziłem taśma wydaje się że jest cała, robię 3,25 obrotów w prawą i sie zatrzymuje, jak by była zerwana to by sie kręciła w bez żadnego oporu? To musze ten czujnik ogarnąć, bo juz mnie denerwuje wieczna choinka na zegarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Może wystarczy go skalibrować ? podjedź na kompa gdzieś , u mnie nie dało się bo był uszkodzony i kręcąc kierownicą, na kompie nie pokazywał żadnego wychylenia w stopniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Ok dzięki za info,zobaczymy co da sie zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 jako używany raczej ciężka sprawa do kupienia , na alle jest jeden do legacy ale nie wiadomo czy to taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 No wlasnie widziałem, może z forum ktoś będzie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 mi udało się kupić z archiwalnej aukcji z lipca! zadzwoniłem i mieli go jeszcze może tak spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Poszukam jeszcze na jebaju :-D A może wie ktoś jakie ma oznaczenie ten czujnik? Znalazłem tylko schemat http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_16/electronic/switch_combination/illustration_2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Poszukam jeszcze na jebaju :-D A może wie ktoś jakie ma oznaczenie ten czujnik? Znalazłem tylko schemat http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_16/electronic/switch_combination/illustration_2/ Wyślij mi VIN na PW to Ci napiszę numer części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Poszło, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Do końca nie wiem ocb z tym czujnikiem? Czujnik to jest ta taśma? Jak tak, to muszę, zdjąć kierownice i nawinąć taśmę prawidłowo? Bo np ktoś wymieniał wcześniej i to źle zrobił? A jak nie, to co mam robić? Taśma (zawijak - steering roll connector) ma za zadanie utrzymać ciągłość przewodów (sygnał dźwiękowy, sterowanie radiem, tempomat) podczas skręcania kołem kierownicy. Jeżeli wszystkie te urządzenia działają prawidłowo to znaczy, że taśmy w zawijaku są sprawne. Przy zdejmowaniu koła kierownicy zdarza się czasem, że zawijak się rozleci i zobaczymy strzelające na boki serpentyny z taśm. Opisuję to z własnego doświadczenia ku przestrodze. Na szczęście taśmy się udało poskładać poprawnie. W samochodach z VDC za zawijakiem znajduje się czujnik położenia kierownicy. Ma on dwa wypustki i czasem przy składaniu można je uszkodzić lub źle złożyć. Jeżeli jesteś pewnien, że poskładałeś wszystko dobrze, to rzeczywiście podjedź do ASO, by podpieli Ci SSM i skalibrowali czujnik, przy okazji kasując błędy i niemałą kwotę z karty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 I wszystko jasne, wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się