KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Witam Chciałbym kupić Imprezę GH WRX niecałe 400ps zrobione w Katowicach w firmie 4T Auto ma przejechane około 130tys km. Auto kupione w Polskim salonie i od nowości ma jednego właściciela. Modyfikacje zrobione były 5tys km czyli jak miało około 125tys. Nie uczestniczyło w rajdach, koszt inwestycji niby około 90tys. http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-wrx-400-km-zakuty-C34070612.html Ile taki silnik myślicie wytrzyma? Czy ładować się w taką moc? Edytowane 26 Października 2014 przez KrzysiekR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam. Przede wszystkim zastanów się do czego ma Ci służyć auto? Chcesz się nim ścigać? Ogarnąć 400 koni i w pełni je wykorzystać nie jest łatwo. Jeśli jesteś początkującym to nie jesteś w stanie ogarnąć takiej mocy pod tylkiem:-). Ile taki silnik wytrzyma to zależy od tego jak zostało wszystko zrobione, jak będziesz serwisowal scoobiego! Nigdy nie ma gwarancji i ewentualnie trzeba się liczyć z kosztami! Subaru jest autem niesamowitym, ma swoje wady ale również dużo zalet! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrumque Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Witam Chciałbym kupić Imprezę GH WRX niecałe 400ps zrobione w Katowicach w firmie nie-ASO Auto ma przejechane około 130tys km. Auto kupione w Polskim salonie i od nowości ma jednego właściciela. Modyfikacje zrobione były 5tys km czyli jak miało około 125tys. Nie uczestniczyło w rajdach, koszt inwestycji niby około 90tys. http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-wrx-400-km-zakuty-C34070612.html Ile taki silnik myślicie wytrzyma? Czy ładować się w taką moc? Nie bez jakiegoś powodu ponad rok to auto się sprzedaje i sprzedać nie może. Również kiedyś się do niego przymierzałem, ale sprzedajacy zawiał taką cebulą w kontakcie, że mi się odechciało. Nie silnikiem bym się martwił, tylko skrzynią - jeśli jest tam swap z STI to jest szansa na dłuższe pożycie, jeśli to jest seria WRXowa - to nawet przy seryjnej mocy to przeniesienie napędu potrafiło klęknąć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Pytanie czy jeździłeś kiedyś takim autem i czy go ogarniesz . Czy potrzebna Ci taka moc, czy raczej żeby mieć o czym z kumplami pogadać . Seryjne STI już daje dużo frajdy a niewielkim kosztem można go podciągnąć do wartości 350KM i 500Nm. Tu właściciel poczynił wiele a nie wspomina o momencie, który jest ważniejszy od mocy... Nic nie pisze o skrzyni a jak seria WRX to Jak impreza robiona przez Katowice, to raczej dobrze przygotowana, bo tam raczej się nie oszczędza. Auto wytrzyma dużo o ile będzie użytkowane z głową. Można upalać, ale nie katować. Problemy tego silnika zostały zrobione - tłoki, upg, martwiłbym się o skrzynię. Pytanie jak było przez te 5tys. km użytkowane, bo docierać trzeba przez ok. 3tys. km. Najlepiej pogadaj z kimś z Katowic z 4T, robili to auto, wiedzą najlepiej. Edytowane 26 Października 2014 przez Matsil 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Auto będzie służyło do codziennej jazdy chociaż też mam drugie w domu. Gdzie mogę w Warszawie sprawdzić przed zakupem znacie kogoś oczywiście zapłace za fachową wiedze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 po pierwsze - to ile trzeba docierać zależy tylko i wyłącznie od tunera i nie można powiedzieć, że 3k km - bo można dotrzeć motor szybciej i skuteczniej(minimalnie kosztem żywotności). po drugie - przedstaw jakieś konkretne argumenty na to, że moment jest ważniejszy od mocy. na kontrargument stawiam F1, które ma mniej niż 300 Nm przy ponad 700 KM. ciekawe jakim cudem to w ogóle jedzie, jeśli moment jest ważniejszy od mocy a w tym przypadku go prawie nie ma... po trzecie - jeśli skrzynia z wrx ma się sypać przy seryjnych 265 KM, to przy obecnych ~400 KM przy pierwszym, góra drugim dodaniu gazu powinna się zmielić - a tu o dziwo już 5k km przebiegu i dalej żyje... zakładając, że jest z wrxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Wcześniej myślałem nad zakupem E60 M5 507PS ale dowiedziałem się, że vanos się sypie a koszta około 20k i wysyłka do USA. Nigdy nie miałem subaru ale zawsze byłem pod wrażeniem ich osiągów. Chciałbym przed zakupem sprawdzić w okolicy warszawy to auto lub bym prosił o pomoc kogoś kumatego w tych autach. Czy firma 4T poda jak zadzwonię informacje o tym aucie? Co potrzebuje podać nr rejestracyjny czy vin? Edytowane 26 Października 2014 przez KrzysiekR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) po pierwsze - to ile trzeba docierać zależy tylko i wyłącznie od tunera i nie można powiedzieć, że 3k km - bo można dotrzeć motor szybciej i skuteczniej(minimalnie kosztem żywotności). po drugie - przedstaw jakieś konkretne argumenty na to, że moment jest ważniejszy od mocy. na kontrargument stawiam F1, które ma mniej niż 300 Nm przy ponad 700 KM. ciekawe jakim cudem to w ogóle jedzie, jeśli moment jest ważniejszy od mocy a w tym przypadku go prawie nie ma... po trzecie - jeśli skrzynia z wrx ma się sypać przy seryjnych 265 KM, to przy obecnych ~400 KM przy pierwszym, góra drugim dodaniu gazu powinna się zmielić - a tu o dziwo już 5k km przebiegu i dalej żyje... zakładając, że jest z wrxa. Wszystko prawda, aczkolwiek:1. Docierać zawsze trzeba i czy 2k czy 4k km trzeba to zrobić dobrze. 2. Z tego co widzę, to ta impreza jak bolid nie wygląda, nie ma też jego masy i aerodynamiki. A moment a w zasadzie jego rozkład jak dobrze wiesz jest dość istotny w przyspieszaniu i elastyczności. Można mieć 250KM i 400Nm i auto o lepiej i chętniej będzie jechać w szerszym zakresie niż 300KM i 350Nm. 3. Sam stroję swoje auto na seryjnej skrzyni WRX na 450Nm i jakoś szczególnie się nie martwię, bo tyle to ona przeżyje przy użytkowaniu z głową. Skrzynia liczona jest na moment a nie na moc, tak na marginesie. Można zmielić i przy 350Nm jak się będzie chciało. Chciałbym przed zakupem sprawdzić w okolicy warszawy to auto lub bym prosił o pomoc kogoś kumatego w tych autach.To jest forum SIP, więc nikt oficjalnie poza ASO polecić nic nie może. Poszukaj w dziale "jadę nielegala", tam przewija się kilka godnych polecenia warsztatów w Warszawie i okolicach. Edytowane 26 Października 2014 przez Matsil 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Za ta kase kupisz Sti w dobrym stanie i pewnie lekko dłubniętego,mysle ze w koncu skrzynia 6 wejdzie a cały set to pewnie z 15pln,pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Czyli ze względu na skrzynie odpuścić sobie? Jakby była skrzynia Sti to brać? Szukałem na allegro to skrzyń sti z 2007r brak. Są tylko sti 05r za 4500pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Wiem ze nic tym postem nie wniosę do dyskusji która się tu toczy, ale mimo wszystko dobije sobie posta. szukasz szybkiego samochodu, fajnego, zdrowego, bezawaryjnego ze spora mocą,do tego w miarę wygodnego to kup lepiej Forda RS dołóż trochę kasy, a będziesz dużo bardziej zadowolony niż przy zabawie z tak modzonym wrx w którego prędzej czy pózniej znów trzeba będzie wpakować worek kasy. Powodzenia Ps ten wrx jest tak paskudny ze aż oczy zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Dzieki za opinie Szukam auta za około 60-70k. Auto musi być 4-drzwiowe(rodzina) choć mam drugie auto w domu -żony. Auto musi mieć około 4s/100 Już sam nie wiem co kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Kup sti z zakutym silnikiem;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Czyli ze względu na skrzynie odpuścić sobie? Jakby była skrzynia Sti to brać? Szukałem na allegro to skrzyń sti z 2007r brak. Są tylko sti 05r za 4500pln Czyli ze względu na skrzynie odpuścić sobie? Jakby była skrzynia Sti to brać? Szukałem na allegro to skrzyń sti z 2007r brak. Są tylko sti 05r za 4500pln musisz wymienic skrzynie dyfer pólosie piasty i pare jeszcze drobnych rzeczy,tak w skrócie jak kupisz sti w okolicach 340ps nie powinnien byc mocno problematyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Szukam auta za około 60-70k. Auto musi być 4-drzwiowe(rodzina) choć mam drugie auto w domu -żony. Auto musi mieć około 4s/100 Już sam nie wiem co kupić? Audi RS6. Będziesz miał rodzinne sportowe kombi. 4s do setki to subaru musi być mocno dłubnięte. Skrzynia z STI z DCCD i napędami to koszt gruuuubo ponad 10k plus oczywiście przekładka i remap. I weź taką znajdź . Edytowane 26 Października 2014 przez Matsil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Audi RS4 B8 3,0TFSI jest jest OK tylko ponad 100K. Audi RS6 4,2TFSI to już smok i koszta ponad 140k Ogólnie FSi TFSi problemy z nagarem, trzeba czyścić aby nie padł. BMW M5 E60 Vanosy padają koszt 20-25K i wysyłka do USA 3 miesiące czekania. Może EVO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 A 2,5L w subaru szczególnie dłubane padają dość często. Jak to kiedyś chyba Carlos napisał po zarżnięcie drugiego motoru, do tego silnika trzeba mieć cierpliwość i zdrowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Ja nie lubie luksusu i dlatego wybrałem hawka sti! Chyba tylko dla nissana skyline r34 v spec 2 byłbym w stanie go zamienić.:-D Edytowane 26 Października 2014 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) A skrzynia TY758VE1AA-G9 to by pasowała, jest od WRX GH 230PS? Tak się pytam jakby padła. Edytowane 26 Października 2014 przez KrzysiekR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 które rs6 za te pieniądze? c5? myślisz, że za 70k się zmieścisz z pakietem startowym i zrobieniem tak, żeby miało te 4s do setki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) A skrzynia TY758VE1AA-G9 to by pasowała, jest od WRX GH 230PS? Tak się pytam jakby padła. po co wymieniac złe na złe ??????szukaj Sti :idea: lub kup sobie tego wrx +15tysiecy na graty ........... Edytowane 27 Października 2014 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Tak na wszelki pytam się jakbym kupił i trzeba by było wymienić jakby padła. To już wiem 6MT - 20K, 5MT-4K, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Tylko po co myśleć o wymianie skrzyni skoro od razu możesz kupić sti!;-) Za 70 tys zł znajdziesz sti w dobrym stanie! Edytowane 27 Października 2014 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekR Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Ale ta kosztuje 55k a nie 70k. Za 70k nie widziałem z 380ps a ta jest przygotowana nawet do 550ps jak zmieni się turbo i wtedy np. skrzynie sportową Ale ta jest zrobiona profesjonalnie w Krasnobrodzka Racing. Strojona 4T i wiele innych.... Rachunki na 90k. Przygotowana jest do 600PS. Jedyny minus skrzynia. Może jakaś sportowa podejdzie. Za 70K nie kupie STi z takimi gratami. tylko około 80k i nie taką. Edytowane 27 Października 2014 przez KrzysiekR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 jak chcesz takie auto to po prostu bierz i nie słuchaj co piszą na forum... skrzynia padnie to się wymieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się