Jump to content

Impreza GH 2,5T 380ps


KrzysiekR
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Chciałbym kupić Imprezę GH WRX niecałe 400ps zrobione w Katowicach w firmie 4T

Auto ma przejechane około 130tys km.

Auto kupione w Polskim salonie i od nowości ma jednego właściciela.

Modyfikacje zrobione były 5tys km czyli jak miało około  125tys.

Nie uczestniczyło w rajdach, koszt inwestycji niby około 90tys.

 

http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-wrx-400-km-zakuty-C34070612.html

 

Ile taki silnik myślicie wytrzyma? Czy ładować się w taką moc?

Edited by KrzysiekR
Link to comment
Share on other sites

Witam. Przede wszystkim zastanów się do czego ma Ci służyć auto? Chcesz się nim ścigać? Ogarnąć 400 koni i w pełni je wykorzystać nie jest łatwo. Jeśli jesteś początkującym to nie jesteś w stanie ogarnąć takiej mocy pod tylkiem:-). Ile taki silnik wytrzyma to zależy od tego jak zostało wszystko zrobione, jak będziesz serwisowal scoobiego! Nigdy nie ma gwarancji i ewentualnie trzeba się liczyć z kosztami! Subaru jest autem niesamowitym, ma swoje wady ale również dużo zalet! Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Chciałbym kupić Imprezę GH WRX niecałe 400ps zrobione w Katowicach w firmie nie-ASO

Auto ma przejechane około 130tys km.

Auto kupione w Polskim salonie i od nowości ma jednego właściciela.

Modyfikacje zrobione były 5tys km czyli jak miało około  125tys.

Nie uczestniczyło w rajdach, koszt inwestycji niby około 90tys.

 

http://otomoto.pl/subaru-impreza-gh-wrx-400-km-zakuty-C34070612.html

 

Ile taki silnik myślicie wytrzyma? Czy ładować się w taką moc?

Nie bez jakiegoś powodu ponad rok to auto się sprzedaje i sprzedać nie może. Również kiedyś się do niego przymierzałem, ale sprzedajacy zawiał taką cebulą w kontakcie, że mi się odechciało.

Nie silnikiem bym się martwił, tylko skrzynią - jeśli jest tam swap z STI to jest szansa na dłuższe pożycie, jeśli to jest seria WRXowa - to nawet przy seryjnej mocy to przeniesienie napędu potrafiło klęknąć.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pytanie czy jeździłeś kiedyś takim autem i czy go ogarniesz :). Czy potrzebna Ci taka moc, czy raczej żeby mieć o czym z kumplami pogadać :). Seryjne STI już daje dużo frajdy a niewielkim kosztem można go podciągnąć do wartości 350KM i 500Nm. Tu właściciel poczynił wiele a nie wspomina o momencie, który jest ważniejszy od mocy... Nic nie pisze o skrzyni a jak seria WRX to  :o

Jak impreza robiona przez Katowice, to raczej dobrze przygotowana, bo tam raczej się nie oszczędza.

Auto wytrzyma dużo o ile będzie użytkowane z głową. Można upalać, ale nie katować. Problemy tego silnika zostały zrobione - tłoki, upg, martwiłbym się o skrzynię. Pytanie jak było przez te 5tys. km użytkowane, bo docierać trzeba przez ok. 3tys. km. 

Najlepiej pogadaj z kimś z Katowic z 4T, robili to auto, wiedzą najlepiej.

Edited by Matsil
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

po pierwsze - to ile trzeba docierać zależy tylko i wyłącznie od tunera i nie można powiedzieć, że 3k km - bo można dotrzeć motor szybciej i skuteczniej(minimalnie kosztem żywotności).

po drugie - przedstaw jakieś konkretne argumenty na to, że moment jest ważniejszy od mocy. na kontrargument stawiam F1, które ma mniej niż 300 Nm przy ponad 700 KM. ciekawe jakim cudem to w ogóle jedzie, jeśli moment jest ważniejszy od mocy a w tym przypadku go prawie nie ma...

po trzecie - jeśli skrzynia z wrx ma się sypać przy seryjnych 265 KM, to przy obecnych ~400 KM przy pierwszym, góra drugim dodaniu gazu powinna się zmielić - a tu o dziwo już 5k km przebiegu i dalej żyje... zakładając, że jest z wrxa.

Link to comment
Share on other sites

Wcześniej myślałem nad zakupem E60 M5 507PS ale dowiedziałem się, że vanos się sypie a koszta około 20k i wysyłka do USA.

Nigdy nie miałem subaru ale zawsze byłem pod wrażeniem ich osiągów.

Chciałbym przed zakupem sprawdzić w okolicy warszawy to auto lub bym prosił o pomoc kogoś kumatego w tych autach.

Czy firma 4T poda jak zadzwonię informacje o tym aucie? Co potrzebuje podać nr rejestracyjny czy vin?

Edited by KrzysiekR
Link to comment
Share on other sites

po pierwsze - to ile trzeba docierać zależy tylko i wyłącznie od tunera i nie można powiedzieć, że 3k km - bo można dotrzeć motor szybciej i skuteczniej(minimalnie kosztem żywotności).

po drugie - przedstaw jakieś konkretne argumenty na to, że moment jest ważniejszy od mocy. na kontrargument stawiam F1, które ma mniej niż 300 Nm przy ponad 700 KM. ciekawe jakim cudem to w ogóle jedzie, jeśli moment jest ważniejszy od mocy a w tym przypadku go prawie nie ma...

po trzecie - jeśli skrzynia z wrx ma się sypać przy seryjnych 265 KM, to przy obecnych ~400 KM przy pierwszym, góra drugim dodaniu gazu powinna się zmielić - a tu o dziwo już 5k km przebiegu i dalej żyje... zakładając, że jest z wrxa.

Wszystko prawda, aczkolwiek:

1. Docierać zawsze trzeba i czy 2k czy 4k km trzeba to zrobić dobrze.

2. Z tego co widzę, to ta impreza jak bolid nie wygląda, nie ma też jego masy i aerodynamiki. A moment a w zasadzie jego rozkład jak dobrze wiesz jest dość istotny w przyspieszaniu i elastyczności. Można mieć 250KM i 400Nm i auto o lepiej i chętniej będzie jechać w szerszym zakresie niż 300KM i 350Nm.

3. Sam stroję swoje auto na seryjnej skrzyni WRX na 450Nm i jakoś szczególnie się nie martwię, bo tyle to ona przeżyje przy użytkowaniu z głową. Skrzynia liczona jest na moment a nie na moc, tak na marginesie. Można zmielić i przy 350Nm jak się będzie chciało.

 

Chciałbym przed zakupem sprawdzić w okolicy warszawy to auto lub bym prosił o pomoc kogoś kumatego w tych autach.

To jest forum SIP, więc nikt oficjalnie poza ASO polecić nic nie może. Poszukaj w dziale "jadę nielegala", tam przewija się kilka godnych polecenia warsztatów w Warszawie i okolicach. Edited by Matsil
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wiem ze nic tym postem nie wniosę do dyskusji która się tu toczy, ale mimo wszystko dobije sobie posta. szukasz szybkiego samochodu, fajnego, zdrowego, bezawaryjnego ze spora mocą,do tego w miarę wygodnego to kup lepiej Forda RS dołóż trochę kasy, a będziesz dużo bardziej zadowolony niż przy zabawie z tak modzonym wrx w którego prędzej czy pózniej znów trzeba będzie wpakować worek kasy. Powodzenia

Ps ten wrx jest tak paskudny ze aż oczy zamykam.

Link to comment
Share on other sites

Czyli ze względu na skrzynie odpuścić sobie? Jakby była skrzynia Sti to brać? Szukałem na allegro to skrzyń sti z 2007r brak. Są tylko sti 05r za 4500pln

 

Czyli ze względu na skrzynie odpuścić sobie? Jakby była skrzynia Sti to brać? Szukałem na allegro to skrzyń sti z 2007r brak. Są tylko sti 05r za 4500pln

musisz wymienic skrzynie dyfer pólosie piasty i pare jeszcze drobnych rzeczy,tak w skrócie ;) jak kupisz sti w okolicach 340ps nie powinnien byc mocno problematyczny

Link to comment
Share on other sites

Szukam auta za około 60-70k. Auto musi być 4-drzwiowe(rodzina) choć mam drugie auto w domu -żony.

Auto musi mieć około 4s/100

Już sam nie wiem co kupić?

Audi RS6. Będziesz miał rodzinne sportowe kombi. 4s do setki to subaru musi być mocno dłubnięte.

 

Skrzynia z STI z DCCD i napędami to koszt gruuuubo ponad 10k plus oczywiście przekładka i remap. I weź taką znajdź :).

Edited by Matsil
Link to comment
Share on other sites

Audi RS4 B8 3,0TFSI jest jest OK tylko ponad 100K.

Audi RS6 4,2TFSI to już smok i koszta ponad 140k

Ogólnie FSi TFSi problemy z nagarem, trzeba czyścić aby nie padł.

BMW M5 E60 Vanosy padają koszt 20-25K i wysyłka do USA 3 miesiące czekania.

 

Może EVO?

Link to comment
Share on other sites

Ja nie lubie luksusu i dlatego wybrałem hawka sti! Chyba tylko dla nissana skyline r34 v spec 2 byłbym w stanie go zamienić.:-D

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

A skrzynia TY758VE1AA-G9 to by pasowała, jest od WRX GH 230PS?

Tak się pytam jakby padła.

po co wymieniac złe na złe :facepalm:  ??????szukaj Sti :idea: :idea: :idea:  lub kup sobie tego wrx +15tysiecy na graty ...........

Edited by kubasti
Link to comment
Share on other sites

Tylko po co myśleć o wymianie skrzyni skoro od razu możesz kupić sti!;-)

Za 70 tys zł znajdziesz sti w dobrym stanie!

Edited by abecer
Link to comment
Share on other sites

Ale ta kosztuje 55k a nie 70k. Za 70k nie widziałem z 380ps a ta jest przygotowana nawet do 550ps jak zmieni się turbo i wtedy np. skrzynie sportową


Ale ta jest zrobiona profesjonalnie w Krasnobrodzka Racing. Strojona 4T i wiele innych.... Rachunki na 90k. Przygotowana jest do 600PS. Jedyny minus skrzynia. Może jakaś sportowa podejdzie.

Za 70K nie kupie STi z takimi gratami. tylko około 80k i nie taką.

Edited by KrzysiekR
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...