Jump to content

brak mocy od początku do 2200 obrotów


SUBARU DO LASU I DO BARU
 Share

Recommended Posts

witam ,posiadam forka MY04 2.0x 125 ps ,podczas jazdy w dolnym zakresie obrotów do około 2200 występuje u mnie taki mankament że tak jakby dławił się silnik,nie miał mocy .Po przekroczeniu 2200 do odcięcia pracuje rewelacyjnie bez żadnego problemu ,oddaje moc płynnie i równomiernie ALE do 2200 ,nie przerywa tak jakby albo nie dostawał tlenu do spalania lub paliwa ,przy 2200 odczuwalny jest natychmiastowy przyrost mocy, coś podobnego jakby włączyła się turbina ,czyli wciskam pedał gazu przy  np 1600 i  do 2200 lipa a powyżej odstrzał (wiem że z tym silnikiem odstrzał to bardzo duuużżżooooo napisane ale jedak ) nie ukrywam że ostatnimi czasy miałem problem z przerywaniem i wymieniłem kable wysokiego napięcia wraz ze świecami (po 28 tyś km w tym 7tyś pod wielkim obciążeniem- przyczepa kempingowa) oraz zostały wyregulowane zawory - były "ciasne" ale szukając przyczyn również "grzebałem w silniku krokowym i takiem tam pierdoły przy dolocie mogłem coś spartolić lub pominąć że teraz nie oddaje mocy "w dole"

P.S. gdzie jest i jak wygląda "przepływka" ?

na kompie w serwisie subaru w mikołowie brak błedów.

POZDRAWIAM BRAĆ SUBAROWĄ - bartosz .

Link to comment
Share on other sites

ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło

Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło  B)

Link to comment
Share on other sites

 

ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło

Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło  B)

 

To zdiagnozuj koledze, ja bynajmniej spróbowałem

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło

Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło  B)

 

To zdiagnozuj koledze, ja bynajmniej spróbowałem

 

 

http://sjp.pl/bynajmniej

 

Co do problemu założyciela tematu: czujnik spalania stukowego. Miałem to kiedyś w imprezie '98. Objawy identyczne jak u Ciebie.

 

Również byłem na diagnostyce komputerowej i nie pokazywało nic. Oczywiście nic to pewnego, ale podaję Ci tylko ze swojego doświadczenia.

 

Cheers!

Edited by Arizz
Link to comment
Share on other sites

serdecznie dziękuje za odpowiedzi od Wszystkich dobrych "człowieków" a szczególnie za bardzo przydatne linki !!

a co do sprzęgła to na pewno nie to ,tym bardziej że dzisiaj na A1 udało mi się rozpędzić wolnego ssaka do 200km/h oczywiście z wiatrem (halny w plecy) i porządnej górki...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
W dniu 24.10.2014 o 20:47, SUBARU DO LASU I DO BARU napisał:

witam ,posiadam forka MY04 2.0x 125 ps ,podczas jazdy w dolnym zakresie obrotów do około 2200 występuje u mnie taki mankament że tak jakby dławił się silnik,nie miał mocy .Po przekroczeniu 2200 do odcięcia pracuje rewelacyjnie bez żadnego problemu ,oddaje moc płynnie i równomiernie ALE do 2200 ,nie przerywa tak jakby albo nie dostawał tlenu do spalania lub paliwa ,przy 2200 odczuwalny jest natychmiastowy przyrost mocy, coś podobnego jakby włączyła się turbina ,czyli wciskam pedał gazu przy  np 1600 i  do 2200 lipa a powyżej odstrzał (wiem że z tym silnikiem odstrzał to bardzo duuużżżooooo napisane ale jedak ) nie ukrywam że ostatnimi czasy miałem problem z przerywaniem i wymieniłem kable wysokiego napięcia wraz ze świecami (po 28 tyś km w tym 7tyś pod wielkim obciążeniem- przyczepa kempingowa) oraz zostały wyregulowane zawory - były "ciasne" ale szukając przyczyn również "grzebałem w silniku krokowym i takiem tam pierdoły przy dolocie mogłem coś spartolić lub pominąć że teraz nie oddaje mocy "w dole"

P.S. gdzie jest i jak wygląda "przepływka" ?

na kompie w serwisie subaru w mikołowie brak błedów.

POZDRAWIAM BRAĆ SUBAROWĄ - bartosz .

Temat stary ale dodam coś od siebie, miałem bardzo podobne objawy w swoim Foresterze, na pierwszym biegu gaz w podłogę i praktycznie zerowa reakcja, podejrzewam że rowerzysta mógłby mnie wziąć na starcie. Powyżej 2000 obrotów wszystko ok. Te objawy pojawiały się nieregularnie, nie było różnicy czy to Pb czy LPG. Ostatnio doszło jeszcze strzelanie z filtra powietrza na niskich obrotach tak do ok 1500. Postanowiłem że przed wymianą połowy auta (świece,przewody WN, czujniki, filtry) poczytam trochę i zrobię coś sam zanim wydam trochę kasy. 

 

Postanowiłem wyczyścić sprayem do styków el. map sensor, ten na przepustnicy, u mnie był marki Hitachi. I Eureka nie to auto:D w porównaniu przed tą operacją mam wrażenie jak bym teraz jeździł XT'ekiem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...