SUBARU DO LASU I DO BARU Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 witam ,posiadam forka MY04 2.0x 125 ps ,podczas jazdy w dolnym zakresie obrotów do około 2200 występuje u mnie taki mankament że tak jakby dławił się silnik,nie miał mocy .Po przekroczeniu 2200 do odcięcia pracuje rewelacyjnie bez żadnego problemu ,oddaje moc płynnie i równomiernie ALE do 2200 ,nie przerywa tak jakby albo nie dostawał tlenu do spalania lub paliwa ,przy 2200 odczuwalny jest natychmiastowy przyrost mocy, coś podobnego jakby włączyła się turbina ,czyli wciskam pedał gazu przy np 1600 i do 2200 lipa a powyżej odstrzał (wiem że z tym silnikiem odstrzał to bardzo duuużżżooooo napisane ale jedak ) nie ukrywam że ostatnimi czasy miałem problem z przerywaniem i wymieniłem kable wysokiego napięcia wraz ze świecami (po 28 tyś km w tym 7tyś pod wielkim obciążeniem- przyczepa kempingowa) oraz zostały wyregulowane zawory - były "ciasne" ale szukając przyczyn również "grzebałem w silniku krokowym i takiem tam pierdoły przy dolocie mogłem coś spartolić lub pominąć że teraz nie oddaje mocy "w dole" P.S. gdzie jest i jak wygląda "przepływka" ? na kompie w serwisie subaru w mikołowie brak błedów. POZDRAWIAM BRAĆ SUBAROWĄ - bartosz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Czy nie poprawia się czasem po resecie ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 taka słabośc to temat ... ho ho. poczytaj http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-dlawienie-20-na-2-3-tys-rpm-cos-nowego/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło Gdyby to było sprzęgło, to by łatwo wchodził na obroty, a prędkość by nie rosła (zwłaszcza na wyższych biegach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło To zdiagnozuj koledze, ja bynajmniej spróbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arizz Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) ja bym obstawiał na zużyte sprzęgło Obstawiać to można w kasynie ….. ale te objawy na 100% nie wskazuja na sprzegło To zdiagnozuj koledze, ja bynajmniej spróbowałem http://sjp.pl/bynajmniej Co do problemu założyciela tematu: czujnik spalania stukowego. Miałem to kiedyś w imprezie '98. Objawy identyczne jak u Ciebie. Również byłem na diagnostyce komputerowej i nie pokazywało nic. Oczywiście nic to pewnego, ale podaję Ci tylko ze swojego doświadczenia. Cheers! Edytowane 2 Listopada 2014 przez Arizz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Zacząłbym od lektury tego tematu -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/13812-garys-fix-by-bergen/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piottrus191 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Znajomy miał podobny przypadek. Forek rozpędzał się tylko do 80km/h. Przyczyną był zapchany (uszkodzony) katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBARU DO LASU I DO BARU Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 serdecznie dziękuje za odpowiedzi od Wszystkich dobrych "człowieków" a szczególnie za bardzo przydatne linki !! a co do sprzęgła to na pewno nie to ,tym bardziej że dzisiaj na A1 udało mi się rozpędzić wolnego ssaka do 200km/h oczywiście z wiatrem (halny w plecy) i porządnej górki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 24.10.2014 o 20:47, SUBARU DO LASU I DO BARU napisał: witam ,posiadam forka MY04 2.0x 125 ps ,podczas jazdy w dolnym zakresie obrotów do około 2200 występuje u mnie taki mankament że tak jakby dławił się silnik,nie miał mocy .Po przekroczeniu 2200 do odcięcia pracuje rewelacyjnie bez żadnego problemu ,oddaje moc płynnie i równomiernie ALE do 2200 ,nie przerywa tak jakby albo nie dostawał tlenu do spalania lub paliwa ,przy 2200 odczuwalny jest natychmiastowy przyrost mocy, coś podobnego jakby włączyła się turbina ,czyli wciskam pedał gazu przy np 1600 i do 2200 lipa a powyżej odstrzał (wiem że z tym silnikiem odstrzał to bardzo duuużżżooooo napisane ale jedak ) nie ukrywam że ostatnimi czasy miałem problem z przerywaniem i wymieniłem kable wysokiego napięcia wraz ze świecami (po 28 tyś km w tym 7tyś pod wielkim obciążeniem- przyczepa kempingowa) oraz zostały wyregulowane zawory - były "ciasne" ale szukając przyczyn również "grzebałem w silniku krokowym i takiem tam pierdoły przy dolocie mogłem coś spartolić lub pominąć że teraz nie oddaje mocy "w dole" P.S. gdzie jest i jak wygląda "przepływka" ? na kompie w serwisie subaru w mikołowie brak błedów. POZDRAWIAM BRAĆ SUBAROWĄ - bartosz . Temat stary ale dodam coś od siebie, miałem bardzo podobne objawy w swoim Foresterze, na pierwszym biegu gaz w podłogę i praktycznie zerowa reakcja, podejrzewam że rowerzysta mógłby mnie wziąć na starcie. Powyżej 2000 obrotów wszystko ok. Te objawy pojawiały się nieregularnie, nie było różnicy czy to Pb czy LPG. Ostatnio doszło jeszcze strzelanie z filtra powietrza na niskich obrotach tak do ok 1500. Postanowiłem że przed wymianą połowy auta (świece,przewody WN, czujniki, filtry) poczytam trochę i zrobię coś sam zanim wydam trochę kasy. Postanowiłem wyczyścić sprayem do styków el. map sensor, ten na przepustnicy, u mnie był marki Hitachi. I Eureka nie to auto w porównaniu przed tą operacją mam wrażenie jak bym teraz jeździł XT'ekiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się